τρία-βραβεία-φιλοξενίας-απέσπασε-το-grand-hot-1237261

Διαμονή

Τρία βραβεία φιλοξενίας απέσπασε το Grand Hotel Palace στα Greek Hospitality Awards 2024

Το ξενοδοχείο βραβεύεται για το εξαιρετικό εργασιακό του περιβάλλον και αποσπά χρυσά βραβεία ως "Συνεδριακό" και "Πράσινο".

Parallaxi
Parallaxi

Με δύο χρυσά βραβεία και ένα ασημένιο διακρίθηκε το ξενοδοχείο Grand Hotel Palace για 8η συνεχή χρονιά, στον Πανελλήνιο διαγωνισμό των «GREEK HOSPITALITY AWARDS» 2024. Ο συγκεκριμένος θεσμός επιβραβεύει την αριστεία στο χώρο της ελληνικής φιλοξενίας. Οι θεματικές ενότητες στις οποίες έθεσε την υποψηφιότητά του το ξενοδοχείο αφορούσαν πυλώνες ανάπτυξης του ξενοδοχειακού κλάδου όπως η βιωσιμότητα, ο συνεδριακός τουρισμός καθώς και η μέριμνα για τους ανθρώπους και το εργασιακό περιβάλλον.

Ειδικότερα, το ξενοδοχείο Grand Hotel Palace απέσπασε τα παρακάτω βραβεία:

α) Το Χρυσό βραβείο ‘Best Greek MICE City Hotel’ ως το καλύτερο ξενοδοχείο πόλης για συνέδρια, εταιρικές συναντήσεις και εκδηλώσεις στην Ελλάδα (Gold Αward). Mέλος της HAPCO (Hellenic Association of Professional Congress Organizers) και του TCB (Thessaloniki Convention Bureau), παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στον τομέα του συνεδριακού τουρισμού.

β) το Χρυσό βραβείο ‘Best Greek Green City Hotel’ ως το καλύτερο ‘πράσινο’ ξενοδοχείο πόλης στην Ελλάδα (Gold Award). Οι συνεχείς περιβαλλοντικές δράσεις και πρωτοβουλίες, όπως η πρόσφατη συνεργασία με την εταιρεία Texcycle Greece, για την ανακύκλωση του ιματισμού του ξενοδοχείου, η επέκταση της συνεργασίας με τον περιβαλλοντικό οργανισμό We4all και σε εκπαιδευτικά περιβαλλοντικά προγράμματα σε δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης, η δημιουργία ‘πράσινων εκδηλώσεων’, η μέριμνα για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, αποτελεί προτεραιότητα για τους ανθρώπους του Grand Hotel Palace.

γ) Ασημένιο Βραβείο ‘Best Greek Hotel Workplace’ ως το καλύτερο ξενοδοχειακό εργασιακό περιβάλλον (Silver Award). Βασικό μέλημα της διοίκησης είναι η φροντίδα για το προσωπικό του ξενοδοχείου, η βελτίωση της ποιότητας της εργασιακής ζωής σε όλες τις βαθμίδες και η καλλιέργεια της εταιρικής κουλτούρας η οποία αντικατοπτρίζει την αποστολή και τις αξίες του οργανισμού.

Οι τρεις πολύ σημαντικές διακρίσεις φανερώνουν τη συνεχιζόμενη προσπάθεια για υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών και ταυτόχρονα τη μέριμνα για τον άνθρωπο, με σκοπό την απαράμιλλη φιλοξενία και δεσμεύουν το προσωπικό και τη διοίκηση του ξενοδοχείου για ακόμη υψηλότερους στόχους.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα