Parallax View

Artικόλεξο: Μαύρα σύννεφα

Carlos Amorales. Με πολλές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στο ενεργητικό του. Για την εγκατάστασή του “Μαύρου Σύννεφου” (Black Cloud), η πρώτη μαύρη πεταλούδα τοποθετήθηκε στον τοίχο της “Yvon Lambert Gallery” το 2007. Έπειτα, ακολούθησε το 2008 το Μουσείο Τέχνης στην Φιλαδέλφεια (Philadelphia Museum of Art και το 2009 στο Espacio IV, μία Εκκλησία τύπου baroque. […]

Ευτυχία Δασκαλοπούλου
artικόλεξο-μαύρα-σύννεφα-26298
Ευτυχία Δασκαλοπούλου
1.jpg

Carlos Amorales. Με πολλές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στο ενεργητικό του. Για την εγκατάστασή του “Μαύρου Σύννεφου” (Black Cloud), η πρώτη μαύρη πεταλούδα τοποθετήθηκε στον τοίχο της “Yvon Lambert Gallery” το 2007. Έπειτα, ακολούθησε το 2008 το Μουσείο Τέχνης στην Φιλαδέλφεια (Philadelphia Museum of Art και το 2009 στο Espacio IV, μία Εκκλησία τύπου baroque. Δεν είναι χρωματιστές, είναι μαύρου χρώματος. Αναδεικνύουν μία άλλη ομορφιά και παρατηρώντας τες από μακριά, συγκεντρωμένες όλες μαζί νομίζεις ότι πρόκειται περί γλυπτικής σύνθεσης. Αυτή η αλλαγή στο χρώμα ενός εντόμου γεννά κάτι διαφορετικό, απλά πρέπει να το παρατηρήσεις και να το φανταστείς.

Είναι Μεξικανός και γεννήθηκε το 1970. Μέχρι και σήμερα ζει και εργάζεται στο Μεξικό. Σπούδασε στο Άμστερνταμ (Gerrit Rietveld Academie & Rijksakademie). Το 1990 είναι η καθοριστική του χρονιά καθώς γίνεται γνωστός στο ευρύ κοινό μέσω των performances του “Amorales vs. Amorales”, εμπνεόμενος από την ερασιτεχνική πάλη του Μεξικού. Μέλος των Nuevos Ricos, μίας ομάδας καλλιτεχνών που περιλαμβάνει μουσικούς, perfomers και σχεδιαστές. Συμμετείχε σε διεθνείς ομαδικές εκθέσεις όπως: 50η Μπιενάλε Βενετίας (20030, 2η Μπιενάλε Βερολίνου (2001) και στην 1η Μπιενάλε των Τιράνων (2001). Μέρος των έργων του αποτελούν την κύρια συλλογή των κάτωθι Μουσείων: Museum of Contemporary Art, Chicago; Hirshborn Museum and Sculpture Garden, Washington, D.C.; Irish Museum of Modern Art, Dublin; και στο Centre National des Arts Plastiques, Paris. Η τελευταία του έκθεση παρουσιάστηκε πάλι στην Yvon Lambert Gallery μέχρι τις 31 Μαρτίου 2012 και είχε τον τίτλο “La Langue des morts” (“Η γλώσσα των αποθανόντων”).

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα