Ο καταναλωτής που προκάλεσε “μπελάδες” στην Microsoft

Αλλά και εκείνη σε αυτόν.

Parallaxi
ο-καταναλωτής-που-προκάλεσε-μπελάδε-396288
Parallaxi

Η φινλαδική υπηρεσία προστασίας καταναλωτή (CDB) με απόφασή της έδωσε εντολή στην Microsoft να αποζημιώσει έναν Φινλανδό για μια μη εξουσιοδοτημένη αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος Windows 10 στον ηλεκτρονικό του υπολογιστή, σύμφωνα με χθεσινά δημοσιεύματα του τοπικών μέσων ενημέρωσης.

Στην απόφαση που δημοσίευσε χθες ο κρατικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας Yle, τον Μάρτιο του 2016, ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού υπολογιστή ενώ εργαζόταν σε αυτόν, η εγκατάσταση των Windows 10 ξεκίνησε χωρίς να του ζητηθεί η άδεια. Έπειτα από την ενημέρωση, ο υπολογιστής ξεκίνησε να εμφανίζει «λανθασμένα μηνύματα».

Η φινλαδική υπηρεσία κατέληξε ότι η Microsoft δεν είχε κανένα δικαίωμα να εγκαταστήσει το λογισμικό χωρίς να λάβει εξουσιοδότηση. Το λάθος στην εγκατάσταση υποχρεώνει την εταιρεία να αποζημιώσει τον ιδιοκτήτη του υπολογιστή, απεφάνθη η αρμόδια υπηρεσία.

Στην απάντησή της η Microsoft ανέφερε ότι ο άνδρας είχε λάβει την απαραίτητη βοήθεια από την στήριξη πελατών της εταιρείας. Συμπλήρωσε ότι δεν ευθύνεται για τα προγράμματα που ο ιδιοκτήτης του υπολογιστή είχε εγκαταστήσει.

Σημειώνοντας ότι η Microsoft δεν αρνήθηκε ότι το νέο λογισμικό σύστημα μπορεί να εγκατασταθεί χωρίς άδεια, η CDB τόνισε ότι η εταιρεία δεν αρνήθηκε επίσης τη σύνδεση του σφάλματος και της ζημίας που προκάλεσε.

Ως εκ τούτου, η υπηρεσία αποφάσισε ότι η Microsoft πρέπει να πληρώσει ως αποζημίωση 1.100 ευρώ για ανταλλακτικά, συντήρηση και μεταφορικά κόστη.

Η υπηρεσία απέρριψε τους ισχυρισμούς του ιδιοκτήτη ότι έχασε χρόνο από την εργασία του.

Τα μέλη της CDB ορίζονται από το υπουργείο Δικαιοσύνης. Ωστόσο μόλις το 80% των εταιρειών συμμορφώνεται με τις αποφάσεις της υπηρεσίας και πληρώνει τις αποζημιώσεις που αποφασίζει.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα