Το t-shirt που πρόσβαλε την Κίνα – Συγγνώμη από Givenchy, Coach και Versace
Παρά λίγο ''διπλωματικό'' επεισόδιο με φόντο τη μόδα...
Οι οίκοι Givenchy, Coach και Versace ζήτησαν συγγνώμη για την κυκλοφορία στην αγορά t-shirt που κατηγορήθηκαν για προσβολή της κυριαρχίας της Κίνας, καθώς άφηναν να εννοηθεί ότι το Χονγκ Κονγκ και η Ταϊβάν δεν ανήκουν στην Κίνα.
Η ιταλική εταιρεία Versace βρέθηκε στο στόχαστρο χθες Κυριακή για μια κοντομάνικη μπλούζα που κυκλοφόρησε στην οποία αναφέρονται κάποιες πόλεις μαζί με τη χώρα στην οποία ανήκουν, όπως για παράδειγμα “Παρίσι – ΓΑΛΛΙΑ” και “Σανγκάη – ΚΙΝΑ”.
Δυστυχώς όμως το “Χονγκ Κονγκ” συνοδεύεται από τη λέξη “ΧΟΝΓΚ ΚΟΝΓΚ” με κεφαλαία γράμματα, μολονότι η πρώην βρετανική αποικία έχει επιστρέψει στην κυριαρχία της Κίνας από το 1997.
Versace then apologized on their social media accounts announcing that they are sorry for the mistake and disappointing Chinese people, also promise that they always agree that China as a country is not dividable. #uwamktg pic.twitter.com/61WjHSsZGF
— shiqin Huang (@huang_shiqin) August 11, 2019
Αυτό έφτανε ώστε ο Versace να βρεθεί στο στόχαστρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Κίνα, την ώρα που οι διαδηλώσεις στο αυτόνομο αυτό έδαφος επικρίνονται καθημερινά από τα κινεζικά μέσα. “Έξω ο Versace!”, έγραψε ένας χρήστης του ιστότοπου Weibo.
Σήμερα, ο γαλλικός οίκος Givenchy και ο αμερικανικός Coach βρέθηκαν με τη σειρά τους στο στόχαστρο για παρόμοιες προσβολές σχετικά με t-shirts τους, τα οποία θα μπορούσαν να επιτρέψουν να πιστέψει κανείς ότι το Χονγκ Κονγκ, αλλά και η Ταϊβάν, είναι ανεξάρτητα εδάφη. Η Ταϊβάν έχει ξεχωριστή κυβέρνηση από το 1949, όμως το Πεκίνο εξακολουθεί να διεκδικεί την κυριαρχία του στο νησί επειδή το θεωρεί αποσχισθείσα επαρχία του και δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο χρήσης στρατιωτικής ισχύος για να εξασφαλίσει την επανένωση.
Οι τρεις εταιρείες ζήτησαν ειλικρινά συγγνώμη, διαβεβαιώνοντας παράλληλα ότι τα επίμαχα προϊόντα έχουν αποσυρθεί από την αγορά.
“Ο οίκος Givenchy ζητεί ειλικρινά συγγνώμη για το σφάλμα αυτό, το οποίο δεν αντανακλά τον βαθύ σεβασμό του για το κινεζικό κοινό παντού στον κόσμο”, βεβαιώνει η γαλλική εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
“Αγαπάμε την Κίνα και σεβόμαστε απολύτως την εθνική της κυριαρχία”, σημείωνε ο Versace ήδη από χθες Κυριακή το βράδυ στον λογαριασμό του στο Weibo, το “κινεζικό Twitter”.
Την ίδια ώρα και ο Coach αναγνώρισε “τη σοβαρότητα αυτού του σφάλματος” και εξέφρασε τη “βαθειά” λύπη του γι’αυτό.
Πηγή: ΑΠΕ