Αυτό θα πει επιθετικό μάρκετινγκ
Το απόλυτο παράδειγμα επιθετικού μάρκετινγκ εθεάθη σε πολυσύχναστο δρόμο της πόλης.
Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης φαίνεται να είναι πια οι καταστηματάρχες στη Θεσσαλονίκη, με τους τελευταίους να καταβάλουν κάθε προσπάθεια προκειμένου να (ξε)πουλήσουν- για όσο τους επιτρέπεται- τα προϊόντα τους.
Χαρακτηριστικό παράδειγμά αυτό ιδιοκτήτη στην Αγίου Δημητρίου, ο οποίος αποφάσισε να βγάλει μέχρι και έξω από το κατάστημά του, στο πεζοδρόμιο, μία από τις πόρτες που θέτει προς πώληση.
Μάλιστα, ο ίδιος φρόντισε ώστε να ενημερώσει τους μελλοντικούς του πελάτες για την ασφάλεια της πόρτας, το κόστος της, καθώς και την συμπερίληψη στην αναγραφόμενη τιμή του ΦΠΑ.
Μιλάμε, φυσικά, για επιθετικό μάρκετινγκ και όπως όλα δείχνουν έπεται συνέχεια…
Υπενθυμίζεται ότι, από το Σάββατο, 24 Απριλίου, οι καταναλωτές δύνανται να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους εντός των καταστημάτων, με τη διαδικασία καθορισμού ραντεβού (click inside) στις Περιφερειακές Ενότητες Θεσσαλονίκης και Κοζάνης, ενώ με την ίδια μέθοδο θα λειτουργήσουν τα εμπορικά κέντρα και τα εκπτωτικά χωριά σε όλη την επικράτεια.