Μπορεί το μετρό χωρίς το σταθμό Βενιζέλου;
Χτες 4 Μαρτίου 2013 στο Δημοτικό Συμβούλιο επιτέλους η πόλη ξύπνησε! Η Αττικό Μετρό που σχεδίασε το έργο και διαχειρίζεται την κατασκευή του, δεν μπορεί να αποφασίζει ερήμην της κοινωνίας της πόλης. – Μετά τις αλλεπάλληλες διαψεύσεις σχετικά με τον χρόνο ολοκλήρωσης του έργου είναι δυνατόν να πιστεύει κάποιος ότι το έργο θα ολοκληρωθεί το […]
Χτες 4 Μαρτίου 2013 στο Δημοτικό Συμβούλιο επιτέλους η πόλη ξύπνησε! Η Αττικό Μετρό που σχεδίασε το έργο και διαχειρίζεται την κατασκευή του, δεν μπορεί να αποφασίζει ερήμην της κοινωνίας της πόλης.
– Μετά τις αλλεπάλληλες διαψεύσεις σχετικά με τον χρόνο ολοκλήρωσης του έργου είναι δυνατόν να πιστεύει κάποιος ότι το έργο θα ολοκληρωθεί το 2016-17;
– Γιατί επελέγη σε ένα τόσο σύνθετο έργο το σύστημα μελέτη-κατασκευη ή «βλέποντας και κάνοντας»; (ελπίζω μετά την αποτυχία του στη βασική γραμμή, στην Καλαμαριά να μην ξεκινήσει το έργο χωρίς μελέτες).
– Γιατί αφοί υπήρχαν σαφείς προειδοποιήσεις από τις αρχαιολογικές υπηρεσίες για την πιθανότητα ανεύρεσης σημαντικών αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου, “φορτώθηκε” ο σταθμός με τόσα ηλεκτρομηχανολογικά έργα; Το δίλημμα δεν είναι “μετρό ή αρχαία” όπως παρουσιάζεται, άλλα “σταθμός Βενιζέλου ή αρχαία”.
Χτες στο Δημοτικό Συμβούλιο καταγράφηκε η υποχρέωση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία και την πείρα των στελεχών της στην κατεύθυνση της λύσης συνύπαρξης σταθμοί/αρχαίων. Αν δεν βρεθεί λύση η πολύ μπορεί να ζήσει και χωρίς τον σταθμό Βενιζέλου (είναι κι αυτό μια λύση), άλλα όχι χωρίς την ιστορία της! Χρόνος υπάρχει προκείμενου να βρεθεί η βέλτιστη λύση με απαραίτητη προϋπόθεση την παραμονή και ανάδειξη των αρχαιοτήτων επί τόπου.
*Ο Τάσος Αγγελίδης είναι Τοπογράφος Μηχανικός