Μία διαφήμιση αυτοκινήτου και ένας γυναικείος έρωτας!

Δείτε το video!

Parallaxi
μία-διαφήμιση-αυτοκινήτου-και-ένας-γυ-519840
Parallaxi

Η Renault με αφορμή την επέτειο των 30 χρόνων της κυκλοφορίας του best seller της Clio, δημιούργησε ένα ιδιαίτερο διαφημιστικό φιλμ που επικεντρώνεται σε έναν έρωτα μεταξύ δύο γυναικών που διαρκεί μέχρι και σήμερα 30 χρόνια. Το οποίο και προβλήθηκε στην Βρετανία.

Το δίλεπτο διαφημιστικό άγγιξε ένα μεγάλο κομμάτι του παγκόσμιου κοινού, το οποίο αντέδρασε μέσω των social media. Η ιστορία αφορά τον 30χρονο έρωτα ανάμεσα σε δύο γυναίκες, από την παιδική τους ηλικία μέχρι και σήμερα. Πρόκειται για μία ιστορία αγάπης, που σπάει τα στερεότυπα και μας δείχνει εμφανώς τι έχει αλλάξει στις ανθρώπινες σχέσεις και στον πολιτισμό.

Στο πρώτο κομμάτι του κλιπ εμφανίζονται οι πρωταγωνίστριες σε μικρή ηλικία, στην εποχή της πρώτης γενιάς του best seller clio, όταν ένα νεαρό κορίτσι από την Βρετανία η Gemma αποχαιρετά τους γονείς της που έχουν το πρώτο κόκκινο αυτοκίνητο, πηγαίνει διακοπές με μια οικογένεια στη Γαλλία, και γίνεται κολλητή με την κόρη τους την Sieza.

Εκεί κάπου πρωταγωνιστεί  διακριτικά το κίτρινο Clio στο παρασκήνιο. Με το αγαπημένο Wonderwall των Oasis  σε εκτέλεση από την Rahel Debebe-Dessalegne. Λίγα χρόνια αργότερα τα κορίτσια είναι πια γυναίκες. Η Sieza πηγαίνει να βρει την Gemma στην Αγγλία εκεί που η απλή φιλία μετατρέπεται πια σε έρωτας παρές με ένα μπλε Renault Clio.

Η Γαλλίδα επιστρέφει στην πατρίδα της και στέλνει ερωτικά γράμματα, τα οποία βρίσκει ο πατέρας της Βρετανίδας. Λίγο μετά,η Sieza παντρεύεται έναν Βρετανό αλλά ο γάμος δεν κρατά για πολύ. Μετά τον χωρισμό της η Γαλλίδα  φορτώνει τα πράγματά της σε ένα Clio και να πηγαίνει στο κανάλι για να περάσει απέναντι. Οι δύο ξαναβρίσκονται και νιώθουμε οι ίδιοι οι θεατές τα έντονα συναισθήματα τους.

Προς το τέλος της διαφήμισης τις βλέπουμε σε ένα σκούρο πορτοκαλί Clio, τελευταίας γενιάς, με τη δική τους κόρη στο πίσω κάθισμα. Το διαφημιστικό  ολοκληρώνεται με την ατάκα: «Το ολοκαίνουργιο Renault Clio: 30 χρόνια στην παραγωγή». Μία εξαιρετικά σκηνοθετημένη διαφήμιση που σπάει στερεότυπα, αλλάζει τακτική στον τρόπο που έχουμε συνδιάσει τα αμάξια, και γίνεται θέμα συζήτησης για όλους εμάς στα social media.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα