Διακοπή για …διαφημίσεις
Μαζέψαμε μερικές διαφημίσεις με αισθητική που θυμίζει μια τηλεόραση που μπορεί να καταφέρει να επιβιώσει.
H τηλεόραση τείνει να γίνει μια άχρηστη συσκευή μέσα στο σπίτι μας; Αναρωτηθήκατε ποτέ όταν την ξεσκονίζετε αν την ανοίγετε έστω και για λίγα λεπτά μες στη μέρα; Η εξέλιξη της τεχνολογίας επιτάσσει την ταχεία και άμεση ενημέρωσή μας από το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι λίγες ή ελάχιστες οι φορές που κάποια είδηση καταφέρνει να διαδοθεί πρώτα μέσω τηλεόρασης και όχι μέσω κάποιου site. Tο ίδιο λίγες παραμένουν και οι φορές που την προσοχή μας αιχμαλωτίζει κάποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα ή κάποια τηλεοπτική σειρά. Η προσπάθεια του «House of Cards» όπως και πολλών ξένων σειρών έπεσε στο κενό καθώς οι φανατικοί του θεατές είχαν ήδη κατεβάσει τα επεισόδια της σειράς από το Ίντερνετ.
Τι γίνεται όμως με την περίπτωση των διαφημίσεων; Παραμένουν ενοχλητικές και μισητές από πολλούς; Όταν πρόκειται για μεγάλης διάρκειας τηλεοπτικό σποτ, χαμηλής ποιότητας σε φαντασία, ιδέα αλλά και εκπόνηση, τότε ναι, η δυσφορία επέρχεται.
Εμείς μαζέψαμε μερικές διαφημίσεις που ίσως αποτελέσουν τηλεοπτικές ανάσες για αυτό το καλοκαίρι, θυμίζοντας μια τηλεόραση που μπορεί να καταφέρει να επιβιώσει.
Η Amita, επενδύει στο συναίσθημα και «apo agapi»,όπως τιτλοφορεί το νέο της project, τοποθετεί στο επίκεντρο τη μεγαλύτερη και πιο διαχρονική αγάπη στη ζωή ενός ανθρώπου, τη μητρική. Μια μητέρα από την Ελλάδα ταξιδεύει στην Αμερική για να βρεθεί στην ορκωμοσία της κόρης της που βρίσκεται εκεί με υποτροφία. Συγκίνηση, η φωνή της μητέρας που αφηγείται, η ανάσα και ο λυγμός της κόρης που τη βλέπει, το χειροκρότημα της μάνας. To προϊόν δεν εμφανίζεται στα πλάνα, με τη μάνα να πίνει τυχαία το χυμό ή την κόρη αλλά με τίτλους όπως, «Χάρη στην Amita..»
https://youtu.be/sjFcG0ofeQA
Η Lays βάζει τον Enrique Iglesias να επιστρατεύσει τη γοητεία του, με το τραγούδι του να παίζει χαλί, για να καταφέρει να αποσπάσει από την κοπέλα ένα..πατατάκι. Ισπανικοί διάλογοι, κοντινά σε όμορφα και πρόσωπα και υπότιτλοι στα ελληνικά. Αλήθεια, χρειάζονται με τόσο ζωντανές εικόνες;
https://www.youtube.com/watch?v=0Rm3PJ27qSo
Δυο λέξεις του George Clooney είναι αρκετές για να πείσουν για την αρτιότητα του προϊόντος. Όταν επιλέγεις τον George Clooney δεν χρειάζεται να του αναθέσεις και πολλά να κάνει.
https://www.youtube.com/watch?v=SBotwQs6b4c
Το γνωστό αμερικάνικο ρύζι θα επιλέξει να μας θυμίσει ότι οι δικές μας συνήθειες είναι οι μεγαλύτερες επιρροές για τα παιδιά μας. Και είναι αλήθεια.
Στις δικές μας τις εγχώριες διαφημίσεις, επιλέξαμε αυτή που προτρέπει τους πολίτες αλλά και τους μικροεμπόρους να εντάξουν ακόμα και στις πιο μικρές σε χρηματικό ποσό, καθημερινές τους συναλλαγές τη χρήση πιστωτικής κάρτας με το ανάλογο μηχάνημα για τους επαγγελματίες.
Ο λόγος; Η περιβόητη φράση «ψάρωσες» που ακούγεται από κάθε πάρκο, παραλία και παιδική χαρά από μικρούς τηλεθεατές που φαίνεται να διασκεδάζουν μ’ αυτήν. Η μισή επιτυχία μιας διαφήμισης είναι η απομνημόνευση του σλόγκαν και ειδικά από τις μικρές ηλικίες, η άλλη μισή, η αγορά του διαφημιζόμενου προϊόντος.
Ωστόσο, πιο κάτω, παραθέτουμε, μια άλλη ίσως πιο αληθινή από εκείνη της διαφήμισης, εικόνα της ελληνικής πραγματικότητας σχετικά με τη χρήση πιστωτικής κάρτας μέσα από την παρωδία των Ράδιο Αρβύλα.
Έπεται συνέχεια….