Life

Τα γιγάντια γλυπτά που μαγεύουν τους γάλλους

Η Νάντη αυτή την εποχή γνωρίζει μια θεαματική επίθεση τέχνης. Ο Βέλγος καλλιτέχνης David Mesguich που έχει δημιουργήσει στο παρελθόν μεγάλης κλίμακας έργα σε δημόσιους χώρους στο Βέλγιο, τη Γαλλία και την Πολωνία  στήνει τώρα στη γαλλική πόλη το νέο του project. Τοποθετημένο σε έναν φράχτη με το ένα χέρι να κρέμεται στο πλάι, η […]

Parallaxi
τα-γιγάντια-γλυπτά-που-μαγεύουν-τους-γ-961249
Parallaxi

Η Νάντη αυτή την εποχή γνωρίζει μια θεαματική επίθεση τέχνης.

Ο Βέλγος καλλιτέχνης David Mesguich που έχει δημιουργήσει στο παρελθόν μεγάλης κλίμακας έργα σε δημόσιους χώρους στο Βέλγιο, τη Γαλλία και την Πολωνία  στήνει τώρα στη γαλλική πόλη το νέο του project.

Τοποθετημένο σε έναν φράχτη με το ένα χέρι να κρέμεται στο πλάι, η πίεση 1.2 βρίσκεται σε ύψος περίπου 4 μέτρων ή 13 πόδια. Το εντυπωσιακό μέγεθος αυτού του πολυγωνικού γλυπτού, σε συνδυασμό με το εντυπωσιακό γωνιακό στυλ, της εκτέλεσής του, το καθιστούν ένα πολύ αξιοσημείωτο στοιχείο της κατά τα άλλα βιομηχανικής περιοχής. «Μιλάει για την ισορροπία που πρέπει να αντιμετωπίσω μεταξύ της δουλειάς μου ως γκράφιτι συγγραφέας και ως σύγχρονου καλλιτέχνη», προσθέτει.

Μέσω αυτής της πειραματικής εγκατάστασης του δρόμου που υποστηρίζεται από τη γκαλερί Backside, ο Mesguich αντιμετωπίζει την προηγούμενη πρακτική του βανδαλισμού στο έργο του ως σύγχρονος καλλιτέχνης, ενώ αμφισβητεί την έννοια του ελέγχου των όντων και των χώρων.

Μετά από δύο εβδομάδες κατασκευής, διάσπαρτες από ταραχές που τεκμηρίωσα στη Νάντη, ένα πρωί, εγκαταλείπω ένα γλυπτό ύψους 4 μέτρων στο περίβλημα μιας αυλής τρένου στο οποίο επιστρέφω το ίδιο βράδυ για να ζωγραφίσω “χρήστη” σε ένα φορτηγό βαγόνι σταθμευμένο απέναντι από το γλυπτική. Την επόμενη μέρα νωρίς, το τρένο φεύγει, βάζοντας τέλος σε αυτό το εφήμερο «mise en abime», ενώ η σκαλισμένη γυναίκα έμεινε να παρακολουθεί το χέρι της να περνάει μέσα από έναν φράχτη μέχρι να το καταστρέψει μια καταιγίδα μερικές μέρες αργότερα.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα