Καινούργιες μαγκιές στα media
Που βρέθηκε ξαφνικά τόσο χρήμα και ξοδεύεται με τέτοιο απίστευτο τρόπο σε νέα και παλιά media;
Αν κάνει κάποιος μια βόλτα στους χώρους της ΔΕΘ αυτές τις ημέρες θα δει πάρα πολλά περίπτερα που ανήκουν στο χώρο των ΜΜΕ. Αρκετά από αυτά μάλιστα είναι χλιδάτα, άλλα τοπικά, άλλα αθηναϊκά.
Με κόσμο στελεχωμένα που βρίσκονται εκεί διαρκώς. Προγράμματα να βγαίνουν επί τόπου, φυλλάδια τυπωμένα να μοιράζονται, τεράστια πανό να διαφημίζουν σταρ του ραδιοφώνου σε λεωφορεία της πόλης.
Χαμός. Ξαφνικά στην ανατολή αυτού του φθινοπώρου και με την αγορά κλινικά νεκρή, τα παραδοσιακά ΜΜΕ που απέμειναν ζωντανά να κυκλοφορούν άδεια από διαφήμιση, μηδενικές κυκλοφορίες, απλήρωτους εργαζόμενους, ανθίζουν νέα άνθη.
Βγαίνουν εφημερίδες από το πουθενά, αγοράζονται χρεωκοπημένοι τίτλοι, προσλαμβάνονται σύμβουλοι-τσακάλια που βούλιαξαν άλλα μαγαζιά πριν λίγα χρόνια με τις συμβουλές τους, προσλαμβάνονται αυλικοί, ανταποκριτές, σχολιαστές αλλάζουν στέγη στο παραπέντε πριν βγουν στον αέρα γιατί τους έταξαν αλλού κάτι παραπάνω.
Κινητικότητα. Ανεξήγητη; Προφανώς όχι. Όλες αυτές οι κινήσεις σαφώς δεν προσβλέπουν στη διαφημιστική αγορά. Αν μιλήσεις με στελέχη της θα σου πουν πως η κατάσταση είναι δραματική. Πως για κάθε πελάτη που απέμεινε ξενυχτούν μέχρι τα μεσάνυχτα, εργάζονται νυχθημερόν για μπάτζετ που παλιά δεν τα έδιναν καν σημασία.
Προφανώς όλη αυτή η κινητικότητα άλλο στόχο έχει, αλλού είναι το κρυμμένο μυστικό της. Σε άλλες δουλειές που θα πετύχουν όλοι αυτοί οι επίδοξοι μηντιάρχες μέσα από τα νέα τους μήντια. Προφανώς τώρα στήνεται μια νέα διαπλοκή, που θα παίξει καθοριστικό ρόλο στο μέλλον. Λεφτά δεν υπάρχουν. Τώρα τουλάχιστον. Αλλά προφανώς θα υπάρξουν σύντομα…