Alcohol free: Πώς η ταξιδιωτική βιομηχανία επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει πάρτι

Η νέα τάση στα ποτά "αγκαλιάζεται" από μπαρ, ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες και όχι μόνο. 

Parallaxi
alcohol-free-πώς-η-ταξιδιωτική-βιομηχανία-επανα-917695
Parallaxi

Ένα σωρό πρωτότυπα κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ “λανσάρει” η ταξιδιωτική βιομηχανία στους ταξιδιώτες- καταναλωτές και όπως όλα δείχνουν πετυχαίνει το στόχο της.

Μάλιστα με αυτήν της την κίνηση η βιομηχανία τείνει να καταστήσει τα μη αλκοολούχα ποτά κορυφαία επιλογή παρά έσχατη λύση.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το “Ritz Bar” στο Παρίσι. Εδώ, αρκετά από τα ειδικά σχεδιασμένα κοκτέιλ δεν περιέχουν πλέον αλκοόλ. 

«Πάρτι δε σημαίνει πια αλκοόλ», τονίζει ο διευθυντής του μπαρ “Romain de Courcy”, ο οποίος εκτιμά πως περίπου ένας στους πέντε καλεσμένους παραγγέλνει κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ.

Όπως λέει, προτιμώνται κοκτέιλ με λευκό γκρέιπφρουτ, passion fruits, καρύδα και βανίλια.

Η Anna Welker, υπεύθυνη μπαρ, δημιούργησε με τη σειρά της διάφορες επιλογές ποτών που δεν περιέχουν αλκοόλ στο “Revival”, ένα ξενοδοχείο στη Βαλτιμόρη.

coctail.jpg

“Το μόνο που χρειάζεται είναι μια καλογραμμένη περιγραφή στο μενού προκειμένου να νιώσει κάποιος ότι οι υφιστάμενες επιλογές αξίζουν”, λέει η Welker. 

Το “Revival” είναι μόνο ένα από τα πολλά ξενοδοχεία που παρέχει αυτές τις επιλογές (δηλαδή ποτά χωρίς αλκοόλ) στο μενού του. 

«(Το πράγμα) έχει πάει καλύτερα από ό,τι πίστευα», λέει από μέρους της η Miranda Breedlove, υπεύθυνη μπαρ, που επιβλέπει μεταξύ άλλων τα Andaz, JdV by Hyatt και Thompson Hotel.

Οι λόγοι είναι οι εξής:

Καταρχάς, οι Αμερικανοί πίνουν λιγότερο αλκοόλ, κατά μέσο όρο, από οποιαδήποτε άλλη στιγμή από το 2001. 

Η τάση ενισχύεται επίσης από τη βελτιωμένη ποιότητα των μη αλκοολούχων αποσταγμάτων που παράγονται από γνωστές μάρκες.

Τέλος, οι μπαρτέντερ έχουν πάει κυριολεκτικά την παρουσίαση των μη αλκοολούχων ποτών σε άλλο επίπεδο.

Βάζουν όλη τους τη φαντασία σε μοναδικά γυάλινα σκεύη, προσθέτοντας απολαυστικές γαρνιτούρες και άλλα πολλά.

coctail-1.jpg

Ένα ξενοδοχείο στην Ιρλανδία, το “Merrion”, λάνσαρε το δικό του μη αλκοολούχο τζιν. Ονομάζεται “Artonical” και είναι έχει μέσα μεταξύ άλλων λουίζα.

«Έτυχε πολύ καλής υποδοχής», λέει ο υπεύθυνος του ξενοδοχείου, αν και συμπλήρωσε ότι ορισμένοι καλεσμένοι εξακολουθούν να εκφράζουν την έκπληξή τους. 

Οι αεροπορικές εταιρείες ακολουθούν την κατάσταση και την τάση που διαμορφώνεται και αρχίζουν να προσφέρουν ποτά χωρίς αλκοόλ. 

Οι επιβάτες σε business- class αεροπορικών εταιρειών μπορούν να επιλέξουν κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ κατά τη διάρκεια των πτήσεων. 

Πρόσφατα άνοιξε το Capital One Lounge στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντάλας, το οποίο σερβίρει αντίστοιχα κοκτέιλ. 

Ακόμα και στις κρουαζιέρες φαίνεται να “αγκαλιάζεται” η νέα τάση. Η all-inclusive σειρά Silversea έχει εισαγάγει επιλογές χωρίς αλκοόλ για τους ταξιδιώτες στο μενού της.

Πηγή: Travel+ Leisure 

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα