Τα Γιάννενα αντικρύζουν το μέλλον
Τα Γιάννενα δεν είναι μια πόλη από αυτές που απλά τις προσπερνάς. Τα Γιάννενα σου κλέβουν την καρδιά.
Τα Γιάννενα δεν είναι μια πόλη από αυτές που απλά τις προσπερνάς. Τα Γιάννενα σου κλέβουν την καρδιά. Για πολλούς λόγους. Σήμερα πιο πολύ από ποτέ. Είναι μια αληθινά μοντέρνα πόλη, βιώσιμη, με δίκτυο πεζοδρόμων, προσβάσιμη από τη Θεσσαλονίκη λόγω της Εγνατίας, δεν σου δίνει την αίσθηση του χάους που σου δίνουν οι μεγάλες πόλεις, δεν έχει ένα κέντρο παράλυτο κυκλοφοριακά, δεν μοιάζει βυθισμένη στην αταξία.
Αντίθετα έχει πολλά. Έχει εξαιρετικές ομορφιές με τη λίμνη να δεσπόζει και να επιβάλλεται στα πάντα, ιστορικά μνημεία μαγικά, φύση απίστευτη και κυρίως ένα περιβάλλον αποδράσεων τριγύρω σε απόσταση μιάμισης ώρας που σε πάει παντού. Από τις κορυφές της πιο εμβληματικής οροσειράς ως το καταπράσινο Ιόνιο.
Ήταν λοιπόν μεγάλη χαρά για μας εκτός από το να γευτούμε αυτή την υπέροχη πόλη να παρακολουθήσουμε την παρουσίαση της νέας της ταυτότητας με την οποία θα χτίσει μια στρατηγική προσέγγισης του διεθνούς τουρισμού.
IOANNINA OLD. NEW. YOU, είναι το νέο brand name της πόλης, που αναδεικνύει το ιστορικό της παρελθόν, επενδύει στο δυναμικό της παρόν και συνδυάζει τη φιλικότητα και τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα. Το χθες λοιπόν το σήμερα και εσύ να πρωταγωνιστείς σε συναισθήματα και εικόνες που εισπράττεις.
Η νέα στρατηγική με ορίζοντα τετραετίας, που αποτελεί τον «καταστατικό χάρτη» για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων είναι προϊόν της συνεργασίας Δήμου Ιωαννιτών, Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων.
Μια μοναδική σύμπραξη φορέων, πρόσωπων και ομάδων που δουλεψαν μαζί για ένα αποτέλεσμα. Και μια παρουσίαση που έγινε με φρεσκάδα, ζωντάνια και πρωτοτυπία και ξεδίπλωσε ένα πρόσωπο μιας πόλης ανταγωνιστικό και κυρίως υπέροχο.
Το επιχειρησιακό σχέδιο εκπονήθηκε έπειτα από μελέτη που διενεργήθηκε από εξειδικευμένους εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες του κλάδου. Καταξιωμένες εταιρίες στον τομέα της τουριστικής προβολής όπως οι Tourism Plus, Colibri AE, ARTION Conferences & Events, GBR Consulting, επιλέχτηκαν σε συνεργασία τόσο με την ειδική Επιτροπή που συγκροτήθηκε αποτελούμενη από εκπροσώπους των τριών εμπλεκόμενων φορέων, όσο και την συνεργασία 5* ξενοδοχείων της πόλης και μεγάλων τοπικών επιχειρήσεων και οργανισμών.
Με ορίζοντας τετραετίας το ολοκληρωμένο ρεαλιστικό πρόγραμμα δράσεων, που καλούνται να υλοποιήσουν περιλαμβάνει Branding & Web/Social Media Strategy & Presence, Destination Management/Promotion & Campaigns, Growth Strategy of Ioannina as a MICE Destination, Benchmarking & Customer satisfaction Surveys και οι αγορές-στόχοι που έχουν καθοριστεί για το 2016 είναι: Γερμανία, Βέλγιο, Τουρκία, Γαλλία, Ιταλία, Ελλάδα ενώ ακολουθούν οι αγορές των Βαλκανικών χωρών, της Ρωσίας, του Ισραήλ, της Κύπρου, αλλά και των ανερχόμενων αγορών της Κίνας, της Ινδίας και της Ιαπωνίας.
Η προσέλκυση νέων δυνητικών επισκεπτών από τις ανωτέρω αγορές θα γίνει βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών αυτών, αλλά και του προφίλ των τουριστών από κάθε χώρα ξεχωριστά, εστιάζοντας σε συγκεκριμένες μορφές τουρισμού (οινοτουρισμός, 50+, αναψυχής, γαστρονομικός, πολιτιστικός, luxury, συνεδριακός, εκπαιδευτικός, εναλλακτικός & οικολογικός).
Παράλληλα, λαμβάνονται υπόψη και οι ήδη υπάρχουσες διεθνείς αεροπορικές συνδέσεις, οι συνεργασίες με τουριστικούς οργανισμούς και τρέχοντα προγράμματα εισερχόμενου τουρισμού μέσω του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης και του Ακτίου, αλλά και του λιμένος Ηγουμενίτσας.
Με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και τους στόχους και ένα προϊόν αληθινά ανταγωνιστικό η πόλη των Ιωαννίνων έχει να ελπίζει και να ονειρεύεται σε ένα καλύτερο τουριστικό μέλλον. Και το αξίζει!