Life

O David LaChapelle ευθύνεται για την εντυπωσιακότερη καμπάνια του Kenzo

Το τυχαίο γεγονός που έγινε "βούτυρο" στα χέρια του μεγάλου φωτογράφου.

Parallaxi
o-david-lachapelle-ευθύνεται-για-την-εντυπωσιακότερ-397507
Parallaxi

Ο οίκος μόδας Kenzo συνεχίζει και με τη νέα διαφημιστική καμπάνια του για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 να επιλέγει ως πρωταγωνιστές απίθανα πρόσωπα.

Φωτογραφημένη από τον Ντέιβιντ ΛαΣαπέλ, προσωπικό ήρωα των δύο σχεδιαστών του Kenzo, Ουμπέρτο Λιόν και Κάρολ Λιμ η διαφημιστική εκστρατεία περιλαμβάνει μοντέλα να αιωρούνται σε στύλους με έναν τρόπο που θυμίζει τον πίνακα “Άνοιξη” του Μποτιτσέλι.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Discover the #KENZOSS19 campaign shot by the inimitable photographer @david_lachapelle in his Los Angeles studio. He created a joyous and modern utopia: #KENZOTOPIA, where the desire to celebrate all types, shapes and forms came alive. ☀

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KENZO (@kenzo) στις

Ωστόσο η πιο εντυπωσιακή πτυχή της καμπάνιας είναι η πρωταγωνίστριά της, η μητέρα του Ουμπέρτο Λιόν.

Η Γουέντι Λιόν βρέθηκε τυχαία στη φωτογράφιση, στη διάρκεια επίσκεψης για να συναντήσει τον γιο της και τελικά πήρε μέρος προβάλλοντας τη ζωηρή συλλογή με τον πιο δροσερό τρόπο.

Σε μια προσπάθεια να πάει ενάντια στο νέο πρότυπο των νεαρής ηλικίας μοντέλων με πολύ ακριβά ενδύματα, στη διαφημιστική εκστρατεία συμμετέχουν πέρα από τη μητέρα του Λιόν, χαμογελαστά μικρά παιδιά, μία έγκυος γυναίκα και μοντέλα που κάνουν poledancing.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Get ready: on January 7th, KENZO dives headfirst into the electric Eden of its SS19 campaign. 🌈 #KENZOTOPIA #KENZOSS19

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KENZO (@kenzo) στις

Σε αρμονία με το πραγματικό στυλ του ΛαΣαπέλ, η καμπάνια ξεδιπλώνει μια σαγηνευτική αίσθηση σουρεαλισμού. Η χρήση των στύλων που ανασχηματίζονται σε δέντρα, τα οποία ταιριάζουν με το φόντο, φωτογραφίες του Μάουι από το προσωπικό αρχείο του ΛαΣαπέλ από τα 11 χρόνια που έζησε στη Χαβάη, δημιουργούν την αίσθηση μιας τέλειας εναλλακτικής διάστασης.

Με την καμπάνια κλείνει ένας κύκλος για τον Ουμπέρτο Λιόν, ο οποίος σε ηλικία 18 ετών περίμενε στη σειρά για να ζητήσει από τον φωτογράφο μόδας να υπογράψει ένα από τα βιβλία του και τώρα, αρκετά χρόνια μετά, συνεργάζεται με τον Ντέιβιντ ΛαΣαπέλ.

Η συλλογή με θέμα Kenzotopia, όπως είπε ο Λιόν, είναι εμπνευσμένη «από ένα φανταστικό μέρος που θα μπορούσε να είναι αληθινό, αλλά δεν είναι».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

The bird of fire rises: unleash the wild in the city with KENZO’s Phoenix prints, a key urban look for SS19. Shot by @david_lachapelle #KENZOTOPIA #KENZOSS19

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KENZO (@kenzo) στις

Είναι ένας πολύχρωμος, σουρεαλιστικός τόπος, στον οποίο όλοι χαμογελούν, διασκεδάζουν φορούν ρούχα με σχέδια και έντονα χρώματα και φωτογραφίζονται μπροστά από απρόσμενα αντικείμενα όπως πυροσβεστικούς κρουνούς, φτυάρια και σκάλες.

Ο Ουμπέρτο Λιόν και η Κάρολ Λιμ θέλησαν να αναδείξουν τηn ανάγκη διαφυγής, ίσως από τις συνθήκες του χειμώνα σε θερμότερους προορισμούς και ήξεραν ότι ο ΛαΣαπέλ θα ήταν ο τέλειος φωτογράφος για να μεταφέρει τους θεατές σε έναν άλλο κόσμο.

ΔΕΙΤΕ: 12 ταινίες να ζήσεις εκ των έσω τον κόσμο της μόδας

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα