Parallax View

Τέρμα το γκάζι στην Πλατεία!

Το μονοθέσιο της ομάδας ART (Aristotle Racing Team) του τµήµατος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, είναι μια από τις πιο ωραίες δημιουργικές ιστορίες της πόλης για την οποία είμαστε όλοι περήφανοι. Σε μια κίνηση εξωστρέφειας που θέλει να φέρει τους πολίτες σε επαφή με το βραβευμένο μονοθέσιο οργανώνεται αυτήν την Κυριακή στο κέντρο […]

Parallaxi
τέρμα-το-γκάζι-στην-πλατεία-12178
Parallaxi
art-700x465.jpg

Το μονοθέσιο της ομάδας ART (Aristotle Racing Team) του τµήµατος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, είναι μια από τις πιο ωραίες δημιουργικές ιστορίες της πόλης για την οποία είμαστε όλοι περήφανοι. Σε μια κίνηση εξωστρέφειας που θέλει να φέρει τους πολίτες σε επαφή με το βραβευμένο μονοθέσιο οργανώνεται αυτήν την Κυριακή στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην Πλατεία Αριστοτέλους, όπου θα πραγματοποιηθεί ζωντανή επίδειξη σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα, του μονοθέσιου ART-14, με το οποίο η ομάδα Aristotle Racing Team του Α.Π.Θ. γνώρισε σημαντικές διακρίσεις σε διεθνείς διαγωνισμούς. Η εκδήλωση, με τίτλο «Thessaloniki Formula Show» που διοργανώνεται από την ομάδα A.R.T. του Α.Π.Θ. θα ξεκινήσει την Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015 στις 11:00 το πρωί και οι εκδηλώσεις που περιλαμβάνουν happenings, κληρώσεις και μουσικές θα διαρκέσουν μέχρι τις 8 το βράδυ. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης το κοινό θα έχει τη δυνατότητα, μεταξύ άλλων, να φωτογραφηθεί με το πετυχημένο μονοθέσιο ART-12.

Αλλά ας γνωρίσουμε αυτήν την πραγματικά μοναδική ιστορία με περισσότερες λεπτομέρειες:

Μπορούµε να συζητάµε αιώνες για τη δηµιουργία πίστας Φόρµουλα 1 στην Ελλάδα ως µορφή εναλλακτικού τουρισµού ή ακόµα και για τις αρνητικές οδηγικές επιδόσεις των Σουµάχερ της ελληνικής ασφάλτου. Στο µεταξύ, η οµάδα A.R.T. (Aristotle Racing Team) του τµήµατος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ θα σπάει χρονόµετρα και θα σαρώνει βραβεία στις διεθνείς πίστες των φοιτητικών αυτοκινητικών αγώνων ανοίγοντας το δρόµο. Συνεχίζοντας µια παράδοση διακρίσεων που ξεκίνησε το 2007 από το Grant Prix της Ιταλίας, η 22µελής ελληνική οµάδα του 2011, µε αρχηγό τον Εµµανουήλ Φαντέλ, κατάφερε τότε και πάλι να επιστρέψει από το διαγωνισµό “Formula Student” στην πίστα Silvestone της Αγγλίας µε έναν ακόµα τίτλο. Το µαύρο µονοθέσιό τους µε τον αριθµό 39, αφού πέρασε µε επιτυχία στην πρώτη δεκάδα των στατικών αγωνισµάτων –σχεδιασµός, κοστολόγηση, εµπορική παρουσίαση– κατέκτησε την 1η θέση στο αγώνισµα της επιτάχυνσης (Acceleration Run-Off) και την 8η συνολικά στη γενική κατάταξη ανάµεσα σε 91 συµµετοχές. Όλα αυτά κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες και κόντρα σε οµάδες χωρών µε µεγάλη τεχνογνωσία στην αυτοκινητοβιοµηχανία και χορηγικά budgets µεγατόνων. Επόµενος στόχος;

Ήταν η δηµιουργία µιας νέας οµάδας που θα κατασκεύαζε το επόµενο µονοθέσιο για να διεκδικήσει ένα ακόµα κύπελο σε έναν ακόµα παγκόσµιο δαγωνισµό. Η επίσημη πρώτη παρουσίαση για το ανανεωμένο αγωνιστικό μονοθέσιο τους έγινε τον Ιούνιο του 2014, ενώ έκτοτε έχει ολοκληρωθεί με σημαντικές διακρίσεις η αγωνιστική περίοδος για την φοιτητική ομάδα ART-14.

Η σεζόν στο 2014 ξεκίνησε με τον κορυφαίο στο είδος του, Παγκόσμιο Διαγωνισμό Formula Student Germany που πραγματοποιήθηκε στο Hockenheimring από τις 29/7 έως 3/8/2014, όπου συμμετείχαν 75 ομάδες από όλο τον κόσμο. Η ART έχοντας μια εξαιρετική παρουσία, τερμάτισε σε όλα τα αγωνίσματα παίρνοντας την 12η θέση στη γενική κατάταξη μεταξύ των κορυφαίων Πανεπιστημίων του κόσμου και μαζί με τη θέση αυτή, την ώθηση για τη συνέχεια των αγώνων. Παράλληλα, κατέλαβε επιμέρους την 5η θέση στο αγώνισμα της Κοστολόγησης και την 9η θέση στην Παρουσίαση του Επιχειρηματικού Πλάνου.

Ο επόμενος αγώνας της ομάδας πραγματοποιήθηκε από τις 21 έως τις 24/8, στο Gyor της Ουγγαρίας. Η ART τερματίζοντας σε όλα τα αγωνίσματα κατάφερε να καταταγεί 12η ανάμεσα σε μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες του θεσμού. Επιπλέον, κατέλαβε το βραβείο της 3ης θέσης στη γενική κατάταξη των στατικών αγωνισμάτων, ενώ παράλληλα πήρε την 5η θέση στο αγώνισμα της Κοστολόγησης, την 9η θέση στην Παρουσίαση του Επιχειρηματικού Πλάνου, την 7η θέση στο αγώνισμα της Επιτάχυνσης με χρόνο 3.966 sec για τα 75m, ενώ κατάφερε να προκριθεί στους τελικούς του αγωνίσματος Engineering Design, όπου ύστερα από μία δύσκολη δοκιμασία εξέτασης κατάφερε να καταλάβει την 8η θέση μεταξύ 38 ομάδων.

Ο τρίτος αγώνας όπου συμμετείχε η ομάδα ART πραγματοποιήθηκε στην πίστα Riccardo Palleti, στο Varano της Ιταλίας, από τις 29/8 έως την 1/9/2014. H ομάδα ART κατάφερε να διακριθεί μεταξύ 50 ευρωπαϊκών ομάδων, οι περισσότερες από τις οποίες είναι παραδοσιακές δυνάμεις του θεσμού, αλλά και οι κορυφαίες του κόσμου. Αρχικά έλαβε την 3η θέση στο αγώνισμα της Κοστολόγηση, την 7η θέση στο αγώνισμα της Παρουσίασης Επιχειρηματικού Πλάνου, ενώ κατέλαβε την 9η θέση στο Μηχανολογικό Σχεδιασμό. Στη συνέχεια, με μία πολύ καλή παρουσία και στο αγώνισμα της Επιτάχυνσης και της Πλαγιολίσθησης, ήρθε ο 5ος καλύτερος χρόνος στην πίστα στο αγώνισμα του Autocross, όπου με αυτή τη θέση η ομάδα εκκίνησε στο αγώνισμα της Αντοχής και Οικονομίας καυσίμου όντας στην καλύτερη πεντάδα. Τέλος, κατέλαβε την 5η θέση στο αγώνισμα Αντοχής και Οικονομίας Καυσίμου και την 4η θέση στη γενική κατάταξη έχοντας συγκομιδή 751/1000 πόντους, τη μεγαλύτερη στην ιστορία της ομάδας, αλλά και την υψηλότερη που έλαβε ποτέ ελληνική ομάδα στα πλαίσια Επίσημων Διαγωνισμών Formula Student Combustion.

Συνολικά οι διακρίσεις της Aristotle Racing Team, για το 2014, είναι οι εξής: 12η θέση στη Γενική Κατάταξη ανάμεσα σε 75 ομάδες στο Διαγωνισμό της Γερμανίας 3η θέση στα Στατικά Αγωνίσματα στο Διαγωνισμό της Ουγγαρίας 4η θέση στη Γενική Κατάταξη στο Διαγωνισμό της Ιταλίας 37η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 507 ομάδες

Επόμενος στόχος της ART είναι η ανανέωση της ομάδας και η εισαγωγή νέων μελών, που θα αποτελέσουν την ART-15.

 

 

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα