Αγορά

Αυτό θα πρέπει να κάνεις πάντα πριν την πτήση σου

Τουλάχιστον μία εβδομάδα πριν!

Parallaxi
αυτό-θα-πρέπει-να-κάνεις-πάντα-πριν-την-315065
Parallaxi

Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι εφόσον κλείσαμε ένα εισιτήριο με το αεροπλάνο, θα αντικρίσουμε την ημέρα και ώρα της πτήσης αυτά για τα οποία πληρώσαμε. Για παράδειγμα, μπορεί να θεωρούμε δεδομένο ότι εφόσον επιλέξαμε μία συγκεκριμένη θέση, αυτή θα παραμείνει ίδια κατά το ταξίδι. Ωστόσο, μια αεροπορική εταιρεία μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει τη θέση μας. Γιατί συμβαίνει όμως αυτό και πως είναι δυνατόν να το αποφύγουμε;

Όταν αγοράζετε ένα εισιτήριο, ουσιαστικά υπογράφετε ένα συμβόλαιο μεταφοράς. Αυτή η σύμβαση επιτρέπει στην αεροπορική εταιρεία να αλλάξει πολλά από τα στοιχεία του ταξιδιού και μάλιστα χωρίς να σας ειδοποιήσει. Ειδικότερα, αν παρατηρήσετε τους όρους ταξιδίου θα διαβάσετε ότι «Η εταιρεία μπορεί να αντικαταστήσει το αεροσκάφος», να καθυστερήσει ή να ακυρώσει πτήση, να καθυστερήσει ή να αλλάξει ή να καταργήσει προορισμούς, οι οποίοι αναγράφονται στο εισιτήριό σας». Οπότε όταν κάνετε μια τέτοια αγορά μην είστε σίγουροι για το τι ακριβώς πληρώσατε.

Όταν οι αεροπορικές εταιρείες αλλάζουν το αεροσκάφος, η διάταξη της καμπίνας μπορεί επίσης να αλλάξει, πράγμα που μπορεί να επηρεάσει τη τις ρυθμίσεις των καθισμάτων. Μπορεί να υπάρχουν λιγότερα καθίσματα στην οικονομική θέση ή μια σειρά μπορεί να έχει λιγότερο χώρο για τα πόδια από ότι αναμένατε. Το προσωπικό μπορεί επίσης να αλλάξει τις θέσεις των καθήμενων προκειμένου να εξυπηρετήσει τις οικογένειες που ταξιδεύουν.

Φυσικά, οι αεροπορικές εταιρείες καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να υπάρχει αντιστοίχηση ανάμεσα σε αυτό που ο πελάτης πλήρωσε και τη θέση που επέλεξε. Γι’ αυτό και εκείνοι που ανακάλυψαν ότι η θέση τους ήταν διαφορετική έχουν το δικαίωμα να καλούν την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών για βοήθεια.

Έτσι, εάν έχετε στο μυαλό σας ποιο είναι το κάθισμα που επιλέξατε, πληρώσατε χρήματα γι ‘αυτό και θα θέλατε  πολύ να βρίσκεστε σε αυτή τη συγκεκριμένη θέση, να τηρείτε αρχεία των αγορών σας. Συνεχίστε να ελέγχετε τακτικά τις πληροφορίες πτήσης μέχρι  και την απογείωση του αεροσκάφους. Εάν αλλάξει κάτι, επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. Θα σας προσφέρουν ίσως αποζημίωση για το πρόβλημά σας – ειδικά εάν πλησιάσετε με την απόδειξη της αγοράς και παραμείνετε ευγενικοί.

Διαβάστε επίσης: 5 μυστικά για να βρεις τα πιο φθηνά αεροπορικά εισιτήρια

Πηγή: Travel + Leisure

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα