Θα φέρει την επανάσταση το νέο ποτηράκι της Starbucks;
Η Starbucks επένδυσε 10 εκατομμύρια δολάρια σε αυτόν τον διαγωνισμό.
Ένα ποτηράκι, βασισμένο στο χαρτί, εκπέμπει πάνω από 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα. Και εκτιμάται ότι μόνο το 0,25% ανακυκλώνεται μετά τη χρήση τους. Αντιθέτως, το HyO-Cup, το οποίο προτείνει, το με έδρα το Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, στούντιο Creme, είναι κατασκευασμένο από λαχανικό που μπορούμε να καλλιεργήσουμε στον κήπο του σπιτιού μας και, κατά συνέπεια, είναι πλήρως βιοδιασπώμενο. Μήπως είναι μια τέλεια λύση για τα 250 δισεκατομμύρια ποτηράκια που χρησιμοποιεί ετησίως η Starbucks;
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το ποτηράκι που σχεδίασε το νεοϋορκέζικο στούντιο είναι από νεροκολοκύθα. Η νεροκολοκυθιά είναι φυτό που μεγαλώνει γρήγορα, καρποφορεί κάθε χρονιά, και από τη στιγμή που αποξηραθούν τα νεροκολόκυθα αναπτύσσουν ανθεκτικό εξωτερικό και η ινώδης υφή τους γίνεται υδατοστεγής. Για αιώνες, τα νεροκολόκυθα χρησιμοποιούντο ως δοχεία υγρών. Και ως ποτήρια.
Τώρα, στον 21ο αιώνα, το στούντιο Creme προτείνει να επανέλθουν σε χρήση. Χρησιμοποίησαν καλούπια από τρισδιάστατο εκτυπωτή για την καλλιέργεια και κατάφεραν ένα σχέδιο το οποίο επιτρέπει να τα στοιβάζει κανείς το ένα μέσα στο άλλο, μιμούμενοι το σχήμα ενός γυάλινου ποτηριού.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η πρόταση του Creme είναι μία από τις 12 που συμμετέχουν στον επόμενο διαγωνισμό Nextgen Cup Challenge, διαγωνισμό για επανασχεδιασμό του ποτηριού μιας χρήσης που είναι βασισμένο στο χαρτί και δημιουργία ευρέως ανακυκλώσιμης εναλλακτικής ή εναλλακτικής που επιτρέπει κομποστοποίηση μετά τη χρήση. Η Starbucks επένδυσε 10 εκατομμύρια δολάρια σε αυτόν τον διαγωνισμό. Οι 12 συμμετέχοντες θα λάβουν χρηματοδότηση και σε έξι από αυτούς θα δοθεί η δυνατότητα να εξελίξουν τα σχέδιά τους.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ ΜΠΕ