Σάλος με διαφήμιση του KFC: Αντιδράσεις για σεξιστικό περιεχόμενο

Προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων.

Parallaxi
σάλος-με-διαφήμιση-του-kfc-αντιδράσεις-γ-541549
Parallaxi

Η διαφήμιση του αυστραλιανού KFC προκάλεσε αντιδράσεις στα social media και στις διαφημιστικές εταιρίες, και η εταιρία απολογήθηκε και ζήτησε συγνώμη δημοσίως.

Συγκεκριμένα, η διαφήμιση δείχνει μια νέα κοπέλα να καθρεφτίζεται στα γυαλιστερά παράθυρα ενός παρκαρισμένου αυτοκινήτου, χωρίς να συνειδητοποιεί ότι κάποιος είναι μέσα στο όχημα. Καθώς προσαρμόζει το ντεκολτέ της, το παράθυρο χαμηλώνει και βλέπουμε δύο αγόρια να την κοιτάζουν με το στόμα ανοιχτό ενώ μια ηλικιωμένη γυναίκα δείχνει απογοητευμένη από το κάθισμα του οδηγού.

Η διαφήμιση προβάλλεται στην τηλεόραση και έχει δημοσιευθεί στο κανάλι YouTube της αλυσίδας fast food. Σε σύντομη δήλωση που εκδόθηκε την Τρίτη, η KFC δήλωσε:

«Ζητούμε συγγνώμη αν κάποιος προσβλήθηκε. Η πρόθεσή μας δεν ήταν να αποτυπώσουμε με στερεοτυπικό τρόπο γυναίκες και νεαρά αγόρια».

Η συγγνώμη εκδόθηκε μετά την καταγγελία της Collective Shout, μιας αυστραλιανής ομάδας που έχει δημιουργήσει εκστρατεία ενάντια της στερεοτυπικής και σεξιστικής παρουσίασης των γυναικών. 

Η εκπρόσωπος της Collective Shout Melinda Liszewski δήλωσε ότι: 

«διαφημίσεις σαν αυτή ενισχύουν την ψευδή ιδέα ότι δεν μπορούμε να περιμένουμε κάτι άλλο από τα αγόρια. Oι σεξιστικές ιδέες συμβάλλουν στην επιβλαβή συμπεριφορά έναντι των γυναικών και των κοριτσιών. Η έρευνα δείχνει πως τέτοια πρότυπα συμβάλλουν στη μείωση της γυναικείας αντίληψης, με αποτέλεσμα την κακομεταχείριση τους».

Παρ’όλες τις αντιδράσεις που προκάλεσε το clip η εταιρία ταχυφαγείου KFC δεν έχει επιβεβαιώσει αν η διαφήμιση θα  σταματήσει να προβάλλεται  στο διαδίκτυο. 

https://www.youtube.com/watch?v=wRriM-LPy24

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα