Parallax View

ΟΑΣΘ: Αν έχει τσίπα πάνω του ας παραιτηθεί κάποιος

Τώρα πια απλά δεν υπάρχουν λεωφορεία. Υπάρχουν άνθρωποι με ΚΟΥΡΕΛΙΑΣΜΕΝΕΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΕΣ στις στάσεις. Ανύμποροι ακόμα και να αντιδράσουν.

Γιώργος Τούλας
οασθ-αν-έχει-τσίπα-πάνω-του-ας-παραιτηθ-513840
Γιώργος Τούλας

Το να μιλά κανείς πια για το ΟΑΣΘ δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Όχι μόνο γιατί θα επαναλάβει τα αυτονόητα, τα οποία έχουν ειπωθεί και γραφτεί εκατομμύρια φορές, αλλά και γιατί δεν προσφέρει κάτι στην ανακύκλωση της μιζέριας μας.

Της δυστυχίας μιας πόλης που την καταδίκασαν να ζει σε συνέχειες ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα της σύγχρονης Ελλάδας. Την ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΑΓΑΘΟΥ της καθημερινότητας της. Της μετακίνησης και της συγκοινωνίας.

Ο ΟΑΣΘ είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο που υπήρξε ποτέ σε αυτή την πόλη. Από τη στιγμή της ίδρυσης του μέχρι σήμερα. Αλλά αυτό είναι δουλειά κάποιων έντιμων εισαγγελέων και δικαστών να το εξετάσουν. Αν υπάρχουν τέτοιοι θα πρέπει να κινηθούν ΣΗΜΕΡΑ αυτεπάγγελτα και να συλλάβουν όποιους ευθύνονται για αυτό που ζούμε.

Πέντε μήνες σχεδόν μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από τη ΝΔ, η οποία κατηγορούσε και ορθώς έκανε την προηγούμενη μεγαλόστομη κυβέρνηση και διοίκηση του οργανισμού για απραξία, τον φοβερό κ. Παππά, και τώρα η κατάσταση είναι χειρότερη από ποτέ. 

Τώρα πια απλά δεν υπάρχουν λεωφορεία. Υπάρχουν άνθρωποι με ΚΟΥΡΕΛΙΑΣΜΕΝΕΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΕΣ στις στάσεις. Ανήμποροι ακόμα και να αντιδράσουν. Ουρές ατέλειωτες εξαθλιωμένων που περιμένουν μάταια και φωτεινές πινακίδες που τρολλάρουν διαρκώς εμφανίζοντας εξωπραγματικούς αριθμούς πρόβλεψης αφίξεων.

Πρωθυπουργοί που πάνε και έρχονται στην πόλη και μας υπόσχονται τον ουρανό με τα άστρα και ένας  υπουργός μεταφορών και υποδομών, γόνος γνωστής οικογενείας με βαρύ επίθετο και μηδενικό έργο. Που θα έλυνε το πρόβλημα οσονούπω. O κύριος Κώστας Καραμανλής. Που τον Ιούλιο δήλωνε:

”Η κατάσταση στον ΟΑΣΘ είναι δραματική. Σήμερα δεν κυκλοφορούν πάνω από 240-260 λεωφορεία στη συμπρωτεύουσα. Μείωση του στόλου, εικονικά δρομολόγια, κατάρρευση της τηλεματικής, δραματική πτώση των εσόδων. Προχωράμε άμεσα στην εκπόνηση ενός σχεδίου διαχείρισης κρίσης, ώστε να αποφύγουμε κατάρρευση του ΟΑΣΘ”. Και με το σχέδιο του ο ΟΑΣΘ κατέρρευσε.

Στο εξωτερικό οι υπουργοί κινούνται με τα λεωφορεία. Εδώ τα έχουν δει μόνο σε φωτογραφίες και υπόσχονται να τα κάνουν να κινηθούν. 

Η Θεσσαλονίκη τελειώνει κάθε μέρα και περισσότερο. Σβήνει στην ανυπαρξία και το χάος. Με τα πάντα σταματημένα στα εργοτάξια των έργων της, λαμαρίνες παντού, ρημαγμένους δρόμους και εξουθενωμένους κατοίκους. Που περιμένουν χωρίς καμιά προσδοκία κάπως μαγικά να λυθούν οι κατάρες της.

#TAGS
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα