Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μεταδίδει τον παλμό της πόλης με «digital media campaign»
H καμπάνια συγκέντρωσε 1.849.300 και 760.185 views σε Tik Tok και You Tube αντίστοιχα - Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Marketing Greece και την AEGEAN.
Με στόχο την ενίσχυση του City Break προϊόντος της Θεσσαλονίκης ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη Marketing Greece και την AEGEAN υλοποίησαν digital media campaign με παραγωγή ταξιδιωτικού περιεχομένου που περιλαμβάνει 3 citywalksvideos και 6 reels τα οποία παρουσιάζουν τη ζωντάνια της πόλης, τους φιλόξενους Θεσσαλονικείς και τα πιο ελκυστικά σημεία της.
Οι εικόνες της Θεσσαλονίκης αναμειγνύονται με το ταπεραμέντο των κατοίκων της, η μουσική συνδυάζεται με δυναμικά γραφικά και η ενέργεια της πόλης γεμίζει την οθόνη με παλμό.
Το πρώτο video “The Street Food and Open Markets”εστιάζει στη γαστρονομική υπεροχή της πόλης. Το video ταξιδεύει τον θεατή σε ένα food tour με δεκάδες στέκια για νόστιμο φαγητό στο χέρι, urban και μοντέρνας αισθητικής χώρους, ανοικτές αγορές με τοπικά προϊόντα και μοναδικές γαστριμαργικές εμπειρίες.
Το video “The Architecture” προσκαλεί τον ταξιδιώτη σε ξεχωριστές διαδρομές με φόντο τα διατηρητέα νεοκλασικά που μετατράπηκαν σε χώρους εστίασης, τη μακεδονίτικη αρχιτεκτονική της Άνω Πόλης, τις ιστορικές βίλες που φιλοξενούν εκθέσεις, τα αρχαιολογικά μνημεία, τα μοντέρνα κτίρια και τους creative χώρους. Ιστορικά «ντοκουμέντα» που μαρτυρούν την πολυπολιτισμικότητα της Θεσσαλονίκης.
Τέλος το “The Water front”εστιάζει στο μεγάλο της πλεονέκτημα. Την παραλία της! Το αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των κατοίκων της πόλης που αποτελεί πόλο έλξης για τους επισκέπτες.
Παράλληλα, με στόχο τη διείσδυση στα πιο νεανικά κοινά, δημιουργήθηκαν 6 video reels, που προωθήθηκαν κυρίως στο TikTok και το Instagram.
Βασισμένα στο concept του “Vibing Thessaloniki” τα 6 video reels, ενδυναμώνουν το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας και ακολουθώντας τα social media trends προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού.
Oι 11 social media αναρτήσεις είχαν 1.757.848 reach και τα 21 instagram stories είχαν 848.325 views.
H καμπάνια συγκέντρωσε 1.849.300 και 760.185 views σεTikTok και YouTube αντίστοιχα.
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης δήλωσε: «Στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί βασικό στοιχείο της σύγχρονης στρατηγικής προβολής της Θεσσαλονίκης. Η δυνατότητα προσέγγισης ενός παγκόσμιου κοινού είναι ο στόχος μας! Στην εποχή που ζούμε, είναι βασικό για την ταξιδιωτική βιομηχανία να εφαρμόσει ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ για να επιταχύνει τον δρόμο προς την ανάκαμψη. Μαζί με την Marketing Greece και την AEGEAN ενισχύσαμε την προβολή της Θεσσαλονίκης και τα αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα της καμπάνιας ήταν άκρως ικανοποιητικά».