Τα βιωματικά μουσεία βρίσκουν νέους τρόπους διασκέδασης στην εποχή του κορονοϊού

Τα βιωματικά μουσεία - σχεδιασμένα για να παρέχουν στους επισκέπτες διαδραστικές εμπειρίες - αντιμετωπίζουν ένα μεγάλο πρόβλημα την εποχή του κορονοϊού.

Parallaxi
τα-βιωματικά-μουσεία-βρίσκουν-νέους-τ-676763
Parallaxi
Εικόνα: Instagram (museumoficecream)

Τα βιωματικά μουσεία – σχεδιασμένα για να παρέχουν στους επισκέπτες διαδραστικές εμπειρίες – αντιμετωπίζουν ένα μεγάλο πρόβλημα την εποχή του κορονοϊού. Πως να ενισχυθούν τα μέτρα απολύμανσης, αποδεικνύοντας στους επισκέπτες πως αυτοί οι χώροι υψηλής αφής είναι ακόμα ασφαλείς για είσοδο και απόλαυση.

Πολλοί επιχειρηματίες τέτοιων χώρων δηλώνουν ότι κατάφεραν να διατηρήσουν τις διαδραστικές, συναρπαστικές τους ταυτότητες σε εκπληκτικό βαθμό.

Οι μάσκες που απαιτούνται τώρα για τους επισκέπτες ηλικίας έξι ετών και άνω ενδέχεται να δυσκολεύσουν κάποιους να μυρίσουν τα αρώματα της έκθεσης Chromaroma. Έτσι το μουσείο ενίσχυσε τις μυρωδιές.

«Είμαστε περήφανοι που καταφέραμε να διατηρήσουμε την δραστηριότητα μας και στις δύο πόλεις, χωρίς να κάνουμε σημαντικές αλλαγές», δήλωσε η Tina Malhotra, επικεφαλής εμπειρογνωμόνων της Color Factory LLC, η οποία άνοιξε ξανά στο Houston στις 5 Αυγούστου και στη New York City την 1η Οκτωβρίου.

Τα βιωματικά μουσεία προσπαθούν να προσελκύσουν κόσμο με διαδραστικά εκθέματα, αλλά η προσέγγιση αυτή φαινόταν πως ήταν επικίνδυνη, καθώς ο νέος, πολύ μεταδοτικός ιός σάρωσε τον κόσμο φέτος.

Ακόμα και μεγάλα ιδρύματα λένε στους επισκέπτες να μην αγγίζουν. Αγωνίστηκαν, πρώτα με το lockdown και στη συνέχεια με περιορισμούς στον αριθμό των επισκεπτών, που μπορούν να καλωσορίσουν. Το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης στη Νέα Υόρκη, για παράδειγμα, μείωσε εκατοντάδες θέσεις εργασίας και αναμένει να χάσει έσοδα 150 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η αγορά διαδραστικών χώρων όπως το Color Factory είχε ήδη κορεστεί, δήλωσε ο Brendan Gahan, επικεφαλής κοινωνικός λειτουργός και συνεργάτης στο διαφημιστικό γραφείο Mekanism Inc.

«Και όταν ανοίξουν ξανά, οι άνθρωποι μπορεί να δημοσιεύουν λιγότερες διασκεδαστικές φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επειδή δεν θέλουν να θεωρηθούν αδιάφοροι στην κρίση του ιού» είπε.

«Είναι πιθανό να αντιμετωπίσουμε μια ανηφόρα», είπε ο κ. Gahan.

Το Sloomoo Institute LLC, ένα μουσείο αφιερωμένο στο δημοφιλές παιδικό παιχνίδι. Είχε παλαιότερα επισκέπτες συγκεντρωμένους γύρω από μια κοινόχρηστη μπανιέρα για να εξερευνήσουν τις διάφορες υφές και μυρωδιές του. Πλέον δίνει στους επισκέπτες μια παράσταση για το slime, με τα μέλη του προσωπικού να εξηγούν τους διαφορετικούς τύπους και να μεταφέρουν τις μυρωδιές.

Το Μουσείο Παγωτού στη Νέα Υόρκη, που ανήκει στην Figure8 Inc., δεν επιτρέπει πλέον στους ανθρώπους να εισέρχονται στην πισίνα των βιοαποικοδομήσιμων πλαστικών ψεκασμών, αλλά μπορούν να περπατήσουν πάνω της μέσω σταθερών αντικειμένων που ονομάζει «κρίνοι».

View this post on Instagram

We’ve got the LITERAL inside scoop on the cutest date location in NYC! Tag your dream date 👇✨

A post shared by Museum of Ice Cream (@museumoficecream) on

Ένας νέος «χάρτης θησαυρών» που μπορούν να ακολουθήσουν οι επισκέπτες για να κερδίσουν ένα παγωτό, προσφέρει τρεις πιθανές διαδρομές προς το έπαθλο, που διακρίνονται στον χάρτη από τον βαθμό αλληλεπίδρασης με το προσωπικό ή άλλους επισκέπτες. Ένα επίπεδο, το οποίο ονομάζεται Rocky Road, δεν απαιτεί από τους επισκέπτες να μιλήσουν με το προσωπικό. Σε άλλα επίπεδα, οι επισκέπτες πρέπει να μιλήσουν με μέλη του προσωπικού ή άλλους επισκέπτες για να λύσουν ένα αίνιγμα.

Τα μουσεία ανέφεραν ότι οι αρκετοί επισκέπτες επιστρέφουν και έτσι γεμίζουν τα μειωμένα όρια χωρητικότητας κατά τη διάρκεια των μειωμένων ωρών λειτουργίας τους.

Λειτουργώντας με χωρητικότητα 25% και ανοιχτά από Παρασκευή έως Κυριακή, το Sloomoo έχει πωλήσει κάθε σαββατοκύριακο, δήλωσε η εταιρεία. Το ίδιο ισχύει και για την τοποθεσία του Museum of Ice Cream στη Νέα Υόρκη, η οποία λειτουργεί με χωρητικότητα 20%. Η τοποθεσία του στο Σαν Φρανσίσκο είναι ανοιχτή μόνο για ιδιωτικές εκδηλώσεις.

Το Color Factory λειτουργεί με 50% χωρητικότητα στο Χιούστον και στο 25% στη Νέα Υόρκη, χωρίς να εξαντληθεί, είπε η εταιρεία.

Αλλά κάποια έσοδα ήταν καλύτερα από κανένα, υπολόγισαν τα στελέχη. Το Sloomoo και το Μουσείο Παγωτού προσπάθησαν να ενισχύσουν τις δραστηριότητές τους με εικονικές εκδηλώσεις, μαθήματα και νέες επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το Sloomoo ήθελε επίσης να προσφέρει στους ανθρώπους κάτι για να περιμένουν ξανά, παρά τους περιορισμούς, δήλωσε η Karen Robinovitz, συνιδρυτής της εταιρείας.

Πηγή: wsj.com

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα