Η απάντηση Μυλόπουλου στον Υπουργό Μεταφορών Κ. Καραμανλή
Ο Γιάννης Μυλόπουλος για όσα δεν είπε χτες ο υπουργός για το μετρό στη Βενιζέλου.
Κατά τη διάρκεια της χθεσινής μέρας και την επίσκεψη του στην Θεσσαλονίκη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής επιθεώρησε το σταθμό της Βενιζέλου και αφού ενημερώθηκε από τον διευθυντή του έργου Γιώργο Κωνσταντινίδη δήλωσε: «Αυτό που είδαμε δυστυχώς από την προηγούμενη κυβέρνηση είναι επικοινωνιακά τεχνάσματα και φθηνή επιθεώρηση, διότι σήμερα βρισκόμαστε στον περιβόητο σταθμό Βενιζέλου και διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχουν εργοτάξια και όχι απλώς δεν έχει ξεκινήσει η κατασκευή του σταθμού, αλλά όπως μας ειδοποίησαν οι ειδικοί δεν έχει ολοκληρωθεί καν η μελέτη, για να ξεκινήσει η κατασκευή».
Δείτε Σχετικά: Όσα δεν μας είπε χθες ο υπουργός για το μετρό της Βενιζέλου
Η απάντηση Μυλόπουλου – Όσα δεν μας είπε χτες ο υπουργός για το μετρό στη Βενιζέλου:
1. Δεν είπε ότι ο σταθμός Βενιζέλου καθυστέρησε με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης ΝΔ 2014-2016, η οποία και σταμάτησε το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης.
2. Δεν είπε ότι το διάστημα 2012-2016, αντί να προχωρήσει ο σταθμός, μάλωναν για το αν θα μείνουν ή θα φύγουν τα αρχαία.
3. Δεν είπε ότι η απόφαση για την χώρα ανάδειξη των αρχαιοτήτων από το ΚΑΣ και το Υπ. Πο. ελήφθη το 2017 και η κατασκευή του σταθμού ξεκίνησε μόλις το 2018.
4. Δεν είπε, ή μάλλον είπε ψέματα, ότι η Αττικό Μετρό ΑΕ έδωσε εντολή στον Άκτορα να ξεκινήσει τις αντίστοιχες μελέτες.
5. Δεν είπε ότι ο Άκτορας κατέθεσε στην Αττικό Μετρό εντός του θέρους του 2019, καθυστερημένα, τις μελέτες.
6. Δεν είπε ότι η κατασκευή της αποβάθρας του σταθμού θα ξεκινήσει, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, εντός 2020.
7. Δεν είπε ότι τότε είναι προγραμματισμένη η υπογραφή της σχετικής σύμβασης για το αντίστοιχο επιπλέον έργο, με τον ανάδοχο.
8. Δεν είπε ότι μέχρι τότε προχωρεί κανονικά, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η κατασκευή του πρώτου επιπέδου του σταθμού και της νότιας πρόσβασης, που εντάσσονται στην υπάρχουσα σύμβαση.
9. Δεν είπε ότι μέχρι τώρα, από το 2018, έχουν κατασκευαστεί στη Βενιζέλου τα φρεάτια στα δυο άκρα του decumanus, η πλάκα οροφής του βόρειου τμήματος του σταθμού, έχει ολοκληρωθεί η κατάχωση των αρχαιοτήτων και η αντιστήριξης της και έχει ξεκινήσει η κατασκευή των τοίχων αντιστήριξης για τις αρχαιολογικές εργασίες στη νότια πρόσβαση του σταθμού, ενώ αναμένονταν να ξεκινήσει η κατασκευή της νότιας πλάκας οροφής και οι αρχαιολογικές εργασίες το φθινόπωρο.
10. Δεν είπε, τέλος, ότι αν αλλάξει η λύση και εφαρμόσουν απόσπαση των αρχαιοτήτων, το έργο θα κοστίσει περισσότερο σε χρόνο και χρήμα, γιατί θα πρέπει να ξηλωθεί ο,τι έγινε μέχρι σήμερα στο σταθμό, να γίνουν νέες μελέτες και να εκδοθούν νέες άδειες και να γίνουν επιπλέον αρχαιολογικές εργασίες 3 μέτρα κάτω από το δάπεδο των αρχαίων.