Μοιράστηκαν τα οφίτσια!
της Γιάννας Τσόκου Μοιράστηκαν λοιπόν τα οφίτσια! Ο προσφιλής στη Νέα Δημοκρατία πήρε το Εθνικό Θέατρο, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ το ΚΘΒΕ. Η ΔΗΜΑΡ στήριξε τον Γιώργο Λούκο, του οποίου η πορεία στο φεστιβάλ Αθηνών, κατά γενική ομολογία, είναι υπεράνω μικροκομματικής πολιτικής. Το θέμα για τους πολιτικούς ταχτοποιήθηκε και θεωρείται λήξαν. Για τους ανθρώπους του […]
της Γιάννας Τσόκου
Μοιράστηκαν λοιπόν τα οφίτσια! Ο προσφιλής στη Νέα Δημοκρατία πήρε το Εθνικό Θέατρο, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ το ΚΘΒΕ. Η ΔΗΜΑΡ στήριξε τον Γιώργο Λούκο, του οποίου η πορεία στο φεστιβάλ Αθηνών, κατά γενική ομολογία, είναι υπεράνω μικροκομματικής πολιτικής. Το θέμα για τους πολιτικούς ταχτοποιήθηκε και θεωρείται λήξαν. Για τους ανθρώπους του θεάτρου τώρα ανοίγει.
Ο Σωτήρης Χατζάκης κρίνεται ήδη για το έργο του και τους χειριστικούς τρόπους διοίκησης του θεάτρου της Θεσσαλονίκης. Τα μαύρα πανό στο θέατρο της ΕΜΣ και οι «άδολες» αντιαισθητικές δημόσιες διαχύσεις αγάπης εκ μέρους μερίδας των ηθοποιών του ΚΘΒΕ, θα έπρεπε να μας προβληματίσουν σοβαρά.
Όψιμος θεατρολόγος, ο Γιάννης Βούρος, είναι γνωστός κυρίως από την καριέρα του στην τηλεόραση και στο ελεύθερο εμπορικό θέατρο. Τώρα καλείται να αποδείξει ότι μπορεί να χειριστεί το πολύπαθο, διχασμένο και βαλτωμένο μέσα σ’ έναν συντηρητικό λαϊκισμό, Κρατικό Θέατρο. Έχει το καλλιτεχνικό μέγεθος , να βγάλει το ΚΘΒΕ από την εσωστρέφεια και να το οδηγήσει στη θέση που του αξίζει στον σύγχρονο διεθνή πολιτιστικό χάρτη; Θα έχει το σθένος να γυρίσει την πλάτη στον οικονομικό εναγκαλισμό του κάθε ιδιώτη θεατρώνη που ευαγγελίστηκε ο Σωτήρης Χατζάκης και ταλάνισε το ΚΘΒΕ. Έχει την παιδεία, το ήθος και το όραμα που απαιτούνται για μια τόσο υπεύθυνη θέση;
Πάντως ο Χουβαρδάς στο Εθνικό, έβαλε τον πήχη ψηλά και απέδειξε πως το στοίχημα κερδίζεται. Ιδού η Ρόδος…