Η ελληνική αεροπορική, που έγινε case study της Google για την προσέλκυση ταξιδιωτών

Η καμπάνια της Sky Express "Ιnfinite Greece" «απογειώνει» την Ελλάδα στο εξωτερικό.

Parallaxi
η-ελληνική-αεροπορική-που-έγινε-case-study-της-go-911445
Parallaxi

H καμπάνια υψηλής και σύγχρονης αισθητικής “Infinite Greece”, που δημιούργησε η SKY express σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, προβάλλεται σε διεθνή digital Μέσα υψηλής επισκεψιμότητας. Μάλιστα, η εντυπωσιακή απήχηση που ήδη σημειώνει ανταποκρίνεται στον πρωταρχικό στόχο της αεροπορικής της νέας εποχής, δηλαδή να λειτουργήσει ως προστιθέμενη αξία στην επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού.

Σε αυτό συμβάλλει η σύγχρονη οπτική και τα εντυπωσιακά πλάνα από τη Μήλο, τα Χανιά και την Κέρκυρα, μέχρι τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και την Αθήνα που πλαισιώνουν το κεντρικό μήνυμα “Infinite Greece”. Με αυτό τον τρόπο, η αεροπορική με τον πιο «πράσινο» στόλο της χώρας και με το μεγαλύτερο δίκτυο εσωτερικών προορισμών καλεί και συμβολικά το διεθνές κοινό να ζήσει τη μοναδική εμπειρία των ελληνικών διακοπών.

infinite-04.PNG

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της SKY express εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική προβολής “Greece is Bliss”, αλλά και στη σταθερή προσήλωση της εταιρείας στην στήριξη της εθνικής προσπάθειας για την καθιέρωση της χώρας ως τον απόλυτο προορισμό όλο το χρόνο.

Στρατηγική για την οποία η SKY express διακρίθηκε πρόσφατα από την Google ως διεθνές επιτυχημένο case study αποτελώντας την πρώτη ελληνική αεροπορική εταιρεία που κερδίζει αυτή την αναγνώριση.

W: www.skyexpress.com

FB: https://www.facebook.com/SKYexpressAirlinesGreece

IG: https://www.instagram.com/skyexpressgreece/

LI: https://www.linkedin.com/company/sky-express-airlines/

YT: https://www.youtube.com/c/SKYexpressAirlineGreece

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα