Life

Το dating το 2023: Από την ηθική εξερεύνηση μέχρι τις σχέσεις βάσει «προϋπολογισμού»

Οι σχέσεις δεν μένουν ανεπηρέαστες από τις νέες τάσεις της χρονιάς

Σόνια Ταλαντινού
το-dating-το-2023-από-την-ηθική-εξερεύνηση-μέχρι-969014
Σόνια Ταλαντινού

Στην ανατολή του 2023, αναζητάμε τις κατευθύνσεις ώστε να αποκτήσουμε μια εικόνα για το τι μέλλει γενέσθαι στην καθημερινότητά μας.

Τα νέα δεδομένα, οι προβλέψεις και όλα τα trends που θα επηρεάσουν τη ζωή μας σε κάθε πτυχή της είναι ήδη εδώ!

Το dating και οι σχέσεις δεν μπορούν να μείνουν ανεπηρέαστες.

Wanderlove: Οι άνθρωποι εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για τα ταξίδια κι αυτό επεκτείνεται στην ερωτική τους ζωή. Σύμφωνα με μια έρευνα, σε περισσότερα  από 10.000 ραντεβού από εφαρμογή γνωριμιών και κοινωνικής δικτύωσης, για πρώτη φορά το 33% των γυναικών αναφέρει ότι είναι πλέον πιο ανοιχτό στο να έχει σχέσεις με άτομα που δεν κατοικούν στην ίδια πόλη. Επεκτείνουμε τις παραμέτρους τοποθεσίας της εφαρμογής γνωριμιών και δίνουμε μια ευκαιρία στους έρωτες… από απόσταση. 

Ηθική εξερεύνηση: Έρευνα διαπίστωσε ότι το 16% των Αμερικανών σκέφτηκε πρόσφατα μια μη μονογαμική σχέση, ποσοστό ελαφρώς υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 14%. Ακόμα κι έτσι, όμως, είναι καλά τα νέα για το κίνημα της σεξουαλικής θετικότητας -ελεύθερη έκφραση πάνω σε θέματα ανθρώπινης σεξουαλικότητας, υγείας κι ευχαρίστησης με σεβασμό και χωρίς ντροπή ή στίγμα-, με το 42% των ερωτηθέντων παγκοσμίως να λέει ότι προσεγγίζει το  σεξ, την οικειότητα και το ραντεβού με πιο «ανοιχτό» πλέον τρόπο. 

Dry Dating: Όλο και περισσότεροι άνθρωποι -οι millennials και η Gen Z- κλίνουν προς νηφάλιους τρόπους ζωής και θα συνεχίσουμε να βλέπουμε ότι αυτό διαχέεται και στα ραντεβού. Μελέτες καταδεικνύουν ότι οι εκπρόσωποι αυτών των γενιών ενδιαφέρονται να επανεξετάσουν τη σχέση τους με το αλκοόλ. Μάλιστα, έχουν αναγκάσει τη βιομηχανία οινοπνεύματος να ανανεώσει τον τρόπο και το τι εμπορεύεται και πουλάει, ενώ έχει υπάρξει και μια σημαντική αλλαγή στο τι σερβίρεται πλέον στα μπαρ. Η έρευνα  παρουσίασε ότι το 34% των παγκόσμιων ραντεβού είναι πλέον “free alcohol”. 

Νο “casting”: Το 38% των ανθρώπων στον κόσμο είναι πρόθυμο να χαλαρώσει τις αυστηρές επιλογές του σε σχέση με ποιον θεωρεί κατάλληλο για να βγει ραντεβού -σχετικά με την εξωτερική εικόνα- και το 28% δίνει λιγότερη έμφαση στο ραντεβού με άτομα που οι γύρω «περιμένουν» να τους δουν μαζί. 

Βάσει προϋπολογισμού: Εκπρόσωποι από εφαρμογές γνωριμιών  προβλέπουν ότι το ποσό των χρημάτων που θα είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν οι singles για ραντεβού σταδιακά μειώνεται. Το 28% των χρηστών παγκόσμιας dating πλατφόρμας που ερωτήθηκε, παραδέχτηκε ότι έχει αρχίσει να ξεκαθαρίζει τα οικονομικά του όρια όσον αφορά στα ραντεβού κι ένα 57% των single Millennials και της Gen Z παραδέχεται ότι προτιμά ένα πιο χαμηλών τόνων και λιγότερο δαπανηρό ραντεβού. 

Η πολυγαμία σε άνοδο: Όταν είμαστε ελεύθεροι, το να παραμένουμε  ανοιχτόμυαλοι σε διαφορετικούς τύπους σχέσεων μπορεί να διευρύνουμε τη δεξαμενή γνωριμιών μας και να κερδίσουμε μοναδικές ευκαιρίες. Το 15% των εκπροσώπων της Gen Z και το 15% όσων δηλώνουν μέλη της LGBTQ+ αναφέρουν ότι εξερευνούν τις προθέσεις τους για ραντεβού ή ότι είναι ανοιχτοί σε μη μονογαμικές σχέσεις. 

Συναισθηματική ευαλωτότητα: «Υπάρχει δύναμη στην ευαλωτότητα» και η  περασμένη χρονιά απέδειξε ότι αυτή η δύναμη απέδωσε καρπούς, ειδικά στους άνδρες. Ενώ η τοξική αρρενωπότητα εξακολουθεί να είναι κάτι σοβαρό, το 2023 θα δούμε άνδρες που αντιμετωπίζουν κατάματα την τοξική πλευρά τους, μαθαίνουν να επεξεργάζονται τα συναισθήματά τους και να εκφράζονται. Το 74% των χρηστών διεθνούς dating εφαρμογής παραδέχτηκε ότι παρατηρεί συμπεριφορές του και πλέον τις κατανοεί καλύτερα.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα