Χρειάζεσαι πάνω από 20.000 followers για να δικαιούσαι έστω να κοιτάξεις αυτό το γκράφιτι
Αμερική, η γη των ευκαιριών (για τους influencers).
Απίστευτο κι όμως αληθινό. Εκεί όπου η συγκεκριμένη κλισέ ατάκα βρίσκει την ιδανική της εφαρμογή, εκεί συνειδητοποιεί κανείς ότι πράγματα υπάρχει ένα νέο γκράφιτι σε δρόμο του Λος Άντζελες που δικαιούται κανείς να το δει μόνο αν είναι Instagram ή Twitter influencer.
Η ελίτ των social media, αυτή και μόνο αυτή, έχει πρόσβαση στην ολοκαίνουργια τοιχογραφία δρόμου και μάλιστα οι χρήστες που έχουν επιβεβαιωμένα πάνω από 20.000 ακολούθους στα δύο εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
There’s a new security-guarded mural in LA that only allows influencers and verifieds to take pics in front of it. pic.twitter.com/PDlLJ9C0DI
— justin caffier (@JustinCaffier) June 25, 2018
Έξω από το χώρο υπάρχει φύλακας που φροντίζει να μην εισέλθει κανένας φτωχός και ταπεινός άνθρωπος που δεν ταράζει τα νερά των social media με κάθε του ανάρτηση. Το αποδεικνύει περίτρανα και η πινακίδα: «Ιδιωτική τοιχογραφία, μόνο για influencers με περισσότερους από 20.000 ακολούθους».
Today we are so excited to debut the beautiful mural we curated in the heart of the LA art scene. Come down and check it out. Unfortunately the mural is currently for verified influencers and people with over 20k followers only. However it may be public soon. Stay tuned! pic.twitter.com/CRIzqaAhX8
— Like and Subscribe (@likeandsub) June 25, 2018
Οι σταρ, λοιπόν, των κοινωνικών μέσων καλούνται να μπουν μέσα στον ειδικά προφυλαγμένο χώρο και να ποζάρουν μπροστά στη ζωγραφισμένη ροζ καρδιά με τα λευκά φτερά. Φυσικά, εννοείται πως άμεσα πρέπει να πατήσουν το κουμπί της δημοσίευσης και να ποστάρουν στο διευρυμένο ψηφιακό τους σύμπαν μια σέλφι.
Για τους κοινούς θνητούς, το γκράφιτι θα είναι διαθέσιμο από τις 9 Ιουλίου. Μέχρι τότε, θα πρέπει να αρκεστούν σε retweets. Και η σειρά Black Mirror μοιάζει πια προφητική…
*Με πληροφορίες από Travel & Leasure