Επίδειξη μόδας μέσα στη Βουλή!
Όταν η μόδα μπαίνει για καλό σκοπό στα θεσμικά κτίρια.
Δύο εκδηλώσεις της βιομηχανίας μόδας φιλοξενήθηκαν στο κτίριο του βρετανικού κοινοβουλίου δύο διαδοχικές βραδιές: η μία ήταν η Graduate Fashion Week (Εβδομάδα Απόφοιτων Μόδας) και η άλλη μια νέα εκστρατεία κατά του εκφοβισμού (bullying). Το Ίδρυμα Graduate Fashion, ο οργανισμός που έχει την ευθύνη της Graduate Fashion Week, διοργάνωσε δεξίωση σε συνεργασία με την Ένωση Μόδας και Κλωστοϋφαντουργίας του Ηνωμένου Βασιλείου. Το ίδρυμα παρουσίασε το νέο project υποστήριξης και καθοδήγησης, ένα σχήμα που βοηθά σπουδαστές μόδας δύο χρόνια μετά την αποφοίτησή τους. «Θέλουμε να τους δώσουμε την ευκαιρία εργαστούν με κάποιον από τη βιομηχανία» δήλωσε ο Μαρκ Νιούτον Τζόουνς πρόεδρος της Graduate Fashion Week, στο WWD. Την προηγούμενη βραδιά στις αίθουσες των Ανακτόρων του Oυεστμίνστερ, την έδρα των δύο Σωμάτων του κοινοβουλίου του Ηνωμένου Βασιλείου διοργανώθηκε εκδήλωση του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας (British Fashion Council) για την προώθηση εκστρατείας κατά του bullying. «Διοργανώνουμε την εκδήλωση για να δείξουμε ότι πρέπει να συμπεριφερόμαστε στους άλλους, όπως θέλουμε να μας συμπεριφέρονται» δήλωσε η Ναταλία Μασενέτ δημοσιογράφος μόδας με πρωτοβουλία της οποίας πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση που σηματοδότησε την έναρξη του Μήνα κατά του Εκφοβισμού (bullying). Η Μασενέτ, η πριγκίπισσα Βεατρίκη της Υόρκης, η σχεδιάστρια μαγιό, Μελίσα Όνταμπας ήταν μεταξύ των προσκεκλημένων της βραδιάς στη Βουλή των Λόρδων. Η βιομηχανία της μόδας στη Βρετανία στηρίζει την παγκόσμια εκστρατεία «Be Cool Be Nice” και την ομώνυμη πλατφόρμα κατά του bullying στον κυβερνοχώρο σε συνεργασία με το Snapchat. «Μαζί μπορούμε να δώσουμε στους νέους εργαλεία. Τους ενθαρρύνουμε να συζητήσουν με τους γονείς τους και να συνειδητοποιήσουν τι δύναμη έχουν» είπε η πριγκίπισσα Βεατρίκη τονίζοντας ότι «η πλατφόρμα είναι ένα ισχυρό εργαλείο αλλαγής και μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά». Στόχος της εκστρατείας είναι η καταπολέμηση της εχθρότητας στο διαδίκτυο με την ενθάρρυνση της θετικής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την εξύμνηση των αρετών της καλής συμπεριφοράς και ευγένειας. Στο πλαίσιο της εκστρατείας κυκλοφόρησε βιβλίο με αυτοκόλλητα, εικόνες και postcards από τους οίκους και σχεδιαστές μόδας, Burberry, Emilio Pucci, Marc Jacobs, Dsquared2, Henry Holland, Mary Katrantzou και Pat McGrath που επικεντρώνονται στην καλοσύνη.