VIRAL: Εσύ πόσες ακόμα φορές πιστεύεις ότι θα δεις από κοντά το αγαπημένο σου πρόσωπο;
Το viral video που παρακολούθησαν δεκάδες εκατομμύρια χρήστες.
Πριν από λίγο καιρό μας είχε συγκινήσει -και ταυτόχρονα- βάλει και σε σκέψεις το υπέροχο video που απαθανάτιζε το τι ακριβώς συμβαίνει στις αίθουσες αφίξεων των αεροδρομίων.
Θυμηθείτε το: Στάθηκες ποτέ να δεις τι συγκλονιστικό συμβαίνει στις αίθουσες αφίξεων;
Aυτή την φορά, θα βρεθούμε νοερά σε αεροδρόμιο και τα συναισθήματα που θα προκληθούν θα είναι το ίδιο δυνατά. Σε αυτό συμφωνούν περισσότεροι από 12.000.000 χρήστες οι οποίοι παρακολούθησαν και μοιράστηκαν το ισπανόφωνο video αεροπορικής εταιρείας στο πλαίσιο της καμπάνιας της για τις γιορτές των Χριστουγέννων.
Η καμπάνια και το video φέρουν τον τίτλο “Tenemos Que Vernos Más,” ή “We Have to See More of Each Other.” (πρέπει να βλεπόμαστε συχνότερα).
Μέσα σε τεσσεράμισι λεπτά το video τονίζει την αξία των προσωπικών αλληλεπιδράσεων σε έναν κόσμο που συχνά διακόπτεται από την τεχνολογία.
Για το video, ο συνεντευξιαστής μιλά σε ανθρώπους από διαφορετικά ήδη σχέσεων – παιδικούς φίλους, δύο αδελφές και μια μητέρα με τον γιο της μεταξύ άλλων – για το πόσο συχνά βλέπουν ο ένας τον άλλον πρόσωπο με πρόσωπο. Στη συνέχεια ο ερευνητής χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο που βασίζεται στον χρόνο που οι άνθρωποι δήλωσαν ότι ξοδεύουν μαζί και παράγοντες όπως η ηλικία και το προσδόκιμο ζωής για να προβλέψουν ενδεικτικά το πόσες ακόμα μέρες αυτά τα πρόσωπα είναι πιθανό να περάσουν μαζί μέχρι το τέλος της ζωής τους.
Να σημειωθεί πως ο αλγόριθμος της καμπάνιας και τα στατιστικά στοιχεία που εμφανίζονται σε όλη τη διαφήμιση βασίζονται σε δεδομένα από το Εθνικό Ινστιτούτο Στατιστικής στην Ισπανία.