Ο Σάκης και η Valentina έκαναν το «Dark Candy» νέο μότο του Hollywood
Ένα πηγαίο sucess story σε εξέλιξη.
*Συνέντευξη στην Έλενα Ταξίδου / Φωτογράφιση: Γιάννης Τριανταφυλλόπουλος / Οι εικόνες των παρασκηνίων παραχωρήθηκαν από τον Σάκη Λάλα / Ευχαριστούμε το rOOTS για την παραχώρηση του χώρου
Στο Μιλάνο τα πάντα γυρίζουν γύρω από την μόδα και στο Λος Άντζελες γύρω από τον κινηματογράφο. Οι άνθρωποι όμως που θα ρόλαραν αυτά τα δύο κάνοντας τα ενδυματολογικά γρανάζια των ηρώων του Hollywood να παραμιλούν στο όνομά τους, γυρίζουν αυτή την στιγμή στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Η Valentina de Giorgi, Ιταλίδα από το Μιλάνο, βρέθηκε τη δεκαετία του 90 στη Θεσσαλονίκη για να σπουδάσει Αρχαιολογία. Εδώ γνώρισε τον Σάκη Λάλα, πετυχημένο φωτογράφο στον κόσμο των περιοδικών, που διατηρούσε studio μέχρι και το 1998 στην Προξένου Κορομηλά. Τότε είναι και η ημερομηνία σταθμός στην κοινή τους ιστορία όταν ο Σάκης αποφασίζει να δεχτεί τις προτάσεις για δουλειά από το Μιλάνο και η Valentina παρά το γεγονός πως ήθελε να ζήσει στην Ελλάδα, να τον ακολουθήσει πίσω στη γενέτειρά της.
Μέσα από την πλατφόρμα τους Dark Candy, βρήκαν τον τρόπο να συνδέσουν την μόδα με το σινεμά μπαίνοντας στο ανεξερεύνητο πεδίο του costume design. Μπαινοβγαίνουν στα sets των μεγαλύτερων παραγωγών, συμβουλεύουν τους costume designers και αποτελούν τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στην Αμερική του θεάματος και την Ευρώπη της παραγωγής μόδας.
“Το background μου είναι στην μόδα. Τελείωσα αρχαιολογία και την άφησα κατευθείαν. Ήμουν δημοσιογράφος μόδας και σε 20 χρόνια τα έχω κάνει σχεδόν όλα εκτός από το να σχεδιάσω. Έχω δουλέψει ως strategy fashion consultant, έχω γνωρίσει πολλούς ανθρώπους από την παραγωγή της μόδας, όσους είναι πίσω από την προβολή της” αναφέρει η Valentina.
“Τυχαία ξεκίνησε η σχέση μου με την μόδα. Φαντάσου ότι δεν μου άρεσε και αυτό που λέμε μόδα. Και ακόμα και σήμερα δεν την ακολουθώ τόσο πολύ. Μου αρέσει αυτό που είναι πίσω, η παραγωγή…”
Ο Σάκης μεταφέροντας την βάση του στην Ιταλία στα 28 του δούλεψε για πολύ μεγάλα περιοδικά, φωτογράφισε θρύλους της μόδας αλλά και πολλούς διάσημους στον χώρο τους.
Σε συνδυασμό με το πορτφόλιό του στο οποίο μπορείς να βρεις φωτογραφίσεις των μεγαλύτερων διασημοτήτων αλλά και με την κατάρτιση της Valentina στην παραγωγή της μόδας, προκύπτει το Dark Candy. Όχι κατευθείαν με την μορφή που ξέρουμε σήμερα και σίγουρα όχι με την μορφή που θα έχει μελλοντικά καθώς έχει την δομή ενός ατόφιου εν εξελίξει έργου.
Θα τους βρεις να μοιράζουν την ζωή τους ανάμεσα στο Μιλάνο, το Λονδίνο και το Λος Άντζελες. Να τους ανοίγουν οι πόρτες των costume houses μυθικών εταιρειών και να κάνουν έρευνα ανάμεσα σε κοστούμια που έγραψαν ιστορία στις οθόνες. Όπως την αυθεντική γούνα του Λεονάρντο Ντι Κάπριο στην Επιστροφή.
Το 2014 είχα την ιδέα να κάνω το φωτογραφικό πρότζεκτ με τους Έλληνες στο Hollywood γιατί μου αρέσει το σινεμά, είχα πάθος από παιδί. Ξεκινήσαμε από το Λονδίνο. Βρήκαμε τον Χάρη Ζαζαμπαρλούκο και εκεί φωτογράφισα μερικούς. Έτσι ξεκίνησε ο κύκλος με το σινεμά, με αποκορύφωση το Λος Άντζελες όπου αποφασίσαμε να πάμε γιατί… εκεί είναι όλοι. Πάντα στο πλαίσιο του πρότζεκτ μου “Hollywood Greek Fire”.
Όσο προχωρούσε το πρότζεκτ, συναντούσαμε ολοένα και περισσότερους ανθρώπους της βιομηχανίας του κινηματογράφου και στον κύκλο αυτόν γνωρίσαμε και αρκετούς costume designers.
Βρεθήκαμε σε κοινό τραπέζι με την Sanja Hays, costume designer των Fast and Furious, η οποία αναφέρει επάνω στην κουβέντα στην Valentina πως έψαχνε εφτά δερμάτινα Gucci jackets για τον Vin Diesel και δεν μπορούσε να βρει απόθεμα.
“Της λέω δεν είναι τόσο δύσκολο, μπορείς να πας στο showroom του Gucci στην παραγωγή του”. Ξεκινήσαμε να συζητάμε καταλήγοντας με τον Σάκη τελικά πως υπάρχει αυτό το κενό στον κόσμο του Hollywood.
Κενός όχι ως προς την γνώση. Στο Χόλιγουντ τα έχουν όλα, πληρώνουν τους καλύτερους και τα έχουν όλα. Κενό ως προς τη σύνδεση των costume designers με την βιομηχανία παραγωγής της μόδας.
Δεν έχουν πρόσβαση και δεν το είχαν σκεφτεί καν. Οι costume designers συνηθίζουν να πηγαίνουν απευθείας στα Βloomingdales και στα Macys να δίνουν υπέρογκα ποσά αντί να το προμηθεύονται χοντρική μέσω του εκάστοτε showroom.
Υπάρχουν για παράδειγμα ιταλικά εργοστάσια που δουλεύουν να το πούμε απλά ως φασόν, και σου ράβουν ακριβώς αυτό που ζητάς. Η Valentina είχε επαφές με όλα αυτά τα εργοστάσια. Και κάπως έτσι σκεφτήκαμε πως θα μπορούσαμε να συνδέσουμε αυτούς τους δύο κόσμους καλύπτοντας αυτό το κενό.
Ξεκινήσαμε στην αρχή κάνοντας κάποια consulting εξυπηρετώντας τους costume designers. Ενώσαμε δηλαδή το σινεμά -για το οποίο τρελαίνεται ο Σάκης με τον κόσμο της μόδας με την οποία είχε επαφές η Valentina. Αυτά τα δύο συναντιούνται ξεκάθαρα στο πεδίο των costume designers. Έτσι βγήκε. Έπειτα έχοντας εμπειρία από τα media τόσα χρόνια αποφασίσαμε μέσω της πλατφόρμας μας να επικοινωνήσουμε την δουλειά μας για να ενισχυθεί όλο αυτό δημιουργώντας το 2016 το “Dark Candy“.
Αυτό σε αρχικό στάδιο. Μετά αρχίσαμε να κάνουμε video συνεντεύξεις, δεν υπήρχε ακριβώς πλάνο. Το ένα video φέρνει το άλλο και δημιουργήθηκε η πρώτη σειρά ντοκιμαντέρ μας με την μορφή επεισοδίων. Το Meet the Hollywood costume designers.
Στα δέκα πρώτα επεισόδια παρακολουθούμε αποκλειστικές συνεντεύξεις προσώπων όπως η Deborah Lendis, σύζυγος του σκηνοθέτη John Landis και costume designer των Blues Brothers και Indiana Jones. Την θρυλική Lou Eyrich costume designer η οποία κέρδισε το Emmy 2018 για το The Assassination of Gianni Versace κα.
Παράλληλα παρατηρούμε ότι έχει αποκτήσει όλο αυτό μία μεγάλη απήχηση. Πολύ περισσότερο όμως οι costume designers άρχισαν να μας ακολουθούν ο ένας μετά τον άλλο και να θέλουν και οι ίδιοι να συμμετέχουν.
Πραγματοποιούν συναντήσεις μέσα στο set της “Ολίβια Πόουπ” και στις επαφές τους θα δεις να φιγουράρουν ονόματα όπως αυτό της Μαίρη Ζόφερς που έκανε τα κοστούμια για το La La Land, του costume designer του House of Cards αλλά και τον ενδυματολόγο υποψήφιο για Όσκαρ του Shape of Water μέχρι σκηνογράφους και μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας.
Ήταν τα views που δεν περιμέναμε, ήταν τα σχόλια από τους ίδιους τους costume designers, ήταν η απήχηση που πήρε όλο αυτό το οποίο στην ουσία μας οδηγεί και εξελίσσεται.
Στην πρόσφατη ανοιχτή παρουσίαση της δουλειάς τους στο Ύψιλον, στην οποία βρέθηκε πλήθος κόσμου διαφόρων ηλικιών αυτό που έγινε αντιληπτό στο τέλος ήταν το ενδιαφέρον του κοινού να μάθει περισσότερα για τους ανθρώπους που καθορίζουν ουσιαστικά τους ήρωες σε κάθε μπλοκ μπάστερ.
Όταν βλέπεις μια ταινία είναι λογικό να μην σκέφτεσαι ότι υπάρχει μία ολόκληρη έρευνα από πίσω για τον κάθε πρωταγωνιστή. Δεν παίρνεις δηλαδή δυο ρούχα και τον ντύνεις.
Πρέπει να ξεχωρίσουμε πως δεν συμπορεύονται ο fashion designer με τον costume designer. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα που δεν έχουν κοινό σημείο επαφής, δύο διαφορετικοί κόσμοι που περπατούν παράλληλα. Εκεί που συναντιούνται η μόδα και το σινεμά είναι αλλού.
Πολύς κόσμος δεν ήξερε ότι το Χόλιγουντ για παράδειγμα έχει παίξει μεγαλύτερο ρόλο στη μόδα από ότι οι fashion designers. Το ‘30 το Χόλιγουντ έκανε τα τρεντ στη μόδα και όχι το Παρίσι. Μέχρι και το 1940, το Παρίσι έπαιρνε τις τάσεις έτοιμες από το Χόλιγουντ.
“Όταν βρισκόμαστε στην Αμερική, μας φαίνεται απίστευτο που γνωρίζουν το Dark Candy”
Ο Σάκης μου δείχνει στα κλεφτά μηνύματα που δέχεται στο κινητό του από ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι για τη στιλιστική μνήμη τεράστιων ηρώων και ηρωίδων της μεγάλης οθόνης.
Πήγαμε να συναντήσουμε την Ζακλίν Σεντάν (costume designer Columbo) για να της πάρουμε συνέντευξη. Έτυχε εκείνη την ημέρα να έχει ένα πάνελ από costume designers, στους οποίους συμπεριλαμβανόταν και η costume designer των Desperate Housewifes, τον Eduardo Castro και άλλους. Μόλις μας παρουσίασε σε εκείνους και τους δώσαμε την κάρτα, γύρισαν και μας είπαν “ώστε εσείς είστε οι Dark Candy”.
Εντοπίσαμε την ένωσή των costume designers η οποία έχει περίπου 1000 μέλη σε όλη την Αμερική και δεν υπάρχει και κάτι αντίστοιχο με αυτό που κάνουμε μέχρι στιγμής.
Ο Armani είναι στο σινεμά και έχει δουλέψει με πολύ μεγάλες ταινίες γιατί από το 1970 και το Ζιγκολό έχει δικά του γραφεία στο Λος Άντζελες. Στην Αμερική λέγονται studio servises. Για παράδειγμα το Blumingdales έχουν studio servises και ασχολούνται μόνο με το σινεμά, εξυπηρετώντας τους costume designers. Αλλά αυτό είναι κάτι που το κάνουν μόνο πολύ μεγάλες εταιρείες. Το σχήμα το δικό μας δεν είναι μόνο εμπορικό, εμείς κάνουμε παράλληλα ντοκιμαντέρ κλπ, έχουμε μια άλλη προσέγγιση διαφορετική από αυτή των studio servises.
Μόλις ολοκλήρωσαν ένα consulting για το Captain Marvel που θα βγει το 2019. Η costume designer έψαχνε ένα συγκεκριμένο ύφασμα που χρησιμοποίησε ο Ζακ Πόζεν για το φόρεμα που φωτιζόταν στο σκοτάδι της Κλερ Ντέινς.
Αυτό απαιτεί έρευνα κανονικά με τηλέφωνα και επικοινωνία σε όλο τον κόσμο για να το βρούμε. Βρίσκουμε ότι τελικά αυτό το ύφασμα λέγεται dream lux και παράγεται μόνο στη Ιταλία. Και το εξελίξαμε προτείνοντας στην costume designer αντί να το πάρει ακριβά από την Ιταλία, να επιλέξει ένα άλλο ύφασμα που βρήκαμε από την Ιαπωνία το πιο λεπτό ύφασμα που υπάρχει στον κόσμο και το οποίο μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες της. Και τρελάθηκε. Αυτό είναι το consulting.
Η πηγή εσόδων για το Dark Candy, εκτός από το consulting, προκύπτει κυρίως από τις χορηγίες στα επεισόδια. Ένα πρότζεκτ το ακολουθείς για αρκετό καιρό. Η αναζήτηση χορηγών και για τις σειρές ντοκιμαντέρ είναι χρονοβόρα. Είχαμε το Χιλτον Μιλάνο για παράδειγμα στην Ιταλία, πέρα από το καλλιτεχνικό κομμάτι υπάρχει και το πρακτικό το οποίο απαιτεί καθημερινή δουλειά. Κάνουμε επαφές σε κάθε μας ταξίδι.
Αυτή την στιγμή πέρα από την συμβουλευτική που τα κάνουμε σταθερά, αυτό που θα θέλαμε να κάνουμε είναι να συγκεντρωθούμε περισσότερο στο ντοκιμαντέρ. Γιατί μέσα από αυτό είχαμε την μεγαλύτερη αναγνώριση την οποία θα μπορούσαμε να λάβουμε. Από την Ντέβορα Λέντις, που διδάσκει στο UCLA και βρίσκεται σε επιτελική θέση στο Copley Center το μεγαλύτερο Ινστιτούτο των Costume Designers η οποία μας είπε προσωπικά ότι όσα έχουμε κάνει τα κρατάει στο αρχείο της έως τον θρύλο που ακούει στο όνομα Anthea Sylbert.
Βλέπω ένα από τα ποστ που έχει κοινοποιήσει το Coply Center στη σελίδα του στο Facebook και ο Σάκης μου εξηγεί γιατί τρελάθηκαν με αυτή την περίπτωση.
H Anthea Sylbert, ελληνικής καταγωγής έκανε το Chinatown του 1970 και ήταν ως costume designer και υποψήφια για Όσκαρ. Πρώτη φορά την συναντήσαμε στην Σκιάθο, παράτησε το Χόλιγουντ πριν από κάποια χρόνια και ζει πλέον απομονωμένη εκεί. Και δεν το ήξερε κανείς. Κάναμε ένα video που διηγείται τα πάντα. Για το πως έκανε τα κοστούμια στο Chinatown, στο Rosemary’s baby του Πολάνσκι. Έχουν τρέλα για την Anthi Silver στο Λος Άτζελες. Σπουδάζουν την δουλειά της.
Άλλο share πιο κάτω, τo video των παιδιών με τον Carlo Poggioli, costume designer του Young Pope. Όλη η επαφή, η προσέγγιση, η έρευνα και η συνέντευξη όπως και το τελικό αποτέλεσμα είναι παραγωγή των δυο τους.
“Κυνηγάμε να πάμε στα σπίτια τους. Για να είναι πιο χαλαροί, πιο άνετοι.”
Πολλοί μας ρωτούν αν έχουμε επιστρέψει μόνιμα Θεσσαλονίκη. Δεν είναι το θέμα που μένουμε. Ήρθαμε στο καταφύγιό μας να κλειδωθούμε σε μια φούσκα γιατί έχουμε την ανάγκη να καταλάβουμε τι εξέλιξη πρέπει να έχει το Meet The Hollywood Costume Designers. Με τη δεύτερη σεζόν (τα δεύτερα 10 επεισόδια που θα προβληθούν φέτος) έχουμε αποφασίσει να το ολοκληρώσουμε και σκεφτόμαστε το επόμενο βήμα να είναι ίσως ένα φορμάτ για την τηλεόραση και τα φεστιβάλ ντοκιμαντέρ.
Στα επόμενα 10 επεισόδια με τα οποία θα ολοκληρωθεί και ο κύκλος συναντήσαμε την costume designer του Harry Potter την Jany Temime την οποία συναντήσαμε στο studio και μας μίλησε για τον Χάρι Πότερ, τον Τζειμς Μποντ κα. Ονόματα όπως o Luis Sequeira από το Shape of Water ή η Ruth Mayer θέλουν να είναι στο πρότζεκτ μας.
Στα επεισόδια που δημιουργούμε με τους costume designers δεν ψάχνουμε γκόσιπ ή την γκλάμουρ πλευρά. Εμείς ψάχνουμε την πλευρά της δουλειάς. Τι υπάρχει πίσω από κάθε κοστούμι. Πώς γεννιέται ένα iconic costume. Και πολλές φορές όταν τους το ρωτάμε αυτό αναρωτιούνται ποιο είναι το iconic costume που έκαναν;
Ο λόγος που έρχονται οι διάσημοι στην Σκιάθο κάθε καλοκαίρι για παράδειγμα είναι η Άνθια Σίμπερτ που είπαμε πριν. Και κάτι που δεν ξέρουν πολλοί είναι το γεγονός πως η Άνθια Σίμπερτ είναι μια γυναίκα που δεν ανοίγει την πόρτα εύκολα. Στην Valentina όμως όχι μόνο την άνοιξε, αλλά υπήρξε και αποκαλυπτική.
Ακόμα και σήμερα έχει ένα απωθημένο. Ήταν δύο φορές υποψήφια για Όσκαρ και αν της κάνεις την ερώτηση αυτή, εκνευρίζεται γιατί δεν τα κατέκτησε τελικά. Το πρώτο Όσκαρ το 1974 της Chinatown το έχασε από την Θεσσαλονικιά Θεώνη Όντριντζ για το Γκρέιτ Γκάσμπι.
https://www.youtube.com/watch?v=SvWQbWuRlS0
Σύντομα εκτός από την διαδικτυακή τους παρουσία οι δυο τους σκέφτονται να πραγματοποιήσουν μια σειρά εργαστηρίων.
Τα εργαστήρια τα σκεφτήκαμε για να διαδώσουμε την κουλτούρα του costume. Τι δίνει στην ιστορία του χαρακτήρα. Όπως στην ιστορία με την Μέριλιν Μονρόε και το διάσημο ροζ φόρεμα το οποίο όμως δεν έπρεπε να το φορέσει. Έπρεπε κανονικά να φορέσει ένα φόρεμα πιο αποκαλυπτικό. Εκείνο το φόρεμα είναι πολύ κλειστό για την Μονρόε. Εκείνη την περίοδο που έπρεπε να γράψουν την συγκεκριμένη σκηνή, είχαν κυκλοφορήσει κάποιες γυμνές φωτογραφίες της Μέριλιν με αποτέλεσμα να έχει πάρει φωτιά το studio και έπρεπε οπωσδήποτε να δώσουν μία άλλη εικόνα της. Είπαν στον costume designer, αύριο πρέπει να μας κάνεις ένα φόρεμα που να είναι αθώο. Και έτσι βγήκε το συγκεκριμένο κομμάτι.
Αυτό είναι κάτι που για πολλούς θα περάσει απαρατήρητο. Όμως είναι ακριβώς αυτό που συνεπήρε τον Σάκη και την Valentina. Σε συνδυασμό με την επιμονή και την καλή δουλειά, τους άνοιξαν πολλές πόρτες.
“Σε αυτόν τον κλάδο δεν υπάρχει φίλος του φίλου. Θα κρατηθείς μόνο με την δουλειά σου ξεκάθαρα.”
Ένα άλλο ακόμα κομμάτι σημαντικό μέσα από τα workshops είναι πως θέλουμε να δείξουμε στα παιδιά που κάνουν μόδα πως υπάρχει και αυτός ο κλάδος, δεν χρειάζεται να γίνεις fashion designer. Μπορείς να γίνεις costume designer, να δουλεύεις στο σινεμά, έχουμε και τις κατάλληλες επαφές για να βοηθήσουμε κάποιο παιδί. Μας ενδιαφέρει να έχουν ένα σκοπό τα εργαστήρια να μην λέμε θεωρίες απλά.
Ο costume designer και ο fashion designer είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Ο costume designer σχεδιάζει κάτι που τίθεται στην υπηρεσία του χαρακτήρα αποκλειστικά.
Παράδειγμα η Τζούλια Ρόμπερτς στο Pretty Woman. Η costume designer έπρεπε να φτιάξει ένα συγκεκριμένο στιλ επάνω στον χαρακτήρα της Βίβιαν που έτυχε να είναι η Τζούλια Ρόμπερτς η οποία δεν έχει καμπύλες και έπρεπε να είναι ανδρόγυνη αλλά ταυτόχρονα πιο σέξι.
Το κουστούμι δεν βγαίνει πριν αλλά μαζί με τον ρόλο. Δύο διαφορετικές αγορές που δεν συναντιούνται παρά μόνο όταν κάποιος θέλει να κάνει κάτι εμπνευσμένο από την ταινία και σε αυτή την περίπτωση μπορεί μόνο ο costume designer μπορεί να τον καθοδηγήσει σε αυτό.
Γιατί ο κόσμος όταν πάει να αγοράσει μία συλλογή εμπνευσμένη από μία σειρά ή ταινία δεν πάει να αγοράσει την φούστα ή την μπλούζα, πάει να αγοράσει το πρόσωπο. Δεν πάω να αγοράσω το σακάκι για να πάω σε ένα πάρτι, πάω να αγοράσω το σακάκι του Ντον Ντρέιπερ (MadMen).
Αν σκεφτόμουν πριν από κάποια χρόνια ότι θα εξελίσσαμε την ιδέα τόσο θα σου ‘λεγα αποκλείεται. Άρα πλέον δεν αποκλείουμε τίποτα λέει ο Σάκης.
Τώρα είναι σε συζητήσεις για μία μεγάλη παραγωγή που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2020. Μαζί με την πρεμιέρα της ταινίας θα κυκλοφορήσει και κολεξιόν εμπνευσμένη από το έργο. Δεν μπορούν να ανακοινώσουν ακόμα τα ονόματα, ωστόσο μας προϊδεάζουν λέγοντάς μας πως κάνουν το consulting και ένα μεγάλο deal.
“Πρέπει να έχεις επιμονή, θέληση και ταξίδια όπου δεν πηγαίνεις όμως για διακοπές. Υπάρχει ένα πρόγραμμα που αλλάζει συνεχώς οπότε υπάρχει και άγχος και κούραση…”
Είναι ανοιχτοί σε προτάσεις και μάλιστα ήδη κάνουν επαφές με την Περιφέρεια για να φέρουν ανθρώπους και παραγωγές στη Θεσσαλονίκη.
Δεν ήταν η ζωή μας έτσι. Τώρα με αυτή την περιπέτεια άλλαξε και πλέον το βλέπουμε που θα μας πάει. Ήρθαμε εδώ γιατί αφήσαμε τις αισθήσεις μας ανοιχτές. Από εκείνη την designer που μας είπε ρε ‘σεις δεν βρίσκω τα τζάκετ για τον Vin Diesel. Και αυτό πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει εδώ πολύ κόσμο για να αντιμετωπίσει και την κρίση. Να αφεθείς και να δεις τι έχεις μπροστά σου…
Η Valentina μόλις είδε το ολοκληρωμένο τρέιλερ για τη νέα σεζόν των docu series έκλαψε. Δεν είχε αντιληφθεί το μέγεθος όσων έκαναν. Και είπε WOW. Και εμείς Valentina!
*Τους συναντήσαμε με αφορμή την ανοιχτή παρουσίαση της πλατφόρμας Dark Candy στο Ύψιλον αλλά και λίγο πριν την έκθεση φωτογραφίας HOLLYWOOD GREEK FIRE στην Αθήνα από τις 14 έως τις 17 Δεκεμβρίου στο πλαίσιο του Film Factory.