Μαγεία πίσω από τις θρυλικές κλειστές πόρτες του Dior

Πόσες ώρες χρειάζονται για να δημιουργηθεί ένα φόρεμα για κόκκινο χαλί.

Parallaxi
μαγεία-πίσω-από-τις-θρυλικές-κλειστές-369192
Parallaxi

Για μία ακόμη χρονιά στο πλαίσιο παγκόσμιας πρωτοβουλίας του Louis Vuitton Moet Hennessy άνοιξαν για το κοινό οι πόρτες πολυτελών οίκων μόδας σε τέσσερις ηπείρους σε 56 brand πολυτελείας σε 76 διαφορετικές τοποθεσίες.

Οι αστέρες στο κόκκινο χαλί το κάνουν να δείχνει αβίαστο, αλλά ώρες και ώρες εργασίας απαιτούνται για να δημιουργηθούν οι εντυπωσιακές βραδινές τουαλέτες και τα αξεσουάρ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Christian Dior haute couture φόρεμα που επέλεξε η πρωταγωνίστρια του «Game of Thrones», Εμίλια Κλαρκ για το κόκκινο χαλί στις Κάννες φέτος στην πρεμιέρα της ταινίας «Solo: A Star Wars Story».

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο οίκος μόδας τράβηξε την κουρτίνα και παρουσίασε τη διαδικασία παραγωγής αυτής της εξαιρετικής δημιουργίας και άλλων, σύμφωνα με δημοσίευμα του HR.

Ο φημισμένος οίκος στην 30 Avenue Montaigne στο Παρίσι άνοιξε τις πύλες του για τρεις μέρες όπως και άλλα brand ιδιοκτησίας του ομίλου LVMH στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Les Journées Particulières» που διοργανώθηκαν πρώτη φορά το 2011 από τον Αντουάν Αρνό, διευθύνοντα σύμβουλο του Berluti, πρόεδρο του Loro Piano και νεοδιορισθέντα επικεφαλής της LVMH Communications, ο οποίος είναι γιος του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του LVMH Μπερνάρ Αρνό.

Για την τέταρτη χρονιά της παγκόσμιας πρωτοβουλίας ανοιχτών θυρών σε τέσσερις ηπείρους, ο Αντουάν Αρνό είπε ότι η εκδήλωση «Les Journées Particulières» σχεδιάστηκε για να προβάλλει τη φιλοξενία και την ενέργεια των οίκων μόδας του ομίλου. Στόχος μας είναι να μοιραστούμε την διαφορετική κληρονομιά μας, πρόσθεσε.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#JPLVMH LAST DAY! 🇬🇧 Following 2 amazing first days of Les Journées Particulières, you have one last opportunity to discover our Maisons today. In France, Italy, Spain, but also in China, Australia or the US, 56 Maisons are exceptionally opening their doors to visitors. 42 locations can be visited without reservation, including @louisvuitton Asnières Workshops and the Family house. Ready, steady, GO! _ 🇫🇷 Après deux premiers jours enthousiasmant des Journées Particulières, vous avez encore l’opportunité de découvrir nos Maisons aujourd’hui. En France, Italie, Espagne, mais aussi en Chine, Australie ou aux Etats-Unis, 56 Maisons ouvrent exceptionnellement leurs portes aux visiteurs. 42 lieux sont ouverts au public en accès libre, sans réservation, dont les ateliers et la Maison de famille de Louis Vuitton à Asnières. A vos marques, prêt, partez ! _ 🇮🇹 Dopo 2 fantastici primi giorni delle Journées Particulières, hai un’ultima occasione per scoprire le nostre Maisons oggi stesso. In Francia, Italia, Spagna, ma anche in Cina, Australia o Stati Uniti, 56 Maisons aprono eccezionalmente le loro porte ai visitatori. 42 luoghi possono essere visitati senza prenotazione, tra cui @louisvuitton Asnières Workshops e la Casa di famiglia. Pronti, fermi, andiamo ! _ #JPLVMH #JPLVMHxLOUISVUITTON #LVMH #LouisVuitton

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LVMH (@lvmh) στις

Ένα πριβέ κοκτέιλ για τους επισκέπτες VIP και επιλεγμένους εκπροσώπους του Τύπου φιλοξενήθηκε στο ατελιέ του Dior την Παρασκευή το βράδυ, στη διάρκεια του οποίου οι τεχνίτες έδειχναν την τέχνη τους.

Οι καλεσμένοι έμαθαν τις μυστικές τεχνικές της κάθε πτυχής και των κεντημάτων στα ενδύματα και επίσης είχαν τη δυνατότητα να δουν κοσμήματα και ρολόγια, παπούτσια, τσάντες και ακόμη και παιδικά ρούχα και αρώματα.

Μια σειρά από μουσελίνες έδειχναν τα πρώτα στάδια δημιουργίας ενδυμάτων που απαιτούν πολύωρη εργασία.

Το φόρεμα της Κλαρκ, το οποίο σχεδιάστηκε από τη σχεδιάστρια του Dior, Μαρία Γκράτσια Κιουρί χρειάστηκε 250 ώρες εργασίας. Δεν είναι ασυνήθιστο για τα ρούχα υψηλής ραπτικής να χρειάζονται περίπου 1000 ώρες εργασίας και 8 τεχνίτες.

Επίσης παρουσιάστηκαν μια σειρά από μικροσκοπικά φορέματα που δημιούργησαν ο ιδρυτής του οίκου, καθώς και οι πρώην και νυν διευθυντές δημιουργικού, Τζον Γκαλιάνο, Ραφ Σίμονς και Μαρία Γκράτσια Κιούρι, που είναι η πρώτη γυναίκα σε αυτόν τον ρόλο.

Στη διάρκεια της τριήμερης εκδήλωσης οι καλεσμένοι περίμεναν μέχρι και τέσσερις ώρες για να βιώσουν την προετοιμασία των δημιουργιών υψηλής ραπτικής. Ο LVMH υποδέχθηκε συνολικά 180.000 επισκέπτες στους διάφορους οίκους σε όλο τον κόσμο.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

#JPLVMH – LAST DAY End of the ultimate day of this 4th edition of Les Journées Particulières! Many of you made the trip to enjoy this one of a kind experience in our Maisons in France, Switzerland, China, Spain, Italy, Germany… We hope you enjoyed meeting our artisans and discovering their savoir-faire and creativity. Until the next edition of this unique event, take a look at what happened today: @dior, Paris, France 📷 : Sébastien Gracco De Lay @lagrandeepicerie, Paris, France 📷 : Guillaume Murat Newton Vineyard, Napa, California, USA @guerlain, Paris, France 📷 : Guillaume Murat @zenithwatches, Le Locle, Switzerland 📷 : Calypso Mahieu @franciskurkdjian, Paris, France 📷 : Marguerite Bornehauser @domperignonofficial, Hautvillers, France 📷 : Anaïs Boileau @tagheuer, La Chaux-de-Fonds, Switzerland 📷 : Calypso Mahieu _ La 4e éditon des Journées Particulières touche à sa fin ! Beaucoup d’entre vous ont fait le déplacement pour profiter de cette expérience unique en son genre dans nos Maisons en France, en Suisse, en Chine, en Italie, en Allemagne… Nous espérons que rencontrer nos artisans et découvrir leur créativité et leur savoir-faire vous a plu. En attendant la prochaine édition de cet événement unique, voici un aperçu de cette dernière journée : @dior, Paris, France @lagrandeepicerie, Paris, France Newton Vineyard, Napa, Californie, Etats-Unis @guerlain, Paris, France @zenithwatches, Le Locle, Switzerland @franciskurkdjian, Paris, France @domperignonofficial, Hautvillers, France @tagheuer, La Chaux-de-Fonds, Suisse _ La quarta edizione delle Journées Particulières sta per concludersi ! Molti di voi sono venuti a godere di questa esperienza unica nelle nostre Maisons in Francia, Svizzera, Cina, Italia, Germania….. Speriamo che vi sia piaciuto incontrare i nostri artigiani e scoprire la loro creatività e il loro know-how. In attesa della prossima edizione di questo evento unico, ecco una panoramica di quest’ultimo giorno: @dior, Parigi, Francia, Francia @lagrandeepicerie, Parigi, Francia Newton Vineyard, Napa, California, Stati-Uniti @guerlain, Parigi, Francia, Francia @zenithwatches, Le Locle, Svizzera @franciskurkdjian, Parigi, Francia @domperignono

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LVMH (@lvmh) στις

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ ΜΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα