Life

Τα κορεάτικα καλλυντικά που κατακτούν την Ευρώπη

Με έδρα την Βαρκελώνη και προσωπικό 78 ατόμων, η εταιρεία αναμένει έσοδα έως και 15 εκατομμύρια ευρώ.

Parallaxi
τα-κορεάτικα-καλλυντικά-που-κατακτού-806170
Parallaxi
Εικόνα Facebook

Αν και κατάγεται από την Κίνα, η Λιλίν Γιανγκ εξηγεί ότι ως παιδί ήταν «οπαδός των κορεατικών καλλυντικών». Όταν ήρθε να ζήσει στην Ισπανία το 2004, εκμεταλλευόταν τα ταξίδια της στην Ασία για να αγοράσει τα κορεατικά καλλυντικά που δεν μπορούσε να βρει στη χώρα.

«Έπρεπε να περιμένω σε μεγάλες ουρές για να τα αγοράσω!» θυμάται. Οι ουρές τελείωσαν την ημέρα που αποφάσισε να εισαγάγει τα προϊόντα των αγαπημένων της εμπορικών σημάτων στην Ευρώπη και να κάνει αυτό το είδος καλλυντικών γνωστό στους καταναλωτές της Γηραιάς Ηπείρου με την υπογραφή Miin Korean Cosmetics, που ίδρυσε το 2004.

Η Λιλίν Γιανγκ δημιούργησε την εταιρεία με τη βοήθεια ενός καπιταλιστή εταίρου και μια αρχική επένδυση 150.000 ευρώ. Την ίδια χρονιά άνοιξε το πρώτο από τα τρία καταστήματά της στη Βαρκελώνη, και ύστερα άνοιξε σε: Μαδρίτη, Μόναχο, Μιλάνο, Βαλένθια και Παρίσι. Σήμερα διαθέτει συνολικά οκτώ καταστήματα στα οποία πρέπει να προσθέσουμε τις πωλήσεις μέσω διανομέων και τις πωλήσεις μέσω της ιστοσελίδας της.

«Στο πλάνο ανάπτυξης μας, σχεδιάζουμε να διπλασιάζουμε τον αριθμό των φυσικών καταστημάτων κάθε χρόνο, καθώς και τις πωλήσεις μέσω διανομής και να αυξήσουμε κατά 50% τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο», λέει η επιχειρηματίας. Με έδρα τη Βαρκελώνη και με προσωπικό 78 ατόμων, η Yang αναμένει να φτάσει φέτος έσοδα μεταξύ 12 και 15 εκατομμυρίων ευρώ.

Η τελευταία καινοτομία της Miin είναι η κυκλοφορία της πρώτης της μάρκας καλλυντικών προϊόντων, Ondo Beauty 36.5, μετά από σχεδόν δύο χρόνια προετοιμασίας. Είναι η πρώτη, αλλά όχι η μοναδική, από τη στιγμή που η Yang έχει προγραμματίσει την κυκλοφορία μιας δεύτερης μάρκας για το τέλος του έτους. Η επιχειρηματίας, η οποία μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να ενισχύσει τη Miin μόνο με τα 150.000 ευρώ της αρχικής επένδυσης, δεν αποκλείει την αποδοχή εξωτερικής χρηματοδότησης. «Παρόλο που δεν το έχουμε αναζητήσει ποτέ, έχουμε λάβει προσφορές και δεν κλείνουμε την πόρτα σε τίποτα», προσθέτει η Γιανγκ.

Η Miin είναι μία από τις φιναλίστ εταιρείες στα Digital Beauty Awards of the Beauty Cluster, οι νικητές της οποίας θα ανακοινωθούν στις 23 Σεπτεμβρίου στο Casa Milà (la Pedrera) της Βαρκελώνης. Συγκεκριμένα, η εταιρεία είναι εκ των υποψηφίων στην κατηγορία της καλύτερης ψηφιακής μάρκας.

Δείτε επίσης:

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα