Θεσσαλονίκη

Πολυεθνική κοινοπραξία σχεδιάζει υδατοδρόμιο στον Αξιό

Με την ονομασία "Eurobalkan", συνδέοντας Θεσσαλονίκη-Σόφια-Σκόπια-Τίρανα. 

Πάνος Γεωργιάδης
πολυεθνική-κοινοπραξία-σχεδιάζει-υδ-917175
Πάνος Γεωργιάδης

H ραγδαία κλιματική αλλαγή θα κλείσει εκατοντάδες αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο σύντομα!

Οι παγκόσμιες εξελίξεις είναι καταιγιστικές σε όλα τα επίπεδα. Η ραγδαία μεταβολή στο κλίμα, αναγκάζει τις κυβερνήσεις να «κλείσουν» πολύ νωρίτερα από όσο υπολόγιζαν, εκατοντάδες αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο και να τα συγκεντρώσουν σε κομβικά σημεία, ώστε να μειωθούν οι ρύποι. Για το FIR νοτιοανατολικής Ευρώπης επιλέχθηκε η Θεσσαλονίκη μας!

Επιτέλους και μια καλή είδηση για τους καημένους Θεσσαλονικείς που ήταν για λύπηση με τη γαϊδουρινή υπομονή που έκαναν τόσα χρόνια: «Θα σας κάνουμε υποθαλάσσιες, μετρό, λιμάνια, περιφερειακούς δρόμους, αεροδρόμια και πολλά άλλα» τους έλεγαν. Άκουγαν μεγαλεπήβολα σχέδια για σημαντικά έργα ανάπτυξης, έβλεπαν μακέτες αλλά μόνο μακέτες. Λαλίστατοι, βολεμένοι, καλοπληρωμένοι πολιτικοί, με παχιά λόγια παραμύθιαζαν τον κοσμάκη επί δεκάδες χρόνια. Ώσπου τη λύση την έδωσαν και πάλι οι ξένοι…

10489892-834082303336218-5004477505012675983-n.jpg

Και το όνομα αυτού: «EuroΒalkan Airport»!

Η ανάγκη νέων αεροδρομίων δεν σταματά ποτέ στις μητροπόλεις. Να ένα νέο σχέδιο!

11020243-834082823336166-6221855081016926278-n.jpg

Οι λόγοι επιλογής της πεδιάδας Χαλάστρας

Το νέο αεροδρόμιο στην πεδιάδα της Χαλάστρας θα χτιστεί στο απόλυτο επίπεδο, καθόλου δέντρα για κόψιμο και φυσικά μια περιοχή με ελάχιστα κτίρια. Αποτέλεσμα; Λιγότερα έξοδα για αναπλάσεις, αποζημιώσεις στις απαλλοτριώσεις κτλ. Ομίχλη ανύπαρκτη.

Γεωγραφικά είναι το καλύτερο σημείο διότι εξυπηρετούνται οι σημαντικότεροι οδικοί άξονες αλλά και το λιμάνι μαζί με το σιδηρόδρομο, τα οποία βρίσκονται δίπλα. Ειδικά το σιδηροδρομικό δίκτυο θα περνάει ακριβώς κάτω από το νέο αεροδρόμιο!

11027523-834083183336130-1945126606951925383-n.jpg

Το EuroΒalkan Airport βρίσκεται κυριολεκτικά πάνω σε ένα «στρατηγικό σταυροδρόμι»! Απευθείας προς νότια Ελλάδα και Αθήνα και αντίθετα βόρεια προς Ευρώπη. Στον άλλο άξονα η Εγνατία με κατεύθυνση προς Ιταλία, Δυτική Μακεδονία και Αλβανία ή προς Προμαχώνα, Ανατολική και Θράκη. Η Θεσσαλονίκη κυριολεκτικά δίπλα, μόλις 20 χλμ, ενώ εξυπηρετούνται Χαλκιδική και Πιερία.

11050091-834082916669490-3088141378862548231-n.jpg

Σκόπια, Σόφια, Τίρανα σε εμάς θα εξυπηρετούνται!

Τα αεροδρόμια Σκοπίων, Σόφιας, Τιράνων θα καταργηθούν, αφού το «Eurobalkan Airport» θα εξυπηρετεί και αυτές τις χώρες με συνδέσεις τρένων υπερταχείας…

11078091-834083670002748-934697074625860030-n.jpg

Και υδροπλάνα στον Αξιό!

Τόσα χρόνια μας κορόιδευαν με την έλευση των υδροπλάνων και τις άδειες για υδατοδρόμια. Επιτέλους και εδώ βρέθηκε λύση. Η κοινοπραξία κατάφερε και πέτυχε την αδειοδότηση ώστε τα υδροπλάνα να προσγειώνονται και να απογειώνονται πάνω στον Αξιό ποταμό! Θα υπάρχουν αεροπορικές συνδέσεις προς λίμνες Καστοριάς, Ιωαννίνων, Βεγορίτιδας, Πρέσπες, Κερκίνης αλλά και με νησιά του Βορείου αιγαίου και Σποράδων

11143386-834081796669602-6246007930851980410-n.jpg
11150550-834082986669483-2847317823409753221-n.jpg

Εκτιμάται πως η περιοχή γύρω από το αεροδρόμιο θα πάρει τρομερή αξία, διότι οι περιφερειακές εταιρείες υποστήριξης (catering, logistics, ανεφοδιασμού καυσίμων, αποθήκες, γραφεία κτλ), θα χρειαστούν τεράστιους χώρους πολλών χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων.

Μια άλλη Θεσσαλονίκη θα ζήσουμε σύντομα!

Και του χρόνου!

*Το άρθρο είναι το πρωταπριλιάτικο αστείο της parallaxi. Έτσι και αλλιώς με τόσα σχέδια και υποσχέσεις που έχει ακούσει η πόλη τις τελευταίες δεκαετίες θα μπορούσε και να ακουστεί κάτι παρόμοιο άνετα…

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα