Γευση

Στις 20 Οκτωβρίου ανοίγει η Μοδιάνο. Αυτά είναι μερικά από τα καταστήματα της.

H parallaxi αποκαλύπτει τα καταστήματα που ξέρουμε μέχρι τώρα

Parallaxi
στις-20-οκτωβρίου-ανοίγει-η-μοδιάνο-αυτ-899227
Parallaxi

Εικόνες: Όλγα Δέικου 

Στην τελική ευθεία πλέον για το άνοιγμα της, που τοποθετείται οριστικά στις 20/10 η Αγορά Μοδιάνο, αναπλασμένη εντυπωσιακά επιστρέφει στη ζωή της πόλης την εορταστική εβδομάδα του πολιούχου της. 

Με την υπογραφή του ομίλου Fais, η νέα Αγορά Μοδιάνο, το νέο τοπόσημο της Θεσσαλονίκης και η πρώτη οργανωμένη αγορά τροφίμων στο πρότυπο των αντίστοιχων του εξωτερικού, μετά από επένδυση 10 εκατ. ευρώ σε ένα ιστορικό και μοναδικό ακίνητο, φιλοδοξώντας να δώσει προστιθέμενη αξία στον γαστρονομικό χάρτη της συμπρωτεύουσας, αναμένεται να απασχοληθούν περισσότεροι από 400 εργαζόμενοι. Οι επιχειρήσεις που θα λειτουργήσουν αριθμούν τις 75.

modiano.jpg

Η πρώτη Σεπτεμβρίου είναι η ημερομηνία που παραδίδονται ολοκληρωμένοι και άδειοι οι χώροι στους tenants που ξεκινούν τις διαμορφώσεις των καταστημάτων τους ώστε να λειτουργήσουν πανέτοιμα στις 20 Οκτωβρίου που ανοίγει επίσημα η αγορά. 

Στην Αγορά Μοδιάνο συμμετέχει πληθώρα Θεσσαλονικέων και όχι μόνο, σημαντικών επιχειρηματιών. Σε καταστήματα πώλησης προϊόντων γαστρονομίας αλλά και εστίαση.

Ας συστήσουμε μερικούς από τους ενοικιαστές των καταστημάτων: 

Η εξαιρετική ομάδα του Cin Cin, Giulietta, Mariel, Kohi με την Ντίνα Κουτσού και τον Βασίλη Καλαϊτζη να δημιουργούν εδώ ένα νέο concept το Picco με pinsa romana και cocktails. Μια ιταλική νότα που αγαπάμε πολύ στα ταξίδια μας στην Ιταλία. 

”Στον κλάδο της παραδοσιακής πινζα από δομημένης δημιουργικά, με νότες Ελλάδος και συνδυαστικά με δημιουργικά κοκτέιλ, αποστάγματα και απεριτίφ. Μεγαλώσαμε στην Θεσσαλονίκη. Στο κέντρο της πολης στον οργανικό χώρο της αγοράς Μοδιάνο. Εκεί που στον αέρα πλανώνται μνήμες πολυπολιτισμικές. Στην Θεσσαλονίκη του εμπορίου και των νέων ιδεών, όπως αυτής της αγοράς, ενός food market σαν αυτά που επισκεφτήκαμε και ζηλέψαμε στην Βαρκελώνη, το Μιλανο και το Λονδίνο. Ενός εγχειρήματος που συνδυάζει το παλιό με το καινούργιο, και το χρηστικό με το ωραίο. Δεν θα μπορούσαμε να λείψουμε από αυτό το ταξίδι, ταξιδιώτες και εμείς, νομάδες του επιχειρείν και των νέων ιδεών. Κεντρικό προϊόν η ζύμη μας, σε μια New Age Pinseria με παραλλαγές του μενού όλες τις ώρες της ημέρας a la minute με προσαρμογές από μια μικρή γαστρονομική κάρτα που θα στηρίζεται σε πρώτες ύλες του εμπορίου της αγοράς. Με πρωταγωνίστρια την “Pinsa Romana moderna” που είναι η αναβίωση μιας αρχαίας παραδοσιακής ρωμαϊκής συνταγής της pizza, αναθεωρημένη με τη χρήση νέων συστατικών και σύγχρονων τεχνικών προεργασίας και σε οβάλ σχήμα. Άλλοτε απλωμένη με φρέσκα, άψητα υλικά, άλλοτε σκεπαστή με πιο πικάντικες νότες, για να σερβίρεις αλίπαστα ή όστρακα. Γλυκιά ή αλμυρή, τολμηρή ή αυθάδης αλλά πάντοτε μοναδική, υψηλά γαστρονομική, a la minute, με ότι πιο φρέσκο έχει να προσφέρει εκείνη την ημέρα το οικοσύστημα της Μοδιάνο. Συνοδευόμενη από ένα Aperitivo. Την συνήθεια αυτή που κυριαρχεί σε όλη την λεκάνη της Μεσογείου, από την Κύπρο και το Ισραήλ μέχρι την Ισπανία και το Μαρόκο με τον ιδιαίτερο δικό της χαρακτήρα του ελαφρού γεύματος παρέα με ένα χαμηλό σε αλκοολικούς βαθμούς ποτό από μια μεγάλη γκάμα αποσταγμάτων (γράπα, μπράντυ, Τσίπουρο, κτλ.), λικέρ (αμάρο, μπίτερ, ζιβανία, άρρακ), ενισχυμένων οίνων (βερμούτ, σέρι), ανθρακούχων οίνων (σαμπάνια, προσέκο). Προέρχεται από την λατινική λέξη “aperire” όπου παραδοσιακά σήμαινε αυτό που «ανοίγει» το στομάχι πριν το φαγητό και έχει συνδεθεί άρρηκτα με τις ανοιχτές υπαίθριες αγορές της Ευρώπης” μας λέει η Ντίνα Κουτσού. 

To Mycava, ο παράδεισος των κρασιών έρχεται με νέο concept. 

”Το concept είναι ότι μέσα στο mycava θα μπορείς να δοκιμάσεις σε dispenser 20 θεσεων διαφορετικά κρασιά κάθε μήνα πριν τα αγορασεις. Θα υπάρχουν επίσης θεματικά tasting menu πχ με κρασιά από το Αιγαίο, με κρασιά με αρωματικό χαρακτήρα, με έμφαση στα ελληνικά και λίγες ξένες ετικέτες. Το tasting area είναι το νέο στοιχείο” λέει ο Στέλιος Δημητριάδης.

Ο βραβευμένος από το διάσημο μπαρ Γορίλας μαζί με την ομάδα του Αχιλλέα Πλακίδα να δημιουργεί σε έναν από τους δύο εξώστες της στοάς το απόλυτο μπαρ, το Hive.

”Καθώς μεγαλώνουμε και μεις είχαμε την ανάγκη να φτιάξουμε ένα μπαρ με τη φιλοσοφία του Γορίλα τάρκετ στον πελάτη. Το Hive δηλαδή η κυψέλη, είναι ένα all day bar, relax το πρωι με καφε και το βραδυ εγκαινιάζουμε μια καινοτομια, το in side bar tending, όπου οι άνθρωποι όρθιοι μαζεύονται γύρω από μια απο νησίδα παρέα, κοντά στην παρασκευαστική διαδικασία και παίρνουν μέρος. Κάτι που ανθίζει πολύ στην Ευρώπη. Με μενου φαγητού και signature cocktails όλα από προϊόντα και εμπόρους αγοράς, που θα αλλάζουν ανά δυο μήνες. Το ονομάσαμε έτσι όπως το ταξίδι της μελισσας που γυρίζει σε γειτονικά λουλούδια για να ταϊσει τα παιδιά της και να παράξει το μέλι, μας λέει ο Αχιλλέας Πλακίδας.

Στον άλλο εξώστη η ομάδα του πολύ συζητημένου Estrella με τον Κώστα Καπετανάκη, τη Μαρία Σμπίλη και τον Γιάνννη Καπετανάκη να δημιουργούν ένα νέο all day στέκι που έχει όλα τα φόντα να λατρευτεί.  

”Αναθέσαμε την μελέτη στο Studio Materiality που σεβάστηκε πολύ την ιστορία όπως για παράδειγμα το ιστορικό πλακακι που θα δείτε στον εξώστη μας 20. Δημιουργήσαμε ένα νέο μενού που θα κρατησουμε τα highlights μας θα προχωρήσουμε σε νέες δημιουργίες. Βασισμένο σε 100% ελληννικές πρώτες ύλες, με υλικα απο την ίδια την αγορά, βιολογικά αυγά, μέλια, προζυμενια ψωμια  δημιουργούμε 8-10 πιατα, αλμυρά και γλυκά με έντονες τις μυρωδιες και την πολυπολιτισμικότητα της αγορας. Ακόμα νέα σκεύη Γιώργος Βαβάτσης νέες στολές προσωπικού που σηματοδοτούν τα 10 χρονια Estrella” μας λέει ο Κώστας Καπετανάκης.

Σπουδαίοι πρωταγωνιστές των πρώτων υλών και της γεύσης έρχονται σε μια αγορά που πάντα η πρώτη ύλη ήταν κυρίαρχη.

To αγαπημένο παντοπωλείο Olicatessen του Αλέξη Στεφανίδη έρχεται με δυο καταστήματα. Ένα ντέλι Olicatessen με πολλές εκπλήξεις με αποκλειστικά και μόνο ΚΟΡΥΦΑΙΑ προϊόντα. και 20 ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ που θα δημιουργήσουν 20 προϊόντα αποκλειστικά για το deli Olicatessen στη Μοδιάνο. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα κατάστημα εμπειρίας. Με δυσεύρετα, σπάνια, ανύπαρκτα ή εξτρεμιστικά προϊόντα. Το συγκεκριμένο κατάστημα θα έχει μόνο ΤΡΟΦΙΜΑ (σε αντίθεση με το flagship κατάστημα μας στα ΑΝΩ ΛΑΔΑΔΙΚΑ που έχει και καλλυντικά, και προϊόντα κουζίνας).

Η Φάρμα Ελασσώνας με την εταιρία Κασίδης, από τους πρόποδες του Ολύμπου με την καθημερινή επαφή με τους κτηνοτρόφους, το σεβασμό στα ζώα και την έντονη συνείδηση περιβαλλοντικής ευθύνης αποτελούν φέρνει μοναδικά, ποιοτικά προϊόντα υψηλών προδιαγραφών.

Το κρεοπωλείο Meating Place Διδασκάλου, το αγαπημένο κρεοπωλείο της Ανθέων με παραδοσιακές γεύσεις με νέες προτάσεις, ποικιλία από κρέατα εξαιρετικών κοπών,  προϊόντα delicatessen, επιλεγμένες ετικέτες κρασιών και ποτών από όλο τον κόσμο.

Τα πολύ γνωστά brands Αυγά Τσακίρη, τα Αβγά Νεοχωρούδας από το 1963 που από το 2006 καινοτόμησε στον ελληνικό χώρο των αβγών, δημιουργώντας μια πρότυπη μονάδα βιολογικής παραγωγής αβγών και παράλληλη βιολογική καλλιέργεια 300 στρεμμάτων σιτηρών.

 Η εξαιρετική Τράτα, με την καλύτερη εκδοχή των θαλασσινών και βέβαια τον τόνο με την παγκόσμια καινοτομία του καπνιστού τόνου TRATA, τον μοναδικό που καπνίζεται φυσικά σε φούρνο με ξύλα.

modiano2.jpg

Ένα νέο concept που ονομάζεται λέγεται Wild Souls και έχει να κάνει με την vegan και υγιεινή διατροφή με βάση το ταχίνι και τον χαλβά.

Το τυροκομείο Αρβανίτη με διαδρομή από το 1980 και είναι γεμάτη από επιτυχίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, βραβευμένη Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τυριών, αποσπώντας το Χρυσό Βραβείο που για πρώτη φορά απονέμεται σε ελληνική επιχείρηση.

Η Ιταλία στη Θεσσαλονίκη έχει όνομα και αυτό είναι Πασκουάλε Λέμπο. Ο δημιουργός του θρυλικού Mare e Monti δημιουργεί ένα νέο χώρο με φρέσκια pasta και όλα τα μυστικά που έκαναν το εστιατόριο του λατρεία. 

Η ομάδα του Ergon μετά από δεκάδες πετυχημένα project, που έρχονται να δημιουργήσουν ένα πρότυπο πρατήριο ψωμιού αργής ωρίμανσης. 

Ένα concept κρεάτων και αυγών από την ομάδα του Διογένη Κάτσου, που έχει ήδη δημιουργήσει στην πόλη πολλά πετυχημένα μαγαζιά όπως πρόσφατα το Pelosof. 

H πιο πετυχημένη ιστορία φαλάφελ στη Θεσσαλονίκη από την ομάδα της Τόλυς Τσάνταλη έρχεται με φόρα από τη Μητροπόλεως για να μεταφέρει την γεύση της Μέσης Ανατολής με νέες ιδέες.

Η ανανεωμένη Αγορά Μοδιάνο, το τοπόσημο της Θεσσαλονίκης, ανοίγει τις πύλες της κι ενδυναμώνει τον ρόλο της πόλης ως τον απόλυτο all year τουριστικό προορισμό.

Το Nuts Factory με ένα κονσεπτ με Λουκούμια με ξηρούς καρπούς φέρνουν κάτι από τη μαγεία της ανατολίτικης αγοράς του χτες στο σήμερα. 

Τα προϊόντα Regina Κουραντίδης, τα γλυκίσματα για παιδιά της Camelot, το παγωτό της Κασσάνδρας από αγουρέλαιο, τα όσπρια της Kastor Farm, το ζαχαροπλαστείο Χατζή, και το Παραδοσιακό Γερμανικό Αλλαντοποιείο Ochsenkopf. 

Το παραδοσιακό, θεσσαλονικιώτικο γυράδικο, το ΓΡΝ της ομάδας  του Χρήστου Κουδούνη,που αγαπάμε σε διάφορα σημεία της πόλης, έρχεται στην είσοδο της Ερμού.Φτιαγμένα στο χέρι, με τις αυστηρότερες προδιαγραφές υγιεινής και των προτύπων HACCP & ISO 22000, με πραγματικό χειροποίητο γύρο 100% παραγωγής τους.

Επιπλέον, κάνουμε μία στρατηγική συνεργασία εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με τη μη κερδοσκοπική Wise Greece. που έχει βραβευτεί για το έργο της από τα Ηνωμένα Έθνη και την Παγκόσμια Τράπεζα.

Μία σεβιτσερία, υπέροχη μπυραρία που ξεδιψά τον πιο ψαγμένο λάτρη της μπύρας. Στα σκαριά βρίσκονται και πολλές ακόμη συνεργασίες με τις οποίες θα ολοκληρωθεί ένα πλήρες mix επαγγελματικών και προϊόντων για κάθε έναν και κάθε βαλάντιο. Όλοι αυτοί καθώς και οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, οι επισκέπτες από τις άλλες πόλεις της Ελλάδας αλλά και οι επισκέπτες από το εξωτερικό, θα γράψουν τη νέα ιστορία της Αγοράς Μοδιάνο.

Όλα τα παραπάνω, βέβαια, θα συνοδευτούν από ένα πλούσιο πρόγραμμα από μοναδικά pop up events, που στόχο έχουν να καθιερώσουν στον χώρο ένα σημαντικό music & gastro φεστιβάλ, πάντα σε συνεργασία με ιδιώτες και φορείς, προσφέροντας ένα άλλο επίπεδο ζωής στους Θεσσαλονικείς κι ένα νέο μοντέλο Τουρισμού στους απαιτητικούς επισκέπτες. 

Η parallaxi θα είναι εκεί με δράσεις που ταιριάζουν στο πνεύμα της αγοράς. 

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα