Το Temu απαντά στην έρευνα της ΕΕ για τα προϊόντα του
Η εταιρεία είπε ότι «λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις υποχρεώσεις της βάσει του DSA».
Η ΕΕ γνωστοποίησε την Πέμπτη (31/10) ότι ξεκίνησε έρευνα για την κινεζική πλατφόρμα αγορών Temu, θεωρώντας ότι ιστότοπος κάνει πολύ λίγα για να σταματήσει την πώληση παράνομων προϊόντων.
Η έρευνα θα εξετάσει επίσης τους κινδύνους από τη χρήση της πλατφόρμας του gamification και του «δυνητικά εθιστικού σχεδιασμού» που θα μπορούσαν να βλάψουν τη «σωματική και ψυχική ευημερία των χρηστών», δήλωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η Temu συμμορφώνεται με τον Νόμο για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες, ιδίως όσον αφορά τη διασφάλιση ότι τα προϊόντα που πωλούνται στην πλατφόρμα τους πληρούν τα πρότυπα της ΕΕ και δεν βλάπτουν τους καταναλωτές», δήλωσε η επικεφαλής τεχνολογίας της ΕΕ, Margrethe Vestager.
Η εταιρεία είπε ότι «λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις υποχρεώσεις της βάσει του DSA».
«Θα συνεργαστούμε πλήρως με τις ρυθμιστικές αρχές για να υποστηρίξουμε τον κοινό μας στόχο για μια ασφαλή, αξιόπιστη αγορά για τους καταναλωτές», δήλωσε εκπρόσωπος της Temu.
Συγκεκριμένα, ανέφερε:
«H Temu λαμβάνει πολύ σοβαρά τις υποχρεώσεις της βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA), επενδύοντας συνεχώς στην ενίσχυση του συστήματος συμμόρφωσής μας και στην προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών στην πλατφόρμα μας. Θα συνεργαστούμε πλήρως με τις ρυθμιστικές αρχές για να υποστηρίξουμε τον κοινό μας στόχο ενός ασφαλούς και αξιόπιστου περιβάλλοντος αγοράς για τους καταναλωτές.
Επιπλέον, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι είμαστε σε συζητήσεις για την ένταξή μας στο “Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) για την πώληση απομιμήσεων στο διαδίκτυο”, μια εθελοντική συμφωνία που διευκολύνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η απομίμηση είναι μια πρόκληση για ολόκληρη τη βιομηχανία και θεωρούμε ότι οι συνεργατικές προσπάθειες είναι απαραίτητες για την προώθηση των κοινών μας στόχων για την προστασία των καταναλωτών και των κατόχων δικαιωμάτων.
Θα θέλαμε επίσης να σας υπενθυμίσουμε ότι πολλές άλλες εταιρείες υπόκεινται σε παρόμοιες διαδικασίες, όπως TikTok, AliExpress, Meta και X».
Πηγή: Reporter.gr