Αυτές θα είναι οι ώρες που θα λειτουργεί το Μετρό Θεσσαλονίκης
Η αποκάλυψη του Ν. Ταχιάου και η διαφοροποίηση για την Παρασκευή και το Σάββατο
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την 30η Νοεμβρίου ημέρα κατά την οποία το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπει και επίσημα στη ζωή της πόλης.
Μπορεί να βρισκόμαστε 22 ημέρες πριν από εκείνη την ημέρα, ωστόσο ακόμα υπάρχουν αρκετά ερωτήματα που περιμένουν απάντηση γύρω από τη λειτουργία του δικτύου.
Ένα από αυτά είναι το ποιες ώρες θα λειτουργεί το Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Ο υφυπουργός Υποδομών κ. Νίκος Ταχιάος το αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στην πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ.
«Οι ώρες λειτουργίας πρέπει να περιμένουμε ότι θα είναι από τις 05:30 το πρωί έως τις 00:30 το βράδυ. Αλλά σκεφτείτε ότι τις μέρες Παρασκευή και Σάββατο σε μια πόλη που είναι ζωντανή εξαιτίας της νεολαίας της, θα δουλεύει και κάτι παραπάνω…».
Πάντως, για το αν κάποιος θα μπορεί να πάρει μαζί του στο συρμό το πατίνι του ή το ποδήλατό του, ο υφυπουργός παρέπεμψε στις επίσημες ανακοινώσεις που θα γίνουν από το συγκοινωνιακό φορέα.
Υπενθυμίζεται ότι εδώ και λίγες ημέρες στην Αθήνα αποφασίστηκε το Μετρό να αναχωρεί για τελευταία φορά από το Σύνταγμα στις 02:00 για κάθε Παρασκευή και Σάββατο.
Παράλληλα πρόσθεσε:
«Αυτό το διάστημα γίνονται έλεγχοι στα συστήματα που είναι περίπλοκα, στα λογισμικά, έλεγχοι που άλλωστε είχαν ξεκινήσει από το 2021, γίνεται δηλαδή ο λεγόμενος έλεγχος προσομοίωσης λειτουργίας, χωρίς να έχει σημειωθεί κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής, ενώ οι μοναδικές αστοχίες που υπήρξαν αφορούσαν στη χειροκίνητη λειτουργία μέσα στο αμαξοστάσιο αλλά κι αυτές έχουν διορθωθεί”, τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στην ΕΡΤ και τη δημοσιογράφο Λία Χριστάρα, προσθέτοντας ότι “το μετρό λειτουργεί με βάση τα συστήματα που διαθέτουν οι συρμοί και το Κέντρο Ελέγχου”. “Πρόκειται για ένα κλειστό δίκτυο, το οποίο δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να χακαριστεί, καθώς δεν θα υπάρχει πρόσβαση στο ίντερνετ», επισήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος.
Ακόμη, όπως είπε, υπάρχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας, οι εργαζόμενοι θα παρακολουθούν σε μεγάλες οθόνες τι συμβαίνει ανά πάσα ώρα και στιγμή, ενώ η αποβάθρα είναι υπερσύγχρονη, χωρίς κενά, στο μετρό που θα λειτουργεί αυτόματα χωρίς οδηγό.