Γράψε για όσα σε έχουν αγανακτήσει στην “Καθημερινότητα” σου

Κυτίο παραπόνων με αποδέκτη την Κυβέρνηση; Καθόλου άσχημη ιδέα αρκεί να το ανοίγει κάποιος...

Parallaxi
γράψε-για-όσα-σε-έχουν-αγανακτήσει-στη-169845
Parallaxi

Κυτίο παραπόνων με αποδέκτη την Κυβέρνηση; Καθόλου άσχημη ιδέα αρκεί να το ανοίγει κάποιος…

Η καθημερινότητα του πολίτη επηρεάζεται καθοριστικά από σειρά σχέσεων στις οποίες κομβικό ρόλο παίζει το κράτος και ο διοικητικός του μηχανισμός.

καθημερινοτηταΤο Υπουργείο Επικρατείας δημιούργησε ένα ειδικό χαρτοφυλάκιο για θέματα καθημερινότητας που θα αναλάβει την στήριξη των πολιτών που αντιμετωπίζουν προβλήματα τα οποία σχετίζονται με την οργανωτική και διοικητική αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης. Η “Καθημερινότητα” αφορά ζητήματα όπως, για παράδειγμα, η σχέση με τις εφορίες, με το σχολείο, με τις πολεοδομίες, με τα ασφαλιστικά ταμεία, με το σύστημα υγείας.

Ο Υπουργός Επικρατείας, Αλέξανδρος Φλαμπουράρης δήλωσε για ότι “Το εγχείρημα της Καθημερινότητας θα επιδιώξει να μετατρέψει την απρόσωπη σχέση της κρατικής/δημόσιας λειτουργίας με τους κατοίκους αυτής της χώρας, ειδικά τους πιο αδύναμους, σε προσωπική σχέση τέτοια, που απαιτεί σεβασμό, φροντίδα, αλληλεγγύη, λογική και ιεραρχήσεις, κυρίως απαιτεί καίριες και άμεσες παρεμβάσεις και σε όλα τα επίπεδα”.

Με την συμβολή των ίδιων των πολιτών είναι εγχείρημα για να βελτιωθούν τα κακώς κείμενα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα όλων μας. Οι πολίτες αποστέλουν θέματα τα οποία βρίσκουν μπροστά τους, όχι με την έννοια της εξυπηρέτησης μεμονωμένων προσωπικών δυσκολιών, αλλά με κύριο σκοπό τη γενίκευση και αντιμετώπιση των γενεσιουργών αιτίων. Η καταγραφή των θεμάτων που δυσκολεύουν την συλλογική καθημερινότητα θα γίνει αντικείμενο αξιολόγησης, ομαδοποίησης και επεξεργασίας, με κύριο σκοπό να χαρτογραφηθούν οι ελλείψεις, να διερευνηθούν οι δυνατότητες παρέμβασης που θα οδηγήσουν  σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

Τα θέματα που καταγράφονται ταξινομούνται κυρίως στις παρακάτω ομάδες:

  • Ατομικά ή αυτά που απασχολούν μικρές ή μεγάλες ομάδες πολιτων.
  • Αυτά που επιλύονται με συνεχή και επίμονο συντονισμό και παρακολούθηση των εμπλεκόμενων φορέων.
  • Αυτά που αφορούν κακοδιοίκηση και διαφθορά.
  • Αυτά που χρειάζονται κανονιστικές ρυθμίσεις, αποφάσεις οργάνων κλπ.
  • Αυτά που απαιτούν νομοθετικές παρεμβάσεις.

Πάνω από 2.250 υποθέσεις έχουν υποβληθεί μέχρι και σήμερα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι πλέον, κατόπιν συνεννόησης με το υπουργείο Υγείας, όλα τα φαρμακεία των δημόσιων νοσοκομείων είναι υποχρεωμένα να χορηγούν σκευάσματα στους δικαιούχους ασθενείς που διαθέτουν ηλεκτρονική συνταγογράφηση, ανεξάρτητα από το νοσηλευτικό ίδρυμα που εκδόθηκαν. Έγινε γνωστό ακόμη στο ίδιο υπουργείο, τις δεκάδες παραινέσεις που δεχθήκαμε αναφορικά με την ελλιπή εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου. Κατόπιν τούτου, εκδόθηκε από τον αρμόδιο υπουργό Υγείας αναλυτική σχετική εγκύκλιος για την τήρηση του μέτρου.

Επίσης, μετά από σχετική αναφορά που έγινε από πολίτη ότι σε ταμείο υποκαταστήματος εξυπηρέτησης καταναλωτών της Ε.ΥΔ.Α.Π. δεν υπήρχε συσκευή POS για πληρωμή λογαριασμών με χρεωστική κάρτα, η εταιρεία φρόντισε να τοποθετήσει άμεσα μηχάνημα όχι μόνο στο συγκεκριμένο ταμείο, αλλά και σε όλα όσα διαπιστώθηκαν ελλείψεις. Παράλληλα επισπεύθηκε η έκδοση Φ.Ε.Κ. για τη διεκπεραίωση μιας σειράς ζητημάτων που απαιτούσαν την υπογραφή αρμοδίων παραγόντων (όπως για παράδειγμα η παροχή εξουσιοδότησης στις κατά τόπους Γενικές Διευθύνσεις Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος προκειμένου να υπογράψουν τις άδειες χειριστών μηχανημάτων έργου).

Αυτή την περίοδο εντατικοποιείται η συνεργασία της “Kαθημερινότητας” με το σύνολο των υπουργείων, ούτως ώστε να συμβαίνει το ταχύτερο δυνατό στην αρτιότερη διευθέτηση των υποθέσεων που υποβάλλονται στην πλατφόρμα. Η προσπάθεια της Ομάδας Καθημερινότητας να βρίσκεται δίπλα στον πολίτη συνεχίζεται.

Βρείτε εδώ την “Καθημερινότητα”.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα