Το ελληνικό δημόσιο μπορεί να σε τρελάνει
Μία ανάρτηση που θα σε κάνει να ταυτιστείς.
Μία γυναίκα επιχείρησε να κάνει το αυτονόητο, κάτι που δεν θα έπρεπε να μπαίνει ούτε στο top ten των πραγμάτων που αξίζει να αναφέρεις στο τέλος της ημέρας σου, να επικοινωνήσει με τμήμα του taxis σχετικά με πρόβλημα στην ιστοσελίδα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Η Κωνσταντίνα Παπασωτηρίου μεταφέρει τον γολγοθά της μοιραζόμενη την εμπειρία σε μία ανάρτηση στο facebook.
Η Κωνσταντίνα Παπασωτηρίου έγραψε στο facebook:
Εάν δεν κάνω σε αυτή τη φάση της ζωής μου έγκλημα δεν θα κάνω ποτέ ό,τι και να συμβεί.
Πήρα δύο φορές τηλέφωνο σε νούμερο, που μου έδωσε φίλη και να είναι καλά, του taxis για βοήθεια. Ελέγχουν δύο διαφορετικοί υπάλληλοι και επιμένουν ότι δεν έχω τσεκαρισμένο κανένα ΝΑΙ στον κωδικό 203 που αφορά παραχώρηση ή μίσθωση κύριας κατοικίας.
Επιμένω γιατί εμφανίζεται όμως στο Ε1 ότι έχω τσεκαρισμένο ΝΑΙ. Επιμένουν ότι παρότι εμφανίζεται εκεί, δεν έχω τσεκαρισμένο ΝΑΙ. Επιμένω ότι η πλατφόρμα που έχω υποβάλει αίτηση για προστασία πρώτης κατοικίας που αντλεί στοιχεία από το Ε1 καταγράφει αυτό το ΝΑΙ που φαίνεται στη δήλωση και δεν αναγνωρίζει την κύρια κατοικία μου ως τέτοια. Επιμένουν τότε ότι το πρόβλημα είναι στην πλατφόρμα που αντλεί τα στοιχεία κι όχι δικό τους ή της δήλωσής μου, διότι ελέγξανε και παλαιότερες δηλώσεις και πράγματι δεν έχω τσεκάρει ποτέ αυτό το ΝΑΙ. Οπότε μου λένε να επικοινωνήσω με τους υπεύθυνους της πλατφόρμας.
Καλώ το σχετικό τηλέφωνο και ζητάω ραντεβού για να μου λυθεί αυτή η απορία. Απάντηση: Τα ραντεβού κλείνονται μόνο για ενημέρωση σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο, όχι για να σας λύσουν απορίες σχετικά με την πλατφόρμα. Απευθυνθείτε με μέιλ στους διαχειριστές της πλατφόρμας. Απαντώ: Ήδη απηύθυνα ερώτημα εκεί και η αυτοματοποιημένη απάντηση ήταν: Ακυρώστε την αίτηση και υποβάλετε νέα αίτηση μετά την παρέλευση μίας ημέρας. Το έκανα και πάλι αντλεί λάθος τα περί κύριας κατοικίας. Απάντηση ε, τότε το πρόβλημα είναι στην εφορία, επικοινωνήστε πάλι μαζί τους. Επικοινώνησα δύο φορές με δύο διαφορετικούς υπαλλήλους σήμερα και επιμένουν ότι το πρόβλημα δεν βρίσκεται στη δήλωση μου.
Τότε να υποβάλετε νέο ερώτημα, μου απαντά η τηλεφωνήτρια. Επιχείρησα δύο φορές να υποβάλω νέο ερώτημα, αλλά δεν μου δίνει κωδικό επαλήθευσης, της ανταπαντώ. Δοκιμάστε πάλι, εδώ είναι τηλεφωνικό κέντρο, δεν μπορώ να σας βοηθήσω παραπάνω. Αυτά… τα ωραία!!!
Η ανάρτησή της: