Επενδύοντας σε ένα plastic free μέλλον
Μία εξαιρετική πρωτοβουλία με στόχο τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού.
Συζητώντας διαρκώς για τα όρια τα οποία ξεπερνάμε στον πλανήτη, την αδιαφορία μας για το περιβάλλον και ένα αβέβαιο περιβαλλοντικά μέλλον για τις επόμενες γενιές, μένουμε σε ένα επίπεδο συζητήσεων και ευχολογίων. Υπάρχουν όμως και κάποιοι που τις ευχές τις κάνουν πράξη με πρωτοβουλίες. Που το έργο τους δείχνει ένα δρόμο που οφείλουμε όλοι να ακολουθήσουμε.
Φέτος το καλοκαίρι πέντε καλοκαιρινοί τουριστικοί προορισμοί της χώρας μας γίνονται Plastic Free από τη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη.
Με ξεκάθαρους και ορατούς στόχους τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού, την επένδυση στη δυναμική της κυκλικής οικονομίας και την προστασία των ακτών και των θαλασσών μας, που αποτελούν ένας πραγματικά αμύθητο θησαυρό της πατρίδας μας, έβαλαν μπρος ένα πρόγραμμα που τα αποτελέσματα του εντυπωσιάζουν.
Η Lidl Ελλάς συνεχίζει το έργο της εναλλακτικής τουριστικής καμπάνιας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Plastic Free Santorini», που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και ενσωματώθηκε κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» ενεργοποίησε το πιο σημαντικό ταξίδι του φετινού καλοκαιριού.
Το «Plastic Free» ξεκίνησε το ταξίδι του από τα Χανιά, και θα συνεχίσει στη Χαλκιδική, στη Σαντορίνη, στη Ρόδο, στην Κω και στην Κέρκυρα. Πέντε εμβληματικές περιοχές της χώρας για τον τουρισμό που επιβαρύνονται ιδιαίτερα πληθυσμιακά το καλοκαίρι, γίνονται οι τόποι που θα εφαρμοστεί ένα εξαιρετικό πρόγραμμα απαλλαγής από το καταστροφικό πλαστικό μιας χρήσης.
Στόχος της Lidl Ελλάς και του Kοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη είναι να πείσουν τους ανθρώπους ότι αξίζει να δοκιμάσουν να ζήσουν την καθημερινότητά τους με έναν πιο βιώσιμο τρόπο.
To διήμερο 28-29 Μαΐου εκπρόσωποι της εταιρείας, μαζί με συνεργάτες και εθελοντές του Ιδρύματος, βρέθηκαν στα Χανιά, ένωσαν για ακόμη μία φορά τις δυνάμεις τους απέναντι στον αγώνα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των ελληνικών ακτών και συναντήθηκαν με τον Δήμαρχο κ. Παναγιώτη Σημανδηράκη και τους συνεργάτες του, για να συζητήσουν το ενδεχόμενο μελλοντικής συνεργασίας σε δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος.Η υπέροχη πόλη της Κρήτης είναι η αφετηρία και ο προπομπός μιας καινοτόμου προσπάθειας που θα συμπαρασύρει και άλλες τουριστικές περιοχές στη συνέχεια.
Στα Χανιά προχώρησαν σε υποβρύχιους καθαρισμούς σε συνεργασία με τον σύλλογο «Φίλοι του Βυθού» στον βυθό της Νέας Χώρας και στην Ιχθυόσκαλα Σούδας, ενώ ακολούθησαν παράκτιοι καθαρισμοί στις παραλίες Αγίων Αποστόλων και Νέας Χώρας που άλλαξαν στην κυριολεξία όψη δείχνοντας ένα πρόσωπο που οφείλουμε να διατηρήσουμε στις ακτές μας.
Οι ενέργειες υποβρύχιων και παράκτιων καθαρισμών αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove και REcycle.
Καθ’ όλη τη διάρκεια των δράσεων τηρούνται αυστηρά τα προβλεπόμενα υγειονομικά μέτρα προστασίας και πρωτόκολλα Covid-19.
Τα χαμογελαστά πρόσωπα των ανθρώπων στο τέλος κάθε δράσης καθαριότητας, της ακρογιαλιάς ή του βυθού είναι η τρανή απόδειξη πως στο χέρι μας είναι να απολαύσουμε αυτό που τόσο απλόχερα μας προσφέρει αυτή η χώρα όπως πραγματικά του αξίζει.