Featured

To άγνωστο φαράγγι δίπλα στη Θεσσαλονίκη που πρέπει να επισκεφτείς!

Ιδανικός προορισμός, τώρα που η έξοδος από το Νομό έχει απαγορευτεί.

Μάριος Δαδούδης
to-άγνωστο-φαράγγι-δίπλα-στη-θεσσαλονίκ-681343
Εικόνες- Λέξεις: Μάριος Δαδούδης

Το Φαράγγι της Σκάλας το είχαμε γνωρίσει την Άνοιξη με ένα βίντεο, όμως τώρα που το Φθινόπωρο βρίσκεται στο pick των χρωμάτων του, αξίζει να το επισκεφτεί κανείς.

Ιδίως τώρα πλέον, στην καραντίνα που έχουμε επέλθει και η έξοδος από το Νομό Θεσσαλονίκης απαγορεύεται.
Λίγο πριν από το Ζαγκλιβέρι στρίβουμε δεξιά (υπάρχει ταμπέλα) και συνεχίζουμε ευθεία τον δρόμο. Έπειτα από 1 χιλιόμετρο ο δρόμος από ασφάλτινος γίνεται χωματόδρομος.
Φτάνοντας σε ένα εκκλησάκι και σε ένα κιόσκι, μπορούμε να αφήσουμε το αμάξι μας και να περπατήσουμε σε εκπληκτικούς διαδρόμους από βελανιδιές. Φτάνοντας στην είσοδο του Φαραγγιού θα ξεκινήσει ένα κατέβασμα μέσα στην σχισμή. Δεν υπάρχει σήμανση, όμως δεν υπάρχει περίπτωση να χαθεί κανείς, αν απλώς ακολουθήσει το νερό.
Δίχως υψομετρικές διαφορές, σύντομα θα φτάσουμε στη λιμνούλα με τον καταρράκτη και εκεί είναι το τέλος της διαδρομής μας.
Για να συνεχίσει κάποιος θα χρειαστεί να αναρριχηθεί στα βράχια, κάτι το οποίο είναι επικίνδυνο.
Στη διαδρομή μας μέσα στο Φαράγγι της Σκάλας, καλό είναι να κοιτάζουμε δεξιά και αριστερά, καθώς φυσικοί θησαυροί υπάρχουν παντού.