Featured

«Ανακρίναμε» 4 Instagrammers της Θεσσαλονίκης!

Περί online και offline ζωής.

Parallaxi
ανακρίναμε-4-instagrammers-της-θεσσαλονίκης-545064
Parallaxi

Λέξεις: Εύα Καβάζη, Μυρτώ Τούλα || Εικόνες: Δημήτρης Τσίπας

Με ένα σου scroll στην αρχική του instagram «πέφτεις» πάνω τους. Μπορεί να σας χωρίζουν πολλοί χιλιάδες ακόλουθοι, αλλά σίγουρα προσέχεις το σωστό περιεχόμενο. Εμείς μιλήσαμε με 4 Instagrammer της Θεσσαλονίκης, οι οποίες μοιράστηκαν μαζί μας την online και offline καθημερινότητα τους, τα «φίλτρα» και τα hate comments.

Γνωρίστε τες, στο μέλλον σίγουρα θα μας απασχολήσουν!

Sissy Validstyle Blog

Η συζήτηση ξεκινάει και γρήγορα καταλαβαίνεις ότι η Σίσσυ Κυριάκου θα σου μιλήσει «έξω από τα δόντια». Θα σου μιλήσει ρεαλιστικά για την ινσταγκραμική της ζωή και δεν θα σου αποκρύψει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει καθημερινά.

Η Σίσσυ αν και ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο φιλολογικό τμήμα του Δημοκρίτειου, η μόδα ήταν αυτή που την κέρδισε. Όλα ξεκίνησαν το 2012. Φοιτήτρια τότε στην Κομοτηνή αποφάσισε να ξεκινήσει ένα Blog, θεωρώντας πως ήταν μια καλή ευκαιρία. Όταν ξεκίνησε, δεν περίμενε πως θα βρίσκεται στην σημερινή θέση, έχοντας το Blog “SissyValidstyle”, κανάλι στο Youtube με 12 χιλιάδες subscribers και 45 χιλιάδες followers στο Instagram.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Sorry , it was a promise 🖕🏻

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη S I S S Y K Y R I A K O U (@sissy_validstyle) στις

«Το instagram είναι όλη η ζωή μου, είναι και καλό και κακό αυτό που λέω»

Η ίδια επεξηγεί: «Αν κάτι γίνει και χάσω τον λογαριασμό μου, έχω χάσει την δουλειά μου. Είναι το βασικό εργαλείο της δουλειάς μου. Μου άρεσε αρχικά η εφαρμογή, γιατί μπορούσες γρήγορα να γίνεις δημιουργικός, πολύ πιο εύκολο από το Blog. Πιο άμεσο και πιο επικοινωνιακό. Πλέον βλέπω ότι γίνεται λιγότερο δημιουργικό και ευφάνταστο. Μας έχουν αγχώσει με τα likes, έχει γίνει πολύ ανταγωνιστικό.»

Για πολλούς από εμάς μια δημοσίευση στην πλατφόρμα αποτελείται από δύο βήματα, όχι όμως για την Σίσσυ. «Αν είναι μια φωτογραφία για εμένα θα την βγάλω, θα την επεξεργαστώ και θα την ανεβάσω. Πρώτα από όλα χρησιμοποιώ την φωτογράφο μου, γιατί θέλω καλή ανάλυση. Αν είναι για μια μεγάλη εταιρεία, βγάζω την φωτογραφία, την φτιάχνω. Πριν βγουν οι φωτογραφίες ψάχνω το μέρος, το στιλ, το θέμα. Την στέλνω στην εταιρεία, παίρνουμε έγκριση και μετά την ανεβάζω.»

«Δεν μου αρέσει καθόλου η λέξη influencer, νομίζω είναι πολύ υπεροπτική»

Η ίδια τονίζει: «Δεν ασκείς επιρροή στους ανθρώπους, γενικά ο κάθε άνθρωπος διαλέγει από πού δέχεται επιρροή. Θεωρώ υπεροπτικό τον τίτλο influencer.»

Η Σίσσυ μας εξηγεί πως η μέρα της διαφέρει αναλόγως με τις υποχρεώσεις της. «Αν έχεις αρκετή δουλειά, είσαι από το πρωί μέχρι το βράδυ σε μια οθόνη του υπολογιστή. Πάρα πολύ χρόνο τρώει η συνεννόηση με τις εταιρείες, μεταφορικές, οι φωτογραφίσεις.»

«Παλαιότερα δεν δεχόμουν Hate comments και μου είχε πει μια φίλη μου, όταν θα αρχίσουν τα αρνητικά σχόλια να χαίρεσαι γιατί ανέβηκες»

«Δεν με επηρέαζαν αλλά σιγά-σιγά άρχισαν να με ενοχλούν. Αλλά είναι και σε τι φάση είσαι εκείνη την ημέρα. Αν είσαι στεναχωρημένος, θα σε πληγώσει πάρα πολύ. Μπαίνω σε μια διαδικασία να πρέπει να δώσω λογαριασμό στον καθένα και ο καθένας να έχει λόγο στην ζωή μου. Αυτό σε φθείρει.»

Το επόμενο βήμα για την καριέρα της είναι μια σειρά στο κανάλι της στο Youtube με θέμα κοινωνικά θέματα. «Θα προσπαθώ να βοηθήσω τον κόσμο με τα δικά τους προβλήματα», τόνισε η Σίσσυ, ολοκληρώνοντας έτσι την συζήτησή μας.

Πατρίτσια Κόρφα

Η Πατρίτσια είναι ένα κορίτσι που έχει αφιερώσει όλο της τον εαυτό στην μόδα, την συναντήσαμε στο μαγαζί της, “Patricia Store”, στην Αγίας Θεοδώρας, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Εκεί μας μίλησε ανοιχτά για τα social media και για τον τρόπο που η ίδια έχει αγαπήσει την ομορφιά και την μόδα.

Δημιούργησε το account της στο Instagram το 2011, τότε η πλατφόρμα δεν είχε τόσο επαγγελματική χρήση, αφού το πιο πετυχημένο μέσω κοινωνικής δικτύωσης ήταν το Facebook. Σήμερα, ωστόσο, έχει καταφέρει να αποκτήσει 28,2 χιλιάδες ακόλουθους, και με αυτό τον τρόπο να προωθεί μέσω της πλατφόρμας ένα δημιουργικό όραμα το οποίο συσχετίζεται με την δουλειά της.

«Αν δεν υπήρχε η δουλειά μου, δεν θα ήθελα να έχω Instagram, γιατί έχει πάρει μία περίεργη τροπή. Θεωρώ ότι δημιουργεί τεράστια πίεση στις κοπέλες»

Η Πατρίτσια πέραν του φυσικού καταστήματος με ρούχα έχει δημιουργήσει το δικό της e-shop με το περιεχόμενο του μαγαζιού, και σε συνεργασία με δυο φίλες της έχει ανοίξει ένα πολύ νεοσύστατο e-shop με καλλυντικά. Τα τελευταία χρόνια η ίδια σχεδιάζει μαγιό, ενώ φέτος θα κυκλοφορήσει η πρώτη της ολοκληρωμένη συλλογή, όπως μας είπε ένα καθαρά δικό της brand.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Waiting for 2020 like..❤️ Photo by @theodora.kiziridou

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Patricia Korfa (@patriciakorfa) στις

«Τα post μου ανεξάρτητα με το περιεχόμενο θέλω να έχουν μία μικρή ιστορία να πουν»

Ο ανταγωνισμός στο Instagram είναι αρκετά μεγάλος, όπως μας είπε, όμως πρέπει να έχεις ένα αυθεντικό περιεχόμενο το οποίο να μπορεί να αντικατοπτρίζει την δική σου προσωπικότητα και στην πραγματικότητα να είναι προέκταση του εαυτού σου. Προτιμά να επεξεργάζεται τις φωτογραφίες της στα χρώματα για να μπορεί να αποδοθεί αυτό που βλέπει η ίδια στην πραγματικότητα και στην φωτογραφία.

«Μεγάλωσα με το Instagram κι αυτό με βοήθησε να διαχωρίσω την πλατφόρμα από την προσωπική μου ζωή»

Σχετικά με αυτό σχολίασε: «To να έχεις μία σχέση και να ανεβάζεις μία στο τόσο μία φωτογραφία με τον σύντροφο σου για μένα είναι φυσιολογικό, γιατί είναι κομμάτι της ζωής σου, και υποτίθεται πως δείχνουμε αυτό ακριβώς. Ωστόσο η υπερβολική έκθεση με προβληματίζει λίγο, γιατί θεωρώ πως κάποιος που έχει την ανάγκη να υπερεκθέτει πράγματα ίσως τα κάνει και λίγο για τον εαυτό του.»

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

@Beautypin.gr PR event 💜 Dress @patricia_store

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Patricia Korfa (@patriciakorfa) στις

To πρόβλημα με το Instagram είναι η ανωνυμία. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που κρύβονται πίσω από μία οθόνη και με την δικαιολογία ότι εσύ επιλέγεις να εκθέτεις με κάποιο τρόπο τον εαυτό σου, είτε αυτό είναι μία φωτογραφία, είτε αυτό είναι το να βγεις στην τηλεόραση, με αυτή τη δική τους κατασκευασμένη λογική κράζουν, δεν κρίνουν και αυτό είναι πολύ διαφορετικό. Έχω δεχτεί κι εγώ πολλά αρνητικά σχόλια, και το αποτέλεσμα ήταν να αποστασιοποιηθώ και να κατανοήσω πως θέλω να κρατήσω το Instagram καθαρά επαγγελματικά, και να κλείνω τα social media όταν τελειώνω την δουλειά μου.

«Ήμουν στην Σαντορίνη και έβλεπα το ηλιοβασίλεμα και όλοι γύρω μου το βλέπανε από την οθόνη του κινητού τους. Στην αναζήτηση λοιπόν της τέλειας εικόνας χάνουμε την ουσία»

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Sunday is my no make up day 💕

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Patricia Korfa (@patriciakorfa) στις

Η κοινότητα των Instagrammer είναι πολύ σημαντική τουλάχιστον για τις επιχειρήσεις. Γιατί σε ένα digital περιβάλλον είναι απαραίτητο να υπάρχουν κάποια άτομα τα οποία μπορούν να ενώσουν το καταναλωτικό κοινό με τις επιχειρήσεις. Ωστόσο είναι πολύ δύσκολο και χρονοβόρο το να είσαι σωστός “Instagrammer”, για αυτόν τον λόγο υπάρχουν πολλοί που το προσπαθούν και όταν αντικρίσουν τις πραγματικές δυσκολίες είτε δεν το κάνουν σωστά, είτε τα παρατάνε. Στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα πολύ μέλλον για να μπορούμε να αμειβόμαστε μόνο από τα social media.

«Οι φωτογραφίες μου με την μεγαλύτερη απήχηση είναι αυτές που είμαι άκρως φυσική χωρίς μακιγιάζ και φυσικά ακολουθεί το φαγητό»

Κλαίρη Καραπιδάκη

Η Κλαίρη Καραπιδάκη είναι από τα νέα κορίτσια της γενιάς μας που θα χαμογελάσουν πλατιά και θα σου «μιλήσουν» μέσω του χορού. Είναι ιδιοκτήτρια των «The prodancers studio» και «The prodancers school», ενώ το πιο πιθανό μέρος να την συναντήσεις είναι σε μια αίθουσα χορού με τα αθλητικά της ή με τακούνια να χορεύει για ώρες.

Η ίδια «μπήκε» στον χώρο του Instagram απλά γιατί ένας φίλος της την παρότρυνε. Από εκεί διαφημίζει την δουλειά της και εκφράζεται στους 23 χιλιάδες ακόλουθους της.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Meme this 😝

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Claire Karapidaki (@clairekarapidaki) στις

«Θεωρώ πως το Instagram δεν θα φύγει από την μόδα!»

Επεξηγεί την χρηστικότητα της εφαρμογής: «Συμπεριλαμβάνει φωτογραφίες και βίντεο, συνεχώς ανανεώνεται. Περιλαμβάνει όλα τα «καλά» στοιχεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.»

Για κάθε άνθρωπο που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο τίθεται το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων. Όπως τονίζει η Κλαίρη δεν μπορείς να προστατεύσεις την ιδιωτικότητα.

«Υπάρχει κόσμος που στέλνει μηνύματα χυδαία και φωτογραφίες. Κάτι το οποίο είναι κάτι που δεν μου αρέσει γιατί δεν καταλαβαίνουν πως αυτό που κάνεις είναι καλλιτεχνικό»

Ο χαρακτηρισμός instagrammer/influencer ακούγεται και η Κλαίρη λέει ένα αποστομωτικό «όχι», προκαλώντας γέλια σε όλο το δωμάτιο. Επεξηγεί: «Θεωρώ πως είμαστε όλοι instagrammer από την στιγμή που ασχολούμαστε με το instagram. Δεν ξέρω ποιο είναι το στάδιο που περνάς και μετά γίνεσαι influencer.»

«Να είσαι ο εαυτός σου να κάνεις αυτό που σου αρέσει και αν αυτό είναι κάτι που επηρεάζει τον κόσμο ή του αρέσει αυτό θα φανεί από το αποτέλεσμα»

Η Κλαίρη παρόλο που είναι «instagrammer» κάνει ότι και ο υπόλοιπος κόσμος στην καθημερινότητά της. «Δεν παρουσιάζουμε αυτό που είμαστε στην πραγματικότητα, γιατί ανεβάζουμε μόνο τις καλές μας στιγμές.»

«Δεν θα ανεβάσεις μια μέρα που έχεις κατάθλιψη και ξύπνησες ξεμαλλιασμένη και στεναχωρημένη και βλέπεις ότι δεν έχεις κέφια»

Η ίδια αφιερώνει πολύ χρόνο στην εφαρμογή, δημιουργώντας αντίκτυπο πάνω της. «Η εφαρμογή μου επηρεάζει πάρα πολύ τη διάθεση. Πολλές φορές επηρεάζει την διάθεση μου αρνητικά»

«Θεωρώ πως επηρεάζω αρκετά το κοινό που με ακολουθεί, θεωρώ πως μέχρι ένα σημείο επηρεάζονται θετικά»

Η ίδια, ωστόσο, εμπνέεται αρκετές φορές από τους ακολούθους της. «Παίρνω πολύ μεγάλη έμπνευση από τους λογαριασμούς που ακολουθώ. Μου αρέσει πολύ ότι είναι όλα προσβάσιμα».

Ιωάννα Βλάχου

εικόνα: Δημήτρης Τσίπας

Η Ιωάννα είναι μία τυπική instagrammer την είδαμε να περπατά με ένα φουξ παλτό και έναν καφέ μπερέ και σκεφτήκαμε πως ακολουθεί πιστά τις τάσεις της μόδας. Ξεκίνησε να βλέπει το Instagram σαν hobby στα φοιτητικά της χρόνια, αφού είχε δημιουργήσει το δικό της blog και χρησιμοποιούσε την εφαρμογή για να το προωθήσει. Σήμερα συνδυάζει τον fashion-girly και beauty λογαριασμό της, με ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών, που είναι και η βασική της δουλειά.

Πριν 4 χρόνια που δημιούργησε τον λογαριασμό της δεν φανταζόταν ποτέ ότι αυτή τη στιγμή θα έχει 31,2 χιλιάδες ακόλουθους και ότι η πλατφόρμα θα είναι σήμερα η δεύτερη δουλεία της με έναν αρκετά ικανοποιητικό μισθό.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

✨GIVEAWAY ✨ Μια τυχερη θα κερδίσει την πιο chic shiny φουστα που φοραω από την αγαπημένη μου @etoilecoral ακολουθωντας τα παρακατω ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ: 👉🏼Follow @vlachouin & @etoilecoral 👉🏼Like στην φωτο 👉🏼Tag 4 φιλες σου για να παρουν μερος και αυτες, μην σπαμαρετε- διαφορετικα ατομα tag καθε φορα) Η νικητρια θα ανακοινωθει 27/1/20 Καλη επιτυχια 🤞🏼 . . . . . . . . . . . . . . . . . #giveaway #grgiveaways #greekgiveaway #διαγωνισμοι #διαγωνισμος #win

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη IOANNA • VLACHOU (@vlachouin) στις

«Το Instagram για μένα είναι έμπνευση, είναι η μεγάλη μου αγάπη, είναι ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Επικοινωνώ καθημερινά με τους followers μου, μαθαίνω από αυτούς. Εμπνέομαι από τις στάσεις της μόδας και δημιουργώ το δικό μου περιεχόμενο»

Το Instagram προσφέρει μία μεγάλη ποικιλία θεμάτων που μπορείς να εμπνευστείς μέσω αυτών. Το περιεχόμενο σου κρίνεται, κι εσύ πρέπει να δέχεσαι την κριτική και να βελτιώνεσαι. Η Ιωάννα δημιουργεί ένα δικό της concept, και φροντίζει να ταιριάζουν αρμονικά τόσο τα ρούχα της όσο και το backround. Όταν πια έχει την λήψη, επεξεργάζεται την φωτογραφία της, και μετέπειτα γράφει την περιγραφή η οποία τις περισσότερες φορές συσχετίζεται με την εικόνα.

«Ο χαρακτηρισμός Instagrammer μου αρέσει πολύ. Αυτό είμαι πλέον δημιουργώ περιεχόμενο για εταιρίες και για το κοινό μου»

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

🥀 VALENTINE’S GIVEAWAY 🥀 Μια τυχερη θα κερδίσει το υπεροχο σετ βελουδινες πυτζαμες που φοραω από την αγαπημένη μου @lavalmore ακολουθωντας τα παρακατω ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ: 👉🏼Follow @vlachouin & @lavalmore 👉🏼Like στην φωτο 👉🏼Tag 4 φιλες σου για να παρουν μερος και αυτες, μην σπαμαρετε- διαφορετικα ατομα tag καθε φορα) Η νικητρια θα ανακοινωθει 1/2/20 Καλη επιτυχια 🤞🏼 . . . . . . . . . . . . . . . . . #giveaway #grgiveaways #greekgiveaway #διαγωνισμοι #διαγωνισμος #valentines_day #valentinesgiveaway

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη IOANNA • VLACHOU (@vlachouin) στις

Η μέρα ενός Instagrammer είναι πολύ απαιτητική: «Ξυπνάω νωρίς το πρωί, πηγαίνω για φωτογραφίσεις, παραλαμβάνω και στέλνω πακέτα σε εταιρίες, ανεβάζω φωτογραφίες. Όταν έχω χρόνο επικοινωνώ αρκετά με το κοινό μου, απαντάω σε emails και προτάσεις συνεργασίας.»

«Δεν θα άφηνα το επάγγελμα μου για το Instagram, γιατί το Instagram έχει ημερομηνία λήξης δεν είναι μόνιμη δουλειά»

Η Ιωάννα προτιμά να μην μοιράζεται την προσωπική της ζωή στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, γιατί πιστεύει πως τα προσωπικά είναι καλύτερο να μην κοινοποιούνται τόσο πολύ. Η ζωή ενός Instagrammer όπως μας είπε θέλει θυσίες συχνά αφήνει παραμελεί αρκετά κομμάτια της καθημερινότητας της για να αφιερώσει χρόνο στο Instagram.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

🎁 GIVEAWAY 🎁 ❌ ΕΛΗΞΕ ❌ ΝΙΚΗΤΡΙΑ: @xristina_athanasakou Μια τυχερη θα κερδίσει το υπεροχο στιλάτο πανωφόρι που φοραω (από την αγαπημένη μου @mattina_e_sera ακολουθωντας τα παρακατω ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ: 👉🏼Follow @vlachouin & @mattina_e_sera 👉🏼Like στην φωτο 👉🏼Tag 4 φιλες σου για να παρουν μερος και αυτες, μην σπαμαρετε- διαφορετικα ατομα tag καθε φορα) Η νικητρια θα ανακοινωθει 18/1/20 *Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός για Ελλάδα και Κύπρο! Καλη επιτυχια 🤞🏼 . . . . . . . . . . . . . . . . . #giveaway #grgiveaways #greekgiveaway #διαγωνισμοι #διαγωνισμος #win #cyprusgiveaway

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη IOANNA • VLACHOU (@vlachouin) στις

«Θα στήσω ένα σκηνικό στο σπίτι για να βγάλω την τέλεια φωτογραφία»

Στην Θεσσαλονίκη δυστυχώς δεν υπάρχει ανάπτυξη στο κομμάτι αυτό. Δεν υπάρχουν αρκετά events γνωστών brands, ωστόσο πλέον η κοινότητα των Instagrammers και αυτό είναι αρκετά θετικό γιατί πρέπει να αναπτυχθεί «το κίνημα» και να γίνονται περισσότερα δρώμενα. Τα βασικά χαρακτηριστικά για να είσαι σωστός Instagrammer είναι το σωστό περιεχόμενο που συνοδεύεται με τις ποιοτικές φωτογραφίες, συχνό ποστάρισμα και επικοινωνία, να έχεις κάτι ξεχωριστό να πεις και να δείξεις, και πάνω από όλα να είσαι ο εαυτός σου.

Οι street-style φωτογραφίες έχουν την μεγαλύτερη απήχηση. «Έχω προσέξει ότι το concept είναι το πιο σημαντικό και συνήθως οι followers μου θέλουν να κρατάω κάτι όπως για παράδειγμα ένα μαλλί της γριάς.»

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Say double cheeeeeese 🧀🍔| @thebigkahuna_burgers | . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #burgertime #sundayfunday #burgersunday #goodfood #goodfoodisgoodmood #burgerholic #yummyfood #fastfood #foodporn

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη IOANNA • VLACHOU (@vlachouin) στις

Υπάρχει ανταγωνισμός στην κοινότητα αλλά κυρίως στην Αθήνα, ωστόσο η Ιωάννα επιλέγει να μένει στην Θεσσαλονίκη παρά τις προτάσεις που δέχεται, λόγω της βασικής της δουλειάς που είναι τα μαθήματα των Αγγλικών αλλά και για τον λόγο του ότι δεν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός εδώ.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα