Την Τετάρτη πάμε για Candy Crush και Μουντιάλ;

Η Θεσσαλονίκη είναι και πάλι μέσα στις παγκόσμιες εξελίξεις!

Parallaxi
την-τετάρτη-πάμε-για-candy-crush-και-μουντιάλ-338678
Parallaxi

Μια ομάδα ανθρώπων με πολυετή εμπειρία στα digital analytics συναντιούνται κάθε μήνα και συζητάνε για τις εξελίξεις και την πορεία του κλάδου. Η ατζέντα των συναντήσεων περιλαμβάνει την ανάλυση και συλλογή δεδομένων με μοντέρνες τεχνολογίες, αυτοματοποιήσεις που στηρίζονται σε δεδομένα, web analytics, business and marketing analytics, business intelligence software και machine learning.

Η συλλογή και ανάλυση δεδομένων, ή αλλιώς digital analytics, είναι η τελευταία τάση της εποχής. Συχνά αναφέρεται ότι ο πιο πολύτιμος πόρος σε παγκόσμιο επίπεδο δεν είναι πλέον το πετρέλαιο, αλλά τα δεδομένα. Στην Αμερική data scientists, data engineers, and business analysts είναι αυτήν τη στιγμή οι πιο περιζήτητες ειδικότητες. Έρευνες δείχνουν πως τα επόμενα έτη η ζήτηση θα αυξηθεί ραγδαία, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα τεράστιο κενό στην αγορά. Φανταστείτε ότι η ζήτηση για τα digital analytics το 2015 έφτανε στο 80% της αναμενόμενης διαθεσιμότητας για τα επόμενα 3 χρόνια! Οι προκλήσεις του κλάδου είναι ακόμα πολλές και η ανάγκη για επαγγελματίες στα digital analytics δεν περιορίζεται πια μόνο σε μεγάλες τεχνολογικές εταιρίες. Ακόμα και μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με την αποτελεσματική ανάλυση πληροφορίας.

Η Θεσσαλονίκη είναι και πάλι μέσα στις παγκόσμιες εξελίξεις!

Πριν 1 χρόνο οργανώθηκε το πρώτο Digital Analytics Meetup στην πόλη, σε μια προσπάθεια γνωριμίας και δημιουργίας μίας κοινότητας για επαγγελματίες του χώρου. Από τότε, αυτές οι συναντήσεις γίνανε θεσμός και δημιούργησαν μια ανοιχτή κοινότητα που αριθμεί περισσότερα από 500 μέλη, με το όνομα Digital analytics meetup.

Το σκεπτικό είναι απλό: Μαζευόμαστε όλοι μαζί ένα απόγευμα να πιούμε μια μπύρα και να συζητήσουμε το αγαπημένο μας αντικείμενο. Ταυτόχρονα δημιουργούμε ένα δίκτυο επικοινωνίας μεταξύ των επιχειρήσεων του κλάδου και των επαγγελματιών και βοηθάμε στην εξοικείωση των μελλοντικών data analysts με τις ανάγκες του κλάδου. Στο meetup μπορεί να συμμετέχει ο καθένας, ασχέτως της εξοικείωσης με το αντικείμενο, που θέλει να συζητήσει τις εξελίξεις στον κλάδο, να θέσει καινούρια ερωτήματα ή απλά να ενημερωθεί. Το μόνο που χρειάζεται είναι η δωρεάν εγγραφή στο digital analytics meetup για να λαμβάνει ενημερώσεις για τις συναντήσεις.

To επόμενο ραντεβού είναι την Τετάρτη 4 Ιουλίου στις 18:30, στον χώρο του OK!Thess. Είναι η τελευταία συνάντηση πριν τις καλοκαιρινές διακοπές και θα το γιορτάσουμε με εκπλήξεις και ένα θέμα κατάλληλο για διακοπές. Θα συζητήσουμε πως εφαρμόζεται η ανάλυση δεδομένων στον βιομηχανία των παιχνιδιών (Data science in the gaming industry). Θα έχουμε μαζί μας την Μυρτώ Σέτζη, Senior Data Scientist στην King, την εταιρία που δημιούργησε το Candy Crush. Θα μας εξηγήσει ποια είναι τα καθήκοντα ενός αναλυτή δεδομένων σε μια εταιρία παιχνιδιών με περισσότερους από 300 εκατομμύρια παίκτες. Η επιτυχία των παιχνιδιών της εταιρίας βασίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο τμήμα των data scientists για να βελτιώσει την εμπειρία των παικτών του.

Ακόμα θα έχουμε ομιλίες με θέμα το παγκόσμιο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και τα web analytics. Ο Χάρης Λαλάτσης (Ierax Analytix) θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη για το μουντιάλ σχετικά τις συνήθειες των φιλάθλων και θα μας εξηγήσει τα μυστικά για μια επιτυχημένη ποσοτική έρευνα στην εποχή του διαδικτύου. Τέλος Ο Παναγιώτης Τζαμτζής και ο Δημήτρης Χαντζάρας (baresquare) θα μας εξηγήσουν πως μπορεί να ανακαλύψει κάποιος κρυμμένες ευκαιρίες βελτίωσης σε website, γρήγορα και αποτελεσματικά.

Όποιος ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερες πληροφορίες, να ενημερώνεται για σχετικά event στην Θεσσαλονίκη (και όχι μόνο) και να δει τον υλικό των προηγούμενων συναντήσεων μπορεί να επισκεφθεί το επίσημο website της κοινότητας ή να εγγραφεί στο digital analytics meetup.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα