Ο Moschino πυροδοτεί αντιδράσεις με την νέα του καμπάνια

Ο ιταλικός οίκος μόδας Moschino έγινε στόχος αρνητικής κριτικής λόγω της τελευταίας του διαφημιστικής καμπάνιας «Alien Nation».

Parallaxi
ο-moschino-πυροδοτεί-αντιδράσεις-με-την-νέα-τ-337973
Parallaxi

Ο ιταλικός οίκος μόδας Moschino έγινε στόχος αρνητικής κριτικής λόγω της τελευταίας του διαφημιστικής καμπάνιας «Alien Nation», η οποία έχει πηγή έμπνευσης τις αυστηρές πολιτικές στο μεταναστευτικό του Προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.

Με πρωταγωνίστριες τις Τζίτζι Χαντίντ και Κάια Γκέρμπερ η εκστρατεία ξεκίνησε στο Instagram από τον διευθυντή δημιουργικού Τζέρεμι Σκοτ, ο οποίος δημοσίευσε μία φωτογραφίας της Χαντίντ βαμμένης με μπλε βαφή σώματος μαζί με μια λεζάντα που έγραφε:

«Το μόνο παράνομο όσον αφορά αυτή την εξωγήινη είναι πόσο όμορφη δείχνει». Η λεζάντα εν τω μεταξύ αφαιρέθηκε.

Τα φωτογραφημένα από τον Στίβεν Μάιζελ μοντέλα φορούν ταγιέρ τύπου Τζάκι Κένεντι και μοιάζουν με περίεργα βαμμένα πλάσματα.

Moschino FW18 campaign @riannevanrompaey @vittoceretti #moschino #stevenmeisel @itsjeremyscott @carlynecerfdedudzeele @pg_dmcasting @samuel_ellis @patmcgrathreal @guidopalau

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Moschino (@moschino) στις

Moschino FW18 campaign @kaiagerber @gigihadid #moschino @itsjeremyscott @carlynecerfdedudzeele @pg_dmcasting @samuel_ellis @patmcgrathreal @guidopalau #cerfstyle #kaiagerber #gigihadid

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Moschino (@moschino) στις

Η εκστρατεία του Σκοτ έχει στόχο να τονίσει την αυστηρή προσέγγιση της διοίκησης του Τραμπ, το ποιους ονομάζει «παράνομους αλλοδαπούς», αλλά η ιδέα του σχεδιαστή μόδας επικρίθηκε έντονα από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Υποστηρίζουν ότι ο Τζέρεμι Σκοτ εκμεταλλεύτηκε και δεν επέδειξε ευαισθησία στα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες στις ΗΠΑ.

Ο σχεδιαστής, ο οποίος έχει και το δικό του επώνυμο εμπορικό σήμα, απάντησε στην κριτική που δέχθηκε στο Instagram, εξηγώντας ότι η εκστρατεία έχει σκοπό να «ανοίξει μια συζήτηση για το τι είναι ακριβώς ένας “ξένος”».

«Είναι πορτοκαλί, μπλε, κίτρινος, πράσινος; Έχει σημασία; Είναι φίλοι μας, γείτονες, συνεργάτες, συγγενείς και άνθρωποι που αγαπάμε» έγραψε.

Ωστόσο η συζήτηση στα social media συνεχίστηκε με πολλούς χρήστες να παραμένουν δυσαρεστημένοι και να απαντούν στη νέα λεζάντα του γράφοντας:

«Η αλλαγή της λεζάντας δεν αλλάζει το γεγονός ότι όλη αυτή η καμπάνια απλά σου φέρνει κέρδη» έγραψε ένας χρήστης, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «The Independent».

«Θέλεις να ξεκινήσεις μια συζήτηση; Σταμάτα να βάφεις τα ίδια μοντέλα μπλε και να το χαρακτηρίζεις επαναστατικό. Στην πραγματικότητα άλλαξε το παιχνίδι μόδας, προσλαμβάνοντας μοντέλα που πρέπει να εκπροσωπούνται. Βγες στο δρόμο και κάνε κάτι που αξίζει τον κόπο. Μέχρι τότε, είσαι απλώς ένας άλλος λευκός άνθρωπος που κερδίζει χρήματα από τα δεινά των πραγματικών ανθρώπων».

Κάποιοι σχολίασαν χαρακτηρίζοντας την καμπάνια «παράτονη» και «αδαή».

Παρά την οργή, πολλοί θαυμαστές του Moschino επαίνεσαν τον σχεδιαστή για την ιδέα του «alien», όπως το μοντέλο Λίντα Εβαντζελίστα, η οποία σχολίασε στο Instagram ανεβάζοντας μία σειρά από καρδιές αγάπης.

Ο γεννημένος στο Κάνσας του Μιζούρι σχεδιαστής μόδας στην επίδειξη μόδας για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018, τον Φεβρουάριο είχε βάψει και πάλι τα μοντέλα με βαφή σώματος.

«Δεν είμαι anti-alien», είχε δηλώσει τότε στο Vogue. «Δεν θέλω να υψώσω τείχος».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ ΜΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα