Κατάφεραν -μάλλον- να τα βρουν συναισθηματικά ρομπότ και άνθρωπος
Συναισθηματική σύνδεση ανθρώπων - ρομπότ.
Αποκτήστε εμπειρία, αλληλεπιδράστε και εμπλουτίστε τη ζωή σας με ρομπότ. Σε αυτό το «ταξίδι» κλήθηκαν οι επισκέπτες της πρόσφατης εγκατάστασης «Affinity in Autonomy» (Συγγένεια μέσα σε Αυτονομία) της Sony.
Σε πέντε διαφορετικούς χώρους, με πέντε διαφορετικά σενάρια -από την αρχική αφύπνιση έως τη φιλική σύνδεση, οι επισκέπτες βίωσαν εμπειρίες που στόχο είχαν να ενδυναμώσουν τη συναισθηματική σύνδεση μεταξύ ανθρώπων και ρομπότ.
Η εγκατάσταση ήταν μέρος του «Πρότζεκτ Διαρκούς Εμπειρίας» της ιαπωνικής εταιρείας, το οποίο είναι μόνιμο θέμα των εκθέσεών της στην ετήσια Εβδομάδα Ντιζάιν του Μιλάνου.
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής του Creative Center της Sony, Γιουτάκα Χασεγκάουα, το θέμα εκφράζει το πώς ανταποκρίνεται η Sony Design στην πρόκληση να μεταφράσει την καινοτομία σε εμπειρία, οπτικοποιώντας ένα διασκεδαστικό και εμπλουτισμένο λάιφσταϊλ για ένα καινούργιο αύριο.
Scoprite come abbiamo creato la mostra “Affinity In Autonomy” in questa serie di interviste a Yutaka Hasegawa-san, Direttore del Creative Centre, e ad altri membri del team! Vi aspettiamo fino a domenica alla Milano Design Week, presso lo Spazio Zegna! pic.twitter.com/uit68oMmH3
— Sony Italia (@sonyitalia) 12 Απριλίου 2019
«Πέντε χώροι ήταν ιδανικοί για να μοιραστούμε με το κοινό την ιστορία που θέλαμε να αφηγηθούμε. Όλα ξεκινούν με την “αφύπνιση” της Τεχνητής Νοημοσύνης. Κάθε αλληλεπίδραση είναι ένα διαφορετικό βήμα σε ένα ταξίδι που έχει να κάνει με το πώς λειτουργεί η Τεχνητή Νοημοσύνη. Αλληλεπιδράσεις σε 2D μετατρέπονται σε 3D αντικείμενα πριν, τελικά, πάρουν σχήμα και γεννήσουν (συναισθηματική) συγγένεια» εξήγησε ο Ντάισουκε Ίσιι, επικεφαλής καλλιτεχνικός διευθυντής της Sony και δημιουργός της εγκατάστασης.
Στο τελικό στάδιο, δινόταν στους συμμετέχοντες η δυνατότητα να απαντήσουν σε ερωτήσεις. Ο λόγος;
«Πιστεύουμε ότι η ρομποτική θα παίξει καίριας σημασίας ρόλο στις ζωές μας, στην κοινωνία και υποδομές τα επόμενα χρόνια και, μέσω αυτής της αλληλεπίδρασης, δίνουμε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να κάνουν ένα βήμα στο μέλλον. Θα είχαμε (σσ: με τις απαντήσεις τους) μια καλή αίσθηση των αντιδράσεων του κόσμου και της εμπλοκής του με τη ρομποτική. Η συγκεκριμένη θετική ή αρνητική στάση τους θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στις τεχνολογικές εξελίξεις και τα προϊόντα μας» υπογράμμισε ο επικεφαλής του Creative Center της Sony.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ