Αγορά

Webinar από το Marketing Club Greece για τους σπουδαστές του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ

Mετά από πρόσκληση του IEK ΔΕΛΤΑ 360, συμμετείχε τον Ιανουάριο με ένα επίκαιρο webinar με θέμα «Marketing & Learnability: The Transferal Competencies you should bring in “The New Normal”»

Μαργαρίτα Κοκκίνου
webinar-από-το-marketing-club-greece-για-τους-σπουδαστές-του-ιε-878368
Μαργαρίτα Κοκκίνου

Το Marketing Club Greece συνεχίζει να υπηρετεί με συνέπεια τον πολλαπλό του ρόλο στην εκπροσώπηση στελεχών Marketing αλλά και στην εκπαίδευση των νέων που αναζητούν πληροφορίες, κίνητρα και γνώσεις ως μελλοντικά στελέχη επιχειρήσεων. Το Marketing Club Greece μετά από πρόσκληση του IEK ΔΕΛΤΑ 360, συμμετείχε τον Ιανουάριο στον πολύ επιτυχημένο θεσμό «Online – “Accelerate Your Career 2022“, που οργάνωσε ο εκπαιδευτικός φορέας με ένα επίκαιρο webinar με θέμα «Marketing & Learnability: The Transferal Competencies you should bring in “The New Normal”». To webinar είχε στόχο να ενημερώσει, να προετοιμάσει και να ενδυναμώσει τους σπουδαστές του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ σε θέματα skills/δεξιοτήτων για το Career Days που θα ακολουθήσει.

Συγκεκριμένα, αφού προσδιορίστηκε τι σημαίνει “New Normal” και ότι η διαχείριση του Χάους αποτελεί το “New Normal“, δόθηκε έμφαση στις δύο βασικές έννοιες που θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να διαχειριστούν τη νέα κατάσταση στον επαγγελματικό στίβο,

Το Learnability, είναι η καταλυτική δεξιότητα του ανθρώπου να μαθαίνει γνώσεις και να καλλιεργεί δεξιότητες, να απομαθαίνει (όταν πια αυτές δεν εξυπηρετούν σε ένα νέο επάγγελμα), και να συνεχίσει να μαθαίνει και να καλλιεργεί εκ νέου και δια βίου. Αυτή η δεξιότητα είναι κρίσιμη καθώς, από παγκόσμιους οργανισμούς και έρευνες μας δίνεται η πληροφόρηση ότι οι αλλαγές που έχει υποστεί η αγορά εργασίας παγκοσμίως με την πρωτοφανή πανδημία και το remote working, αλλά και λόγω των Artificial Intelligence, Big Data & Automation, είναι τεράστιες. Τα υφιστάμενα επαγγέλματα θα υποστούν δραστικές μεταρρυθμίσεις κατά τα 2/3 της δομής τους, ενώ ο άνθρωπος αναμένεται να αλλάξει 6-7 επαγγέλματα κατά τον επαγγελματικό του βίο, οπότε σήμερα περισσότερο από ποτέ η ανάπτυξη ταλέντων βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για όλους τους εμπλεκόμενους, επενδυτές, επιχειρήσεις και εργαζόμενους.

Η έννοια του Marketing δεν αφορά μόνον επιχειρήσεις αλλά είναι και ατομική υπόθεση. Είναι η μόνη λειτουργία που συνδέεται με την βιωσιμότητα και την κερδοφορία μιας επιχείρησης, αλλά και ενός ατόμου σε προσωπικό επίπεδο, καθώς συμβάλλει στην ανάπτυξη της προσωπικής και επαγγελματικής του ταυτότητας. Αποτελεί προϊόν αυτογνωσίας & αυτοϋποκίνησης, αναδεικνύει την μοναδικότητα και τα ταλέντα του ανθρώπου και έτσι διαμορφώνει την εικόνα και την φήμη του.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του webinar πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του Marketing Club Greece, που αριθμεί πλέον δέκα χρόνια ζωής και έχει ως όραμα του να αναδείξει το marketing ως κορυφαία λειτουργία σε έναν οργανισμό αλλά και σε κάθε άνθρωπο. Οι εκπαιδευόμενοι, μελλοντικά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους στόχους και τις δράσεις του Marketing Club Greece αλλά και για τη δυνατότητα και τα οφέλη της συμμετοχής τους σε αυτόν. Εισηγητές του webinar ήταν η κα Ειρήνη Κόντρα, Αντιπρόεδρος του ΔΣ του Marketing Club Greece και Business/Career/Leadership Coach και ο κ. Χάρης Λαλάτσης, μέλος του ΔΣ, υπεύθυνος των εκπαιδευτικών δράσεων και Founder της IERAX ANALYTIX.

.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα