«Digital Lifestyle», μια διαδικτυακή έκθεση
Kατέληξε στο ότι ακόμη και πριν απο την πανδημία της COVID-19 «το να μένεις στο σπίτι είναι το καινούργιο “ βγαίνω έξω”».
Η μακροχρόνια έρευνα της ομάδας ντιζάινερ, προγραμματιστών και ερευνητών στο Κέντρο Σχεδιασμού της DT, στη Βόννη, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών στον κόσμο, κατέληξε στο ότι ακόμη και πριν απο την πανδημία της COVID-19 «το να μένεις στο σπίτι είναι το καινούργιο “ βγαίνω έξω”».
Αυτό το συμπέρασμα οδήγησε στη σύλληψη της ιδέας του «Ψηφιακού Λάιφ Στάιλ», μιας εμπειρίας τριών τάσεων που επρόκειτο να παρουσιαστεί στην εφετινή Εβδομάδα Ντιζάιν του Μιλάνου. Λόγω του λουκέτου, η Εβδομάδα ακυρώθηκε και η DT ανέθεσε στο στούντιο Calvi Brambilla να «μεταφράσει» την ιδέα και τις τρεις τάσεις σε μια ψηφιακή έκθεση, την οποία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επισκεφθεί στο Fuorisalone Digital από 15 έως 21 Ιουνίου.
Η DT ορίζει το «Ψηφιακό Λάιφ Στάιλ» ως έναν τρόπο να ζούμε σε έναν χώρο σχεδιασμένο να ικανοποιεί τις ανάγκες του καθενός, καθώς αυτός θα απολαμβάνει τη μέγιστη άνεση. «Οι υπηρεσίες που ενεργοποιούνται φωνητικά θα βελτιώσουν, πραγματικά, πολύ τη ζωή των πελατών μας, καθώς και τη δική μας. Αυτό, γιατί θα μπορούμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα χωρίς να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας, και θα μπορούμε να διαμορφώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μιλάμε στα αντικείμενα τα οποία συνδέονται με έναν πιο φυσικό τρόπο» υπογράμμισε η Monica Dalla Riva, αντιπρόεδρος του τομέα Εμπειρία Πελατών και Ντιζάιν της DT.
Πηγή: ΑΠΕ