Η pop-up μπουτίκ του Tiffany στο Παρίσι και η ροτόντα στο χρώμα του ζαφειριού
Η μπουτίκ ξεδιπλώνεται ως μια αλληλουχία αιθουσών με διαφορετικό κλίμα η κάθε μία.
Μια pop-up μπουτίκ στην καρδιά του 8ου διαμερίσματος της Πόλης του Φωτός άνοιξε ο οίκος Tiffany. Σχεδιασμένη από το αρχιτεκτονικό γραφείο OMA και ευρισκόμενη στην Avenue Montaigne, η προσωρινή μπουτίκ δεν είναι μόνον κατάστημα αλλά και μια έκθεση αντικειμένων από το αρχείο του οίκου, καθώς φέρνει στον ίδιο χώρο τα τελευταία κοσμήματα του οίκου και επιλογές από την ηλικία 185 ετών συλλογή του.
«Ο Tiffany & Co. έχει μια πλούσια ιστορία τόσο στη δημιουργία κοσμημάτων όσο και στον σχεδιασμό προϊόντων» εξήγησε η αρχιτεκτόνισσα από το OMA, Ellen van Loon, η οποία ήταν επικεφαλής του σχεδιασμού της pop-up μπουτίκ σε συνεργασία με τον Project Architect Giulio Margheri. «Πιο πολύ από το να είναι ευκαιρία να ανακαλύψει κανείς την τελευταία κολεξιόν του Tiffany, η επίσκεψη στο κατάστημα γίνεται επίσης και ένα ταξίδι στον χρόνο» πρόσθεσε.
Η μπουτίκ ξεδιπλώνεται ως μια αλληλουχία αιθουσών με διαφορετικό κλίμα η κάθε μία. Πρώτα, μια ροτόντα σε μπλε του ζαφειριού, όπου αναδεικνύονται επιλογές από το αρχείο του Tiffany, είτε στη φυσική τους μορφή είτε σε ψηφιακές οθόνες. Ακολουθεί μια οκταγωνική αίθουσα, με την τρέχουσα κολεξιόν του οίκου· ο χώρος είναι διακοσμημένος με χρυσούς τοίχους, κόκκινο-ροζ καθίσματα και μπλε νότες. Τέλος, αίθουσα στο βάθος είναι για ραντεβού με στόχο αγορά υψηλής τέχνης και αξίας κοσμημάτων και περιήγηση στον κατάλογο French Crown Jewels του Tiffany από το 1887
Ο σχεδιασμός των εσωτερικών χώρων από το OMA περιλαμβάνει έναν συνεχιζόμενο τάπητα, κατά παραγγελία έπιπλα και παλαιές λάμπες σχεδιασμένες από τον Tiffany· οι τελευταίες φέρνουν στον νου τα σχέδια των αρχών της δεκαετίας του 1900 από τον Louis Comfort Tiffany.
Η προσωρινή μπουτίκ θα υποδέχεται επισκέπτες έως τον Μάιο του 2023.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ