Αξίζει να σημειωθεί, ότι η πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης της Cisco, Cisco Webex Meetings, έχει επιλεγεί ως η επίσημη πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το υπουργείο Παιδείας, μετά από έλεγχο και αξιολόγηση διαφορετικών προτάσεων.
Μετά τη δοκιμή του προγράμματος στο 3ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας, στις 13 Μαρτίου, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, από τις 16 Μαρτίου ξεκίνησε η ενημέρωση για το πρόγραμμα, καθώς και η εκπαίδευση των ομάδων υποστήριξης των σχολείων, σε συνεργασία με την Space Hellas.
Μέσα στο χρονικό διάστημα εννέα ημερών, πραγματοποιήθηκαν οι τηλεδιασκέψεις και τα σεμινάρια εκπαίδευσης των ομάδων: 1.709 λύκεια (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) και 2.055 γυμνάσια (Γυμνάσια, Ειδικά Γυμνάσια, Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματική Εκπαίδευσης και Κατάρτισης). Συνολικά, οι ομάδες αριθμούσαν 3.460 διευθυντές και εκπαιδευτικούς με ψηφιακές δεξιότητες.
Μέχρι την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Cisco Hellas, 33.892 καθηγητές λυκείων και 38.376 καθηγητές γυμνασίων απέκτησαν προσωπικό λογαριασμό στην πλατφόρμα Cisco Webex Meetings, καθώς επίσης και την προσωπική τους ψηφιακή τάξη και άρχισαν να οργανώνουν τηλε-μαθήματα με τους μαθητές τους (370.017 μαθητές λυκείου και 340.479 μαθητές γυμνασίου).
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 3 Απριλίου 2020 με την ενσωμάτωση στην πλατφόρμα και των δημοτικών σχολείων, κάτι που «μεταφράζεται» σε 693.029 επιπλέον χρήστες (69.666 εκπαιδευτικούς και 623.363 μαθητές).
Υπενθυμίζεται, ότι σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί η διαδικασία της απευθείας διδασκαλίας και μετάδοσης μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή.
Επιπλέον, για την τεχνική υποστήριξη του προγράμματος, ενεργοποιήθηκε και λειτουργεί στο υπουργείο Παιδείας ένας Κεντρικός Μηχανισμός Υποστήριξης δευτέρου επιπέδου (helpdesk), υποστηριζόμενου από την Cosmote, στο οποίο 44 εξειδικευμένα στελέχη απαντούν σε τηλεφωνήματα και ηλεκτρονικά μηνύματα των ομάδων υποστήριξης των γυμνασίων και λυκείων, αλλά και μεμονωμένων εκπαιδευτικών, βοηθώντας τους στη δημιουργία ψηφιακών τάξεων, αλλά και στην ευρύτερη χρήση της πλατφόρμας. Συνολικά μέχρι σήμερα, έχουν εξυπηρετηθεί περισσότερες από 17.000 κλήσεις και ηλεκτρονικά μηνύματα.
Οι παραπάνω ενέργειες εντάσσονται στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Cisco Ελλάδος. Παγκοσμίως, η Cisco κατέχει ηγετικό ρόλο στον χώρο της τεχνολογίας, προσφέροντας λύσεις για το Internet από το 1984.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ