Όταν ο Μπένετον συναντά ξανά τον Τοσκάνι

Ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους για την ανάκαμψη του διάσημου ιταλικού brand.

Parallaxi
όταν-ο-μπένετον-συναντά-ξανά-τον-τοσκά-66456
Parallaxi

Ο Λουτσιάνο Μπένετον, ο 82χρονος ιδρυτής του ομίλου Benetton, επιστρέφει για να αναβιώσει το brand ενδυμάτων που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.

Ίδρυσε το 1965 μαζί με τους αδερφούς του Κάρλο και Τζιλμπέρτο και την αδερφή του Τζουλιάνα το brand που συγκέντρωσε την προσοχή και έγινε γνωστό για τα πολύχρωμα σχέδια και τις τολμηρές διαφημιστικές εκστρατείες.

«Είναι για μένα ένας αφόρητος πόνος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποφάσισα να επιστρέψω και πάλι, μαζί με την αδελφή μου Τζουλιάνα, η οποία έχει δημιουργεί και πάλι πουλόβερ στην ηλικία των 80» φέρεται να δήλωσε πρόσφατα ο Λουτσιάνο Μπένετον, εκφράζοντας την επιθυμία του να αναβιώσει τη χαμένη δόξα της μάρκας.

«Ενώ άλλοι μας αντέγραφαν, τα χρώματα της United Colors χάθηκαν. Αποτύχαμε μόνοι μας. Τα μαγαζιά, τα οποία ήταν γεμάτα φως, έγιναν σκοτεινά και θλιβερά, όπως αυτά της κομμουνιστικής Πολωνίας. Και σταματώντας την παραγωγή των πουλόβερ, που ήταν το σήμα κατατεθέν ήταν σαν να αφαιρείς το νερό από ένα υδραγωγείο» ανέφερε ο Λουτσιάνο Μπένετον σε δηλώσεις του στον ιταλικό Τύπο τον περασμένο Νοέμβριο, όταν ανακοίνωσε την επιστροφή του στο τιμόνι του ομίλου.

Με την είσοδο στη νέα χιλιετία, οι κληρονόμοι ανέλαβαν την εταιρεία, τα λαμπερά χρώματα ξεθώριασαν και η οικονομική κάμψη ήταν αισθητή.

Τα τελευταία χρόνια, ο όμιλος Benetton δεν κατάφερε να ανακάμψει από τις απώλειες και η τάση συνεχίστηκε και το 2016. Οι πωλήσεις του ομίλου συρρικνώθηκαν από το 2011 έως το 2016 από δύο δισεκατομμύρια ευρώ σε 1,3 δισ. ευρώ. Μόνο οι άλλες δραστηριότητες διέσωσαν τον όμιλο Benetton, έγραψε ο ιταλικός Τύπος. Ο όμιλος διαθέτει τεράστιες γεωργικές εκτάσεις στην Αργεντινή, ελέγχει υπηρεσίες αυτοκινητοδρόμων στην Ιταλία και τα αεροδρόμια της Ρώμης.

Ο Λουτσιάνο Μπένετον αποφάσισε να ενώσει τις δυνάμεις του για μια ακόμη φορά με τον Ιταλό φωτογράφο, Ολιβιέρο Τοσκάνι, ο οποίος με τις διαφημιστικές του καμπάνιες για τον όμιλο έγραψε ιστορία τις δεκαετίες του 1980 και του 1990.

«Είμαστε σίγουροι, εργαζόμαστε και γνωρίζουμε ότι η ανάκαμψη δεν θα είναι γρήγορη, αλλά ελπίζουμε ότι θα φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο που αξίζει στη Benetton» ανέφερε ο 82χρονος επιχειρηματίας.

Στην Εβδομάδα Παιδικής Μόδας στη Φλωρεντία – Pitti Bimbo (18-21 Ιανουαρίου) στο αίθριο του Palazzo Strozzi, όλες οι φωτογραφίες από καμπάνιες του Τοσκάνι για την Benetton με παιδιά που φορούν πολύχρωμα ρούχα παρουσιάστηκαν σε ένα γιγάντιο ρολό φάρδους τριών μέτρων, το οποίο, σαν έλικα του DNA, ξετυλιγόταν ανάμεσα στις κολώνες του ανάκτορου. Στην έκθεση με τίτλο «Non fate i bravi», σε ελεύθερη μετάφραση «Να είστε άτακτοι» οι τελευταίες φωτογραφίες στο τεράστιο ρολό, ήταν οι πιο πρόσφατες του Τοσκάνι για τη νέα παιδική συλλογή Benetton Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018.

Η συλλογή με μότο «Back to basic» (Επιστροφή στα βασικά) σηματοδοτεί μια στροφή στα αρχικά σχέδια του brand, της δεκαετίας του 1980, όταν τα καταστήματα Benetton ήταν η πρώτη επιλογή για πλεχτά πουλόβερ, T-shirts πρακτικά, ποιοτικά ρούχα σε έντονα χρώματα. Η νέα συλλογή είναι εμπνευσμένη από το αμερικανικό στυλ της πανεπιστημιούπολης, τις μαρινιέρες και τη κληρονομιά του brand.

«Είναι πιο εύκολο να φωτογραφίζεις πόλεμο παρά παιδιά» είπε ο Ολιβιέρο Τοσκάνι για τη φωτογράφιση της καμπάνιας για τη νέα παιδική συλλογή Benetton. «Προσπαθήστε να φωτογραφίσετε τέσσερα παιδιά σε άσπρο φόντο, ουρλιάζουν, κλαίνε και φωνάζουν τη μαμά τους».

Πηγή: ΑΠΕ

Διαβάστε ακόμα: Η δύναμη της διαφήμισης

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα