Όταν ο τύπος γλυστρά στη χυδαιότητα…
Όταν ένα πρωτοσέλιδο δείχνει την ποιότητα του ελληνικού τύπου.
Γράφτηκαν και ειπώθηκαν πολλά τις τελευταίες μέρες για το λογότυπο του Ελλάδα 2021. Απόψεις, αναλύσεις, κριτικές, από ειδικούς και μη. Αποδόμηση ή ενθουσιασμός. Για ένα λογότυπο που σχεδίασε η σημαντικότερη γραφιστική κολεκτίβα της Ελλάδας, οι Θεσσαλονικείς Beetroot.
Ένα γραφείο με κορυφαίες δουλειές και βραβεία παγκόσμια. Το σημείωμα αυτό δεν έχει σκοπό να ασχοληθεί με το λογότυπο αυτό καθαυτό, που στο κάτω κάτω είναι θέμα γούστου αν σου αρέσει ή όχι, αλλά με τον τρόπο της απαξίωσης μιας μερίδας του λεγόμενου σοβαρού τύπου.
Βάζοντας αυτό το χυδαίο πρωτοσέλιδο τίτλο με την έμφαση στο ότι το γραφείο των Beetroot στην Αθήνα είναι στα Εξάρχεια και όχι στο Κολωνάκι ή την Εκάλη αυτόματα δείχνεις και το τι ακριβώς εξυπηρετείς στην δημοσιογραφία. Ο κ. Μανώλης Κοττάκης διευθυντής της εφημερίδας πρέπει πραγματικά να χαίρεται για όσα γράφει, λέει και υπηρετεί…
*Beetroot design group: Τον Οκτώβρη του 2011 μερικά τερατάκια κατάφεραν να απογειώσουν μία από τις κορυφαίες γραφιστικές ομάδες της Θεσσαλονίκης στο υψηλότερο σκαλί της Ευρώπης. Έντεκα χρόνια μετά την ίδρυσή τους, οι Beetroot κατέκτησαν ξανά το βραβείο Red Dot Agency of the Year, επικρατώντας έναντι σκληρού ανταγωνισμού από 6500 συμμετέχοντες από 40 χώρες. Ενδεικτικό της επιτυχίας είναι πως η συγκεκριμένη διάκριση αποδόθηκε για πρώτη φορά σε γραφείο εκτός Γερμανίας.
Διαβάστε επίσης
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ