Τέσσερις διαφορετικές Χριστουγεννιάτικες διαφήμισεις που μας “άγγιξαν”
Ιδιαίτερες Χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις που καταφέρνουν να «αγγίξουν» τις καρδιές και φέρνουν δάκρυα στα μάτια εκατομμυρίων ανθρώπων ανά την υφήλιο.
Κάθε Χριστούγεννα οι μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρίες σκαρφίζονται διαφόρων τύπων διαφημίσεις που σκοπό έχουν να συγκινήσουν τους καταναλωτές και να αποτυπώσουν στη μνήμη τους τα λογότυπα ή τις προσφορές που θα τους οδηγήσουν στην αγορά συγκεκριμένων προϊόντων. Παρόλα αυτά δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε ότι ορισμένες Χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις είναι ιδιαίτερες και καταφέρνουν να «αγγίξουν» τις καρδιές και φέρνουν δάκρυα στα μάτια εκατομμυρίων ανθρώπων ανά την υφήλιο.
Η Γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ EDEKA φαίνεται να αφήνει για λίγο στην άκρη το αυστηρά επιχειρηματικό κομμάτι της και να δημιουργεί μια πολύ συγκινητική διαφήμιση με πρωταγωνιστή έναν παππού και το σχέδιο του για να καταφέρει να μαζέψει την οικογένεια του στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Όσο παρακολουθούμε την οικογενειακή ιστορία ακούγεται το κομμάτι «Dad» του Neele Ternes.
https://www.youtube.com/watch?v=wuz2ILq4UeA
Η μικρή Lily ανακαλύπτει πως στο φεγγάρι ζει ένας ηλικιωμένος άνθρωπος, ολομόναχος και δυστυχισμένος. Η Lily βάζει στόχο να επικοινωνήσει μαζί του στέλνοντας του κάποιο μήνυμα και να του δείξει ότι κάποιος από εκεί κάτω νοιάζεται για εκείνον. Την διαφήμιση του πολυκαταστήματος «John Lewis» που κατάφερε να συγκινήσει εκατομμύρια κόσμο συνοδεύει η φωνή της Νορβηγίδας Aurora Aksnes με το τραγούδι «Half the World Away». Τα γυρίσματα τις εν λόγω διαφήμισης έλαβαν χώρα στα στούντιο της Warner Bros. ενώ εκτιμάτε πως κόστισε 1 εκατομμύριο λίρες.
Το animated short #Justino, είναι η χριστουγεννιάτικη ιστορία ενός νυχτοφύλακα σε ένα εργοστάσιο με κούκλες βιτρίνας. Λόγω της ώρας που εργάζεται ο Justino έχει ελάχιστες ευκαιρίες να έρθει σε επαφή με τους συναδέλφους του. Έτσι αποφασίζει να τους προσεγγίσει με έναν τόσο ευφάνταστο όσο και συγκινητικό τρόπο μέσω των μανεκέν. Οι συνάδελφοι του τελικά βρίσκουν έναν τρόπο να ανταποδώσουν στον καλοκάγαθο νυχτοφύλακα. Το Νοέμβριο του 2015 το #Justino έγινε το Νο.1 θέμα συζήτησης στην Ισπανία και 5Ο trending topic στο Twitter.
Την παραμονή των Χριστουγέννων του 1914, άνδρες του βρετανικού στρατού ακούν τους Γερμανούς να τραγουδούν τα κάλαντα, να ανάβουν φαναράκια και να στολίζουν μικρά έλατα στα χαρακώματα τους. Η μέρα των Χριστουγέννων βρίσκει Βρετανούς και Γερμανούς να ανταλλάζουν δώρα, να βγάζουν φωτογραφίες, να θάβουν τους νεκρούς τους και να παίζουν έναν αγώνα ποδοσφαίρου για να γιορτάσουν την εκεχειρία που μόνοι τους αποφάσισαν. Ίσως την πιο συγκινητική πραγματική χριστουγεννιάτικη ιστορία παρουσιάζει η εταιρία Sainsbury’s σε συνεργασία με την Royal British Legion. Τα έσοδα της εικονιζόμενης σοκολάτας πήγαν στο ταμείο της Royal British Legion, στις βρετανικές ένοπλες δυνάμεις και τις οικογένειες τους.