Άλλαξε “χρώμα” η Εβδομάδα Μόδας στο Βερολίνο

"Η φύση θα είναι πάντα ο καλύτερος σχεδιαστής"

Parallaxi
άλλαξε-χρώμα-η-εβδομάδα-μόδας-στο-βε-279157
Parallaxi

Η Εβδομάδα Μόδας στο Βερολίνο ολοκληρώνεται σήμερα. Αν και ο καιρός ήταν άσχημος και μουντός, η μόδα παρέμεινε πολύχρωμη, σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας «Die Welt», στο οποίο γίνεται αναφορά σε ορισμένες από τις επιδείξεις σχεδιαστών και brands στην Εβδομάδα Μόδας του Βερολίνου (16-19 Ιανουαρίου 2018).

Strenesse

Όλοι μιλούν για «ψηφιακή εποχή» και «καινοτομία», λένε ότι το μέλλον είναι το διαδίκτυο και ότι το μέλλον έχει ήδη αρχίσει. Τι γίνεται όμως με τη βιομηχανία της μόδας; Στη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Βερολίνου υπάρχει livestream και το κοινό μπορεί να κάνει αναρτήσεις στο Instastory.

H γερμανική εταιρεία Strenesse τόλμησε κάτι καινούριο από άποψη τεχνολογίας του μέλλοντος. Επέλεξε το Μουσείο της Πύλης του Βραδεμβούργου (Brandenburg Gate Museum) για την επίδειξη μόδας και την παρουσίαση εγκατάστασης πολυμέσων.

Τα μοντέλα πόζαραν μπροστά σε 87 οθόνες high-tech, στις οποίες προβαλλόταν μεταξύ άλλων το σλόγκαν «The Future is Female» (Το Μέλλον είναι Θηλυκό).

Η συλλογή περιελάμβανε παλτά και κοστούμια που έδειχναν ακόμη πιο ευφυή. Οι θεατές δεν βίωσαν μόνο μία εμπειρία μόδας, αλλά και μία ψηφιακή αντίληψη του χώρου.

Sportalm Kitzb

Η σχεδιάστρια, Ulli Ehrlich της αυστριακής εταιρείας παραγωγής αθλητικών ειδών, ενδυμάτων και αξεσουάρ είχε ήδη ανακοινώσει ότι κάτι θα συμβεί στην πασαρέλα. Στην πραγματικότητα, η Sportalm γιόρτασε τα 65α γενέθλιά της με διάφορους ευρηματικούς τρόπους, μια ομάδα από μαζορέτες έκανε ακροβατικά, τραγουδιστής ανέβηκε στη σκηνή, τεχνητό χιόνι έπεφτε από την οροφή, παιδιά έτρεχαν με διαφανή μπαλόνια στα χέρια.

Όσοι είδαν το σόου για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018 μετά τη λήξη του απέκτησαν έντονη επιθυμία να ταξιδέψουν στα χιονοδρομικά κέντρα αμέσως – και να φορέσουν ένα φωτεινό άνορακ και ασημί μπότες.

Lena Hoschek

Δεν υπήρξε ποτέ μία επίδειξη μόδας τόσο μακριά από τους χώρους, στους οποίους κινούνται οι άνθρωποι της βιομηχανίας. Δυτικά, στο Βοτανικό Κήπο του Βερολίνου αποφάσισε η Lena Hoschek να παρουσιάσει τη συλλογή της.

«Η φύση είναι και πηγή έμπνευσης και ησυχαστήριο για μένα» ανέφερε η Αυστριακή σχεδιάστρια μόδας. «Τα φυτά και τα έντομα με συναρπάζουν ξανά και ξανά». Εξάλλου πρέπει να αναγνωρίσω με ευλάβεια ότι η φύση θα είναι πάντα ο καλύτερος σχεδιαστής» είπε.

Παρουσίασε βελούδινα βραδινά φορέματα και προσκάλεσε τις νεαρές πριγκίπισσες να πάνε για ένα απογευματινό περίπατο. Η φύση στο τέλος έχει τη μεγαλύτερη δύναμη. Έβρεξε και γι αυτό η βόλτα από τον Βοτανικό Κήπο, πίσω στον πολιτισμό, έπρεπε να είναι λίγο πιο γρήγορη.

Marc Cain

Η επίδειξη μόδας της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018 του γερμανικού brand Marc Caine διοργανώθηκε κοντά στη στάση του μετρό Potsdamer Platz.

Η επικεφαλής σχεδιάστριας, Karin Veit ξέρει να φέρνει στο label μία μοντέρνα πνοή, η συλλογή είχε στοιχεία ντίσκο, κάλτσες χόκεϊ, σακίδια πλάτης, μπουφάν σε έντονα χρώματα και για να μην φοβηθούν οι παλιοί, πιστοί πελάτες συμπεριέλαβε και πιο κλασικά κομμάτια.

Riani

Στο σόου της γερμανικής εταιρείας ένδυσης Riani παρουσιάστηκαν καθημερινά κομμάτια, πουπουλένια μπουφάν, ζιβάγκο πουλόβερ και πουκάμισα με λεπτά καρό. Στην αρχή πέντε κορίτσια με hoodies εμφανίστηκαν στην πασαρέλα και ακούστηκαν σειρήνες αστυνομίας. Το σόου περιελάμβανε χορό και ραπ μουσική.

Callisti

Μια νέα προσθήκη στην Εβδομάδα Μόδας του Βερολίνου με παρουσία στην Αυστρία για μεγάλο χρονικό διάστημα, η ετικέτα Callisti, ιδρύθηκε το 2007 από τη σχεδιάστρια Martina Mueller Callisti. Τα ρούχα της τονίζουν τη γυναικεία σιλουέτα και δεν την κρύβουν – στενά φορέματα, φαρδιές ζώνες στη μέση και φούστες από δαντέλα, παρουσιάστηκαν στο σόου. Ως πηγή έμπνευσης, η σχεδιάστρια ανέφερε την Ασία και τη Μέση Ανατολή, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο όνομα του brand είναι ελληνικό, τονίζοντας ότι στα ελληνικά Καλλίστη σημαίνει «η ομορφότερη».

Cashmere Victim

Νέα στο πρόγραμμα Εβδομάδας Μόδας του Βερολίνου, η Konstanze Maager έδειξε τη συλλογή της «Cashmere Victim». Η πρώην επαγγελματίας μπαλαρίνα συνδύασε παντελόνια από δέρμα, και Doc Martens με λεπτά πουλόβερ με μοτίβα λουλουδιών και φρούτων. Ιδιαίτερα ωραίο το μοτίβο γερανού, το οποίο εμφανίζεται ξανά και ξανά στη συλλογή.

Ivanman

Το label Ivanman με έδρα το Βερολίνο ιδρύθηκε το 2010 από τον σχεδιαστή ανδρικής ένδυσης, Ίβαν Μάντζουκιτς. Συνδυάζει το κλασσικό με το avant garde στυλ και όσοι είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το σόου είδαν έντονα, πολύ έντονα χρώματα, πράσινα, κίτρινα και φυτικά μοτίβα και υπερμεγέθη μπουφάν και παλτό.

Η Εβδομάδα Μόδας του Βερολίνου διεξάγεται δύο φορές το χρόνο (τον Ιανουάριο και τον Ιούνιο) και αποτελεί το σημείο συνάντησης σχεδιαστών, αγοραστών και εκπροσώπων των ΜΜΕ απ’ όλο τον κόσμο.

Το Βερολίνο έχει καθιερωθεί ως μία από τις πέντε κορυφαίες πρωτεύουσες της μόδας με περισσότερους από 200.000 εμπορικούς επισκέπτες και 200 εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια της Εβδομάδα Μόδας συμπεριλαμβανομένων περίπου 70 επιδείξεων μόδας, εμπορικών εκθέσεων και εκδηλώσεων.

https://www.facebook.com/berlinfashionweek/videos/1322236757817941/

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα